Nederlands draadje 3 - Die rare hollanders

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
:lol: Ja want die grote acts gaan ook echt naar de freakin' ziggo dome. Als U2 daar zou spelen moeten ze minstens een week lang gaan om aan de demand for tickets te voldoen!


Hoop voor je dat 't lukt. :hug:
 
:lol: Ja want die grote acts gaan ook echt naar de freakin' ziggo dome.

Nu ja, dat zie ik ze inderdaad wel doen, als ze een indoor tour doen. Muse stond er ook, vorig jaar. Een twee jaar geleden of zo zag ik Coldplay in de Ahoy, voordat ze weer de stadions langsgingen.

Maar:
Als U2 daar zou spelen moeten ze minstens een week lang gaan om aan de demand for tickets te voldoen!

Ik denk dat U2 zo'n 3 concerten in de Ziggo Dome gaat plannen als ze op tournee gaan. En ja, het zal dan lastig worden om een kaartje te krijgen. :sigh:

Ik zag vandaag trouwens de aankondiging dat Michael Bublé in de Ziggo Dome komt, dus dat is alvast 1 van die namen. Tja, als je er van houdt...
 
Mja maar Muse stond hier voorheen in Ahoy. Dat is qua maat ook niet echt te vergelijken. En ze kregen met moeite de Arena bijna 1x vol, U2 verkocht 'm met gemak 3x uit. Iets ander niveau. ;)
 
Mja maar Muse stond hier voorheen in Ahoy. Dat is qua maat ook niet echt te vergelijken. En ze kregen met moeite de Arena bijna 1x vol, U2 verkocht 'm met gemak 3x uit. Iets ander niveau. ;)

Klopt. Daarom ook U2 3x in Ziggo Dome i.p.v. 1x. :D
(Tja, het zou makkelijker zijn voor kaarten als U2 weer voor Gelredome zou kiezen als indoor venue, maar ik denk dat zij dan ook voor de 'nieuwe' indoor zaal in Amsterdam gaan)
 
:lol: Ja want die grote acts gaan ook echt naar de freakin' ziggo dome. Als U2 daar zou spelen moeten ze minstens een week lang gaan om aan de demand for tickets te voldoen!


Hoop voor je dat 't lukt. :hug:

Ging wel chill, gellukig. Nog niet perfect. Ben nu bij les 10 en heb al alle speciale handelingen gehad , op het fileparkeren na. Dat alleen nog met behulp van instructeur. Maar kwa rijden gaat het lekker. Laatste puntjes op de i zetten.

Weet wel zeker dat mits U2 gaat touren.. U2 kleiner gaat.
Ze moeten wel. Enige manier waarop je zon giga tour als 360 kan evenaren is door te gaan focussen op kleinschaligheid/intimiteit.

Klopt. Daarom ook U2 3x in Ziggo Dome i.p.v. 1x. :D
(Tja, het zou makkelijker zijn voor kaarten als U2 weer voor Gelredome zou kiezen als indoor venue, maar ik denk dat zij dan ook voor de 'nieuwe' indoor zaal in Amsterdam gaan)

Zou dan de eerste act zijn die 3 nachten doet geloof ik. In ieder geval de eerste. Mijlpaaltje!:D


Amsterdam ligt me toch beter. ;) maar geef mij dan maar gewoon de ArenA.

Dan iig vloerplaatsen , anders vernikkel je van de kou!
 
Nou, volgens mij verkocht de Swedish House Mafia de Ziggo Dome 3x uit vorig jaar.
:crazy:

Hmm Dacht dat dat maar 2 nachten waren , maar dan hebbie vast gelijk.
Achjah afscheidstours. Om daarna weer reunietours te doen. :wink:
Niet bepaald eerliijk.
 
:hmm: Tjah... Ookal zouden ze komen, twijfel ik nog steeds heeeul erg. Ik denk niet dat het beter kan worden als 360.
Of ze moeten wel een gigantisch bizarre setlist maken. Met allemaal zeldzame shit.
Electrical Storm, One Tree Hill, Please, Discotheque , etc.
 
Met allemaal zeldzame shit.
Electrical Storm, One Tree Hill, Please, Discotheque , etc.

Ja! One Tree Hill zou ik graag eens live willen meemaken. Afgelopen tour twee keer voorgekomen dat ze het nummer speelden het concert voordat ik er was.
(Die andere nummers heb ik al wel live meegemaakt, maar wil ze zeker nog wel eens vaker horen)

Anderzijds, ook na vele keren heb ik nog steeds geen genoeg van Streets, Bad, UTEOTW, Beautiful Day, etc.
 
Ja! One Tree Hill zou ik graag eens live willen meemaken. Afgelopen tour twee keer voorgekomen dat ze het nummer speelden het concert voordat ik er was.
(Die andere nummers heb ik al wel live meegemaakt, maar wil ze zeker nog wel eens vaker horen)

Anderzijds, ook na vele keren heb ik nog steeds geen genoeg van Streets, Bad, UTEOTW, Beautiful Day, etc.

Het is gewoon niet eerlijk dat alleen ausies en kiwi's die te horen krijgen. EN nu opeens ook in de US tour is gespeeld. En daar blijven wij als EU en Azie en Africa maar achteraan hangen, als de appendix waar het prachtige OTH nog niet is gespeeld.
Echt kippenvel staat bij dat nummer gegarandeerd op mijn armen.

Please is echt een nummer wat ik ook ZO graag live wil horen. En dan met die machtige gitaarpartij van Edge tijdens de MTV awards.


Streets en Bad zijn heilig, mee eens UTTEOTW vond ik gewoon vocaal niet mee zo sterk tijdens 360 , blijf het wel een meesterwerk vinden. Maar Bono's stem... dat is enkel mijn opinie. Anderen vinden het vast nog prima klinken. Dus die mag er voor mij wel af volgende tour, hetzelfde met WOWY, en IALW. Gooi Kite weer eens in de setlist ofzo. Of staring at the sun!
Doe gek, nu het kan. Als het nog kan :wink:


Vertigo en BD staan allebei al 2 tours op de setlist. Die kunnen ook regelmatig bij dubbele nachten wel ff vervangen worden door wat anders.
 
Geloof niet dat het uitverkocht is (pure waanzin , het is zo een leuke groep)
 
Ja! Heb vandaag mijn kaartje gekocht. :)
Ben je trouwens al wel eens eerder in De Helling geweest? Leuk zaaltje.

Ah! Top, ze gaan niet teleurstellen.
Nog nooit in Utrecht naar een concert geweest.
Tivolli en De helling zijn alle 2 aparte zalen toch ? Weet jij trouwens nog een leuk B&B /logies of hotelletje in Utrecht?
Ga er even een weekendje van maken. (Makkelijk, onregelmatig werk :D)
 
Editors! :rockon: nu al een week geleden , maar ze waren echt steengoed. :drool:
 
Vroegah... was dat niet alleen voor utrecht en groningen weggelegd...
Beetje pissed dat het Plato only was...
 
Datums of data. :wink:


En nee er zijn nog geen geruchten want de tour is niet geboekt. Enige wat er duidelijk is, is dat het een Arena tour gaat worden. Of dat ook in Europa gaat gelden wordt vermoed, maar is niet bevestigd.
 
Datums of data. :wink:


En nee er zijn nog geen geruchten want de tour is niet geboekt. Enige wat er duidelijk is, is dat het een Arena tour gaat worden. Of dat ook in Europa gaat gelden wordt vermoed, maar is niet bevestigd.

ok, is af wachten weer :sad: je hoord de ene week dat ze indoor (arena/hallen) tournee doen dan hoor je weer stadions ???
 
ok, is af wachten weer :sad: je hoord de ene week dat ze indoor (arena/hallen) tournee doen dan hoor je weer stadions ???

Afgezien van een paar gekken in EYKIW heeft niemand het over stadions. Geloof dus niet alles wat je ziet.
:)
 
persoonlijk zo ik ze weer eens in arena's of hallen willen zie spelen, misschien nog eens vredenburg.....
 
Back
Top Bottom