Nederlands Draadje!

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
4 december gaat hier de schaatsbaan op de markt open!
Als er voor die tijd al ijs op de vesten ligt ga ik toch zeker maar eens kijken voor
nieuwe! Ik heb al 7 jaar geen schaatsen meer gehad.
Wel vaak geschaatst op ijsbanen maar das niet echt fijn.
Natuurijs FTW :drool:
 
Ben ik toch niet de enige. Ik heb nog wel een paar schaatsen voor je, mocht je meisjeskunstschaatsen maat 36 passen. ;) Kan je nagaan hoe lang het geleden is dat ik hier op natuurijs kon schaatsen! Zeker 10 jaar(vorig jaar uitgezonderd).
K zat te denken om ze aan te schaffen, maar weet nog niet precies wat en waar enzo.

:p Dus gaan we ons inschrijven voor de elfstedentocht?
 
Dude ik ben littlemaar niet zo little, ik heb gewoon maatje 39.5-40 , depending aan welk merk schoen het is.
Hier hebben we de afgelopen 3 kaar gewoon op natuurijs kunnen schaatsen :hmm:
Zeeland = koud! Wat technisch gezien niet klopt omdat we aan zee liggen.

Ik wil best elfstedentocht doen, maar dan moet ik toch echt eens een keer schaatsen vinden die me geen blaren geven binnen een half uurtje.

Schaatsen kan je sowiezo kopen bij scapino, of ze degelijk zijn is een ander verhaal.
De laatste keer dat ik ze daar kocht was idd ong 10 jaar geleden.
 
:heart: Mercy live from Brussel klinkt echt zo fucking fijn. Blij dat we eindelijk een soundboard versie hebben van dat nummer. Zoveel jaar geleden dat ik die muffled wma versie kreeg van t origineel.

Ik zag laatst (toen ik het nummer weer eens draaide na een aantal jaar) dat mijn MP3 van november 2004 is. De originele digitale versie dus! :p

Ben blij dat het nummer nog bestaat, vind het nieuwe arrangement grotendeels een stuk fijner dan 't origneel(minder pijnlijk aan de oren).

I vind niet dat het origineel pijnlijk aan de oren is, maar de nieuwe versie vind ik wel beter. :)
 
Dude? Broad!
:lol: oh well played.

Ik zag laatst (toen ik het nummer weer eens draaide na een aantal jaar) dat mijn MP3 van november 2004 is. De originele digitale versie dus! :p



I vind niet dat het origineel pijnlijk aan de oren is, maar de nieuwe versie vind ik wel beter. :)

Nee de originele versie was voor zover ik weet in wma. Ik heb ze allebei iig, moet het maar even gaan nakijken.

Het intro was voor mij net iets te snerpend, dus dan moest ik 'm eerst zacht zetten en dan wat harder voor de rest. Het enige wat ik echt mis uit het origineel is het "ripping the stitches" stukje. Maar ik kan er mee leven.
 
GB dan voortaan , broad duurt me te lang , en met mijn typkunsten weer zo'n risicowoord :wink:

Ik mis het ripping the stitches stukje totaal niet , het klonk opeens zo ongeplaatst..
Alsof het wat mist. Dus voor mij is Mercy nu wel perfect.:drool:

Okee, die postbodes mgoen wel even een break nemen van het staken, Ik wil m'n vinyl!
 
HET IS WEEEEEKEEEEND!!!!!

Elevation luid net m'n weekend in ! respect Koen en Sandertje
 
Sneeuw ! :love:

Ik denk ik neem mijn camera mee om wat leuke foto's te maken op werk,
ligt er op dat eiland nog geen milimeter!
 
:hyper: En maar wachten op WAIE!! Beter dat ie heel aankomt :pray:
Ik ben altijd zo bang dat ze beschadigen.
 
Dan zijn jullie nog altijd verder dan ik. Ik hoop nog steeds dat ze er überhaupt eentje gaan opsturen...:|
 
Hmm , als ze nog geen bericht hebben gegeven , ben ik bang dat het een ebay aankoop zal worden , of hoop je op een copy van mede u2 fans ?
 
Same here. Ik hoop echt dat ie netjes aankomt. En dat ie uberhaupt aankomt gezien ze niet aangetekend verstuurd werden. :doh:


Anders word het Le sue , En heel veel boze brieven naar degene die heeft besloten dat Wide Awake in EUROPE alleen in Noord Amerika en Canada verkocht word.
 
Hmm , als ze nog geen bericht hebben gegeven , ben ik bang dat het een ebay aankoop zal worden , of hoop je op een copy van mede u2 fans ?

Ik ben er ook bang voor. En ik kan wel hopen op een copy, maar ben toch bang dat al die deals ook wel al gesloten zijn. Ik heb wel genoeg Artificial Horizon's op vinyl :wink: maar dat lijkt ook niet te werken.

eBay ga ik pas op als de eerste stofwolken opgetrokken zijn, het is nu gewoon gekkenhuis!
 
Zeker , de mensen moeten gewoon weigeren om zoveel geld te betalen!
Even wachten , en deflatie Voila! :D

Mag ik trouwens ook even zeggen dat k van DUO hou?

Ze hebben mijn schoolgeld afgerekend , en met deze maand ALSNOG teveel stufi uitbetaald. :lmao: Moet je nagaan wat ik krijg als ik een maand geen schoolgeld moet betalen! Nog 1 keertje loon en ik kan mijn rijbewijspakket betalen :drool::hyper:
 
Precies, die prijzen dalen vanzelf *fingerscrossed* Als het goed is krijg ik binnenkort wel de singlesbox binnen van NLOTH. Die was ook gelimiteerd op 5000 dacht ik?

Ik vul deze post om ons draadje (die bijna vol is!) omhoog te krijgen. Die brazilianen gaan het echt niet van ons winnen hoor...
 
Naaaaaaah. :p Die heb ik nog niet eens binnen, maar zal ik zeker wel goed plaatsen. Trouwens, was jij het die in 'n ander thread claimde Zooropa makkelijk te kunnen vinden?
 
Dat was ik idd.

Er zit een platenzaak in Utrecht (Da Capo) aan de oudegracht die 'm wel eens heeft staan. Grotere kans dat hij in Rotterdam ligt bij de Plaatboef of in de platenzaak daar schuin aan de overkant.
Ik zal eens een oogje open houden als ik er nog eens langskom. Die dingen lopen ook niet weg... Op de platenbeurs verzoop je ook in de ATYCLB/HTDAAB's etc. Waar moet jij vandaan komen?
 
COBL was ook nog op 3fm gisteravond! :drool:

Ik ben nog steeds op zoek naar dat boekje van Anton Corbijn wat je bij de boxset in NL
kreeg. U2 & NL ofzo ? Iemand ? Nu we toch bezig zijn? :wink:
 
Dat was ik idd.

Er zit een platenzaak in Utrecht (Da Capo) aan de oudegracht die 'm wel eens heeft staan. Grotere kans dat hij in Rotterdam ligt bij de Plaatboef of in de platenzaak daar schuin aan de overkant.
Ik zal eens een oogje open houden als ik er nog eens langskom. Die dingen lopen ook niet weg... Op de platenbeurs verzoop je ook in de ATYCLB/HTDAAB's etc. Waar moet jij vandaan komen?

Oh damn nice. Ik moet vanuit Almere komen, dus Utrecht is prima te doen voor me. Ik heb Zooropa en ATYCLHUTDAB ook nog niet idd! Dat zijn de enige die ik hier echt niet kan vinden!
 
Almere? Lollig, zit nu net op Almere Centrum in de trein (stage). Ik heb Pop/Aty/HTD en The best of 90-00 allemaal in Utrecht gevonden. Moet je wel een beetje geluk mee hebben natuurlijk, maar het is een topwinkel :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom