N?sten ny her

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
:wave:

Håber I allesammen have en go' nytårsaften! :dance: :drunk: :D


...og så er der endnu engang fødselsdag i den danske lejr! :wink: Tillykke med dagen Yimou! :dancing:
 
:bump:

Nå, hva' så?! :wink: Nogen der har været en tur rundt om Tivoli idag? :D

Jeg tror at jeg spottede mindst en her fra vores lille dansker-klan... måske...? :reject:
 
U2Man said:
Jeg så Jonathan (God Part III) i TV2 Lorry :rockon: :rockon: :rockon:


Bono.......:angry:

Ja, det har jeg også lige set!!! :D:up:

Hvad de så ikke fortalte på TV2 Lorry, var at manden gav autografer om eftermiddagen... og da vist også til Jonathan! :wink:
 
U2Man said:
Bono.........:rockon:



:wink:

Ja tak, det var bedre! :lol: :wink:


Og for så lige at svare på mit eget spørgsmål - så var det "God Part III"/Jonathan jeg spottede... takket være TV2 Lorry nu verdenskendt U2-fan! :D


ETA: Var der mon andre fra dansker-klanen derinde? Jeg var lidt :reject:, så jeg snakkede ikke rigtig med nogen... men det kunne da være meget hyggeligt at vide om der havde været andre derinde? :)
 
Jeg var på arbejde :angry:

Var der nogen, der tog billeder? :rockon:
 
Last edited:
U2Man said:
Jeg var på arbejde :angry:

Er der nogen, der tog billeder? :rockon:

Så er det jo, at det er skøøønt at være studerende... :whistle:

Jeg vil sige, at det da var ærgeligt at du ikke kunne være der, men rent Bono-møde-mæssigt kan det altså godt blive bedre end dagens oplevelse... :)

Jeg har selv fundet to stk. billeder, så hvis du kan abstrahere fra diverse teenagetøse-"Åhh Gud, Bono er så lækker"-kommentarer samt mit eget forsøg på at være morsom ( :reject: ), så kan du se dem her i PLEBA:

http://forum.interference.com/showthread.php?s=&threadid=152826

Ellers har jeg spurgt om det samme på bono.dk, og der lyder rygtet at fotograferne var fra BT og Ekstra Bladet, så mon ikke der skulle komme noget hos dem i løbet af imorgen? :)
 
Jeg er skam også studerende med man er jo nødt til at tjene til føden ved siden af :shrug:
 
U2Man said:
OMG!!!1111!!11!! Bono is growin a beard :cute:


lol


Tak for billederne :wink:

:lol: Du tror ikke du skulle skifte over til at være 14-årig PLEBA-girl i stedet for? Ser ud til du har naturlige anlæg for det... :wink:

Det var så lidt! :D




U2Man said:
Jeg er skam også studerende med man er jo nødt til at tjene til føden ved siden af :shrug:

Undskyld! :reject: Jeg er så heldig at jeg ikke behøver at arbejde ved siden af studierne (enormt priviligeret mht. bolig etc), men det glemmer jeg engang imellem... :reject:

Hvad studerer du? :)
 
Merc said:


:lol: Du tror ikke du skulle skifte over til at være 14-årig PLEBA-girl i stedet for? Ser ud til du har naturlige anlæg for det... :wink:

Det var så lidt! :D






Undskyld! :reject: Jeg er så heldig at jeg ikke behøver at arbejde ved siden af studierne (enormt priviligeret mht. bolig etc), men det glemmer jeg engang imellem... :reject:

Hvad studerer du? :)

Økonomi. :nerd:
 
U2Man said:
Økonomi. :nerd:

:ohmy:

Stor respekt :bow: - jeg havde økonomi i ½ semester (som en obligatorisk del i starten af studiet)... jeg tror aldrig helt jeg kom til at forstå det! :huh:
 
:bump:

Hej alle,

Efter tre måneder langt ude på landet i Afrika, hvad er så det første man (selvfølgelig!) straks gør man kommer hjem? Kaster sig over computeren for at tjekke diverse U2-nyheder og -mails og hvad der ellers er kommet... :wink:

MEN!!!

En ting mangler i inbox'en!!! :( Siden Bonos lille lyn-visit til København og Tivoli d. 23/1 har jeg gået og ventet på en mail om en lille video der blev optaget udenfor Tivoli da Bono forlod stedet for at køre til Kastrup...
Eftersom jeg er meget MEGET interesseret i at få en kopi af omtalte video, gav jeg fyren som havde optaget den min mailadresse, men jeg har desværre aldrig hørt noget (og var - endnu mere ærgeligt - så dum at jeg ikke fik hans mail :banghead: )!

DERFOR...

...søger jeg nu med lys og lygte efter denne fyr og hans video af Bono der forlader Tivoli!!! :help: Er det dig??? Eller kender du nogen der har et videoklip af Bono der forlader Tivoli??? Så vil jeg MEGET gerne i kontakt med dig/jer!!! :hyper:
Jeg kan huske "du" sagde, at "du" ikke vidste hvordan du skulle få den optagede video brændt over på en dvd-skive - hvis "du" stadig tumler med det problem, så har jeg løsningen! :nerd:

Jeg håber virkelig der er nogen derude der kan hjælpe - takker på forhånd!!! :bow:
 
Allo

:wink:

Lige en lille hilsen til danskerne herinde... Der er lidt stille i U2-land for tiden, men man jo fx glæde sig over, at de udgiver ZOO TV for Sydney (Mit VHS-bånd skal virkelig begraves....!!)...

Elllers har det været en fantastisk sommer, men sidder nu her på pinden igen :huh:

(Kom til at smide dette indlæg et forkert sted, men man skal vist være VIP-medlem for at fjerne det...)
 
Åh, gang i danskerdiskussionen.
Super, man bør vel lige melde sig.

Jeg synes selvfølgelig det samme som Merc, da jeg gerne ville have mit første møde med Bono på video.

Selvom det er stille i U2-land bliver jeg aldrig træt af beach-clips - er ret sur over at 409 er en Strokes sang dog!

Anyway, nu da jeg ikke så dem da jeg var i Japan i april, har jeg nu sat en ny Japan-mission igang. Så mit U2-land er stadig under rivende udvikling. Finder ud af om jeg skal afsted imorgen - så det er lidt spændende.
Igen, jeg er ikke et rich-kid, jeg står nok i gæld til næste sommer hvis jeg gør det, men for mig er det ligegyldigt. Tror i forstår.

Anyway, som sagt synes jeg ligesom Merc at jer/I der sidder inde med nogetsomhelst A/V materiale fra Bono's møde med fansene (os) gerne må bringe det frem, da vi vil elske jer for det (fair trade, hehe).
 
God Part III said:
Anyway, som sagt synes jeg ligesom Merc at jer/I der sidder inde med nogetsomhelst A/V materiale fra Bono's møde med fansene (os) gerne må bringe det frem, da vi vil elske jer for det (fair trade, hehe).

:yes:

Ja, "Mr. Ukendt U2 fan" har desværre ikke meldt sig endnu, så jeg tvivler meget på han gør det... :(

Damn, det havde ellers været godt med den video - men så kan jeg jo lære det! :banghead:



For øvrigt er det da rart at se at der er kommet lidt gang i danskerne herinde igen! :D:up:

Og, U2Man, det er altid hyggeligt at se dig i pleba! :flirt: :lol:
 
Vil lige gøre reklame for to arrangementer i hhv. Kbh. og Århus

Premiere på U2's Zoo TV live from Sydney-DVD!

Oplev eller genoplev en af 1990'erne allerstørste rockkoncerter og deltag i lodtrækningen om fem DVD'er!

I starten af 1990'erne satte U2 nye standarder for, hvad der kunne lade sig gøre til en rockkoncert. Zoo TV-turnéen var et billede på ideologiernes sammenbrud, TV-mediets fremmarch, bød på banebrydende eksperimenterende scenekunst, intelligent ironi, eksistentielle temaer og ikke mindst helt igennem fantastisk rockmusik!

Vi viser en af U2's allerstørste rockkoncerter fra 1993, introducerer(København) kort til koncertens temaer og trækker efterfølgende lod om koncerten på DVD'er.

Begge aftener er gratis og alle er meget velkommen.

Håber at se jer.

Programmet ser således ud:

Århus
Søndag d. 17. sep. kl. 20.30
Billabong Bar
Skolegade 26
8000 Århus C
www.billabongbar.dk


København
tirsdag d. 19. sep. kl. 20.00 (med introduktion)
Cafe Retro
Knabostræde 26
1210 København K
www.caferetro.dk
 
Insåg just att jag naturligtvis måste få skriva några svenska ord här! Så hej alla glada skandinaver! :wave:
 
The_Edge89 said:
Merc:

Vad var det jag sa förut?
Det finns en Edun-butik i Danmark! :ohmy:

Undrar om jag är synsk...:eyebrow:

God jul förresten!

Jeg ved det, jeg ved det - verdens mindste Edun-shop (men de har altså ikke haft solgt Edun så længe endnu, de begyndte først engang i de tidlige efterår, så vidt jeg husker)... :wink:

Go' jul! :wave:
 
U2Man said:
glædelig jul, merc :wave:

Mange tak - i lige måde! :wave:

Burde vi ikke benytte højtiden til at blive på fornavn med hinanden - vi er jo trods alt landsmænd...? :D

Næste gang vi ses her - eller i pleba :wink: - ka' du jo kalde mig Dorthe i stedet for... :)
 

Latest posts

Back
Top Bottom