Bonoa
Refugee
Het is beter dan de smaak van de jeugd van tegenwoordig.
Waarom geeft Disney kinderen de illusie dat marketing producten als Hannah Montana, HSM en the Jonas brothers muziek is?
Ja, fout, man! En wat te denken van K3, Kus en Djumbo, waarbij de laatste gesponsord is door supermarktketen Jumbo! En dan een hele marketingmachine eromheen, bv K3 slippers van Van Haren! Mijn kleine nichtje moest en zou ze natuurlijk hebben!
South Park heeft trouwens een goede, sterke aflevering over dat de Jonas Brothers een wurgcontract hebben bij Mickey Mouse, haha!
Nou, De Jeugd Van Tegenwoordig is best goed. Spitsvondige teksten en creatieve beats/muziek.
Dat moet je ze wel nageven, ja! Maar de rest van die 'tieten-kont-wijven-auto' hiphop mag van mij gestolen worden! Het gaat allemaal om uiterlijkheden, materialisme en grofheid om 'respect' te krijgen, status. Dat gaat echt lijnrecht tegen mijn principes in. Bovendien heeft de term 'respect' zijn betekenis verloren.
(Ik klink wel echt als een ouwe lul, zeg!)