Nederlands Draadje!

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
En HMTMKMKM , klinkt zoooooo lekker nu zijn stem zo goed is . :drool: Holy-fucking-shit-gvd-lekkahlekkah
 
Nog even iets voor degenen die naar Duitsland gaan met de auto. Veel Duitse steden (waaronder Frankfurt, Hannover en München) hebben milieuzones om de stad. Voor deze steden heb je dan een milieusticker nodig. Meer info hierover kan je op deze site vinden: Umweltplakette/Feinstaubplakette - Informationen und Bestellmöglichkeit

Het niet hebben van zo'n milieusticker kan je 40 tot 80 euro boete kosten! Via die site kan je hem aanvragen. Of je kan in Duitsland langs een garage gaan en hem daar persoonlijk aanvragen. Ik heb het vanochtend gedaan (want ik werk vanaf deze week op een project in Duitsland) en dat was in 10 minuten gepiept (en kostte slechts 6 euro). Daarvoor wil ik niet het risico van zo'n hoge boete lopen... :)
 
Okee , ik heb echt 5 dagen zonder internet gezeten , alle rehearsal updates gemist.... DAMN nwe nummers klinken vet.:drool: Ik word geeeeeek

Ik probeer me nog een beetje afzijdig te houden, tot mijn eerste concert (in Hannover). Dus geen YouTube filmpjes etc. en niet te veel in die rehearsal draadjes komen. Al weet ik van mezelf dat ik vrijdagavond toch de setlist ga bekijken (want 6 dagen is toch te lang voor mij om het niet te doen).
Maar het doet me goed om te horen dat het goed klinkt. :)
 
Maar wat betekent dat voor UV ??:( Ik hoop dat ze WOWY er uit hebben gekickt voor HMTMKMKM :pray:
Sorry voor de spoiler Martijn :reject: Ik zal me even inhouden.
 
Hmz, mijn reactie was op iets van de vorige pagina... Ziet er een beetje verdwaald uit. Maar het :drool: geldt nog steeds!

Ik wil ook niet teveel setlisten doorspitten, maar dit is wel gaaf om te weten!
 
Ik ben vanaf overmorgen de hele week weg, dus ik mis alle setlist parties tot Duitsland.
Dus het word verder een grote verrassng. Ik denk wel dat ik mijn laptop mee neem naar Duitsland, aangezien we in het hotel toch internet hebben. En ik mijn foto's wil bekijken.
 
Serieus , U2 en mijn camera ALS ik hem binnen krijg , waar ik behoorlijk zeker van ben,
is de ultieme droom :drool: Interference komt na mijn foto's
 
is in Duitsland ook als al er vroeg bij bent in de rij dat je een nummer krijgt ???
zoals in Amsterdam kreeg je een nummer op je hand geschreven !
 
Geen idee of er eiemand die verantwoordelijkheid op zich neemt, GG heeft in ieder geval haar marker mee ;)
 
GG heb je dan gewoon je eigen nummer op je hand geschreven ???

Hand arm, hoofd, waar je wilt. Je moet alleen zorgen dat je het er niet afwast bij toilet e.d.

Ik had in Dublin 333 voor 2 weken lang in mijn arm gebrand. Het enige stukje huid wat niet verbrand was!

En meestal heeft de eerste in de rij de marker en die beginnen met nummeren, nieuwe mensen moeten het nummer dan op hun hand schrijven wat ze te horen krijgen en zo verder nummeren.


En bedankt allemaal :) verjaardag is erg leuk, zit met 10 man Guitar hero 5 met drums, guitar, bass en vocals te doen. Lachen!
 
Vals spelen is dom. Dat kan je je plek in de rij kosten, mag je achteraan aansluiten. Bij de ArenA was het erg fijn dat security het nummersysteem ook volgden. Voor de deuren open gingen werd iedereen gecheckt op een nummer, mensen zonder nummer werden uit de rij gekickt. in Dublin was het nog beter, werden alle namen en nummer opgeschreven en we per 100 man in een rij gezet, prima geordend.
 
klopt in Amsterdam was het goed geregeld, hopelijk gebeurt het ook in Frankfurt, heb daar geen ervaringen mee.
 
Ik ben een beetje bang dat het een zooi gaat worden. ALLE ingangen worden voor GA geopend, dus dan zijn er 5 rijen. 2 van de ingangen zijn enorm ver weg van het veld waardoor je eerst een pokkeneind moet lopen. Met GA gaat dat dus fout. Mensen gaan rennen en geheid gaan er een paar op hun smoel.
 
Tussen al het concertgeweld door begin ik livenation steeds meer te waarderen. Ik had een tijd geleden 3x de Artificial Horizon vinyl besteld. (Voor mezelf en als cadeautje voor andere u2-addicts..)
Allang geleverd ondertussen, maar net staat de postbode aan de deur met weer twee sets AH :hmm: Op zich niet erg, kan ik eindelijk een stukje terug verdienen aan het vermogen wat ik ondertussen aan U2 heb uitgegeven
 
daar ben ik ook bang voor, alhoewel heb ik nooit het chaos bij U2 in Duitsland gezien....
 
Tom = "Exit"
I'll be back in two weeks

Eeeuhw, op z'n nederlands kan natuurlijk ook. Ik vind het weer hier maar smerig,'dus ga ik kijken hoe het er in Spanje uitziet :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom