Teen PLEBAn Girls and Guys: Bono And Edge In A Hot Tub - Page 35 - U2 Feedback

Go Back   U2 Feedback > Your Blue Room > PLEBA > PLEBA Archive
Click Here to Login
 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 10-10-2007, 06:58 PM   #681
Refugee
 
Mephy's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Location: England
Posts: 1,011
Local Time: 03:30 PM
__________________

Mephy is offline  
Old 10-10-2007, 07:09 PM   #682
ONE
love, blood, life
 
WithOrWithOutE's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Location: Taking a Trip on A Gemini Spaceship
Posts: 12,547
Local Time: 06:30 AM
wow that's a lot
__________________

WithOrWithOutE is offline  
Old 10-10-2007, 07:10 PM   #683
ONE
love, blood, life
 
WithOrWithOutE's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Location: Taking a Trip on A Gemini Spaceship
Posts: 12,547
Local Time: 06:30 AM
I love them though.

Don't worry Liz..I wont steal them...





WithOrWithOutE is offline  
Old 10-10-2007, 07:12 PM   #684
ONE
love, blood, life
 
EdgeIsTooSexy's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 10,828
Local Time: 09:30 AM
Yeah theyre all from this one dudes site. I've been on quite a number of times
EdgeIsTooSexy is offline  
Old 10-10-2007, 07:12 PM   #685
ONE
love, blood, life
 
WithOrWithOutE's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Location: Taking a Trip on A Gemini Spaceship
Posts: 12,547
Local Time: 06:30 AM
hey Adge!

What's up?
WithOrWithOutE is offline  
Old 10-10-2007, 07:14 PM   #686
ONE
love, blood, life
 
EdgeIsTooSexy's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 10,828
Local Time: 09:30 AM
nm reading exit right now and finishing up theology homework
you?
EdgeIsTooSexy is offline  
Old 10-10-2007, 07:16 PM   #687
ONE
love, blood, life
 
WithOrWithOutE's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Location: Taking a Trip on A Gemini Spaceship
Posts: 12,547
Local Time: 06:30 AM
yay! Yeah i wrote that pretty fast so sorry if there's any mistakes.
I'm not doing anything. Bored..I might write some before my Mom asks me to do something for her.
WithOrWithOutE is offline  
Old 10-10-2007, 07:18 PM   #688
ONE
love, blood, life
 
EdgeIsTooSexy's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 10,828
Local Time: 09:30 AM
YAY!
lol
nicee theres a crack in the cupboard door!

you and adam are together!!!
EdgeIsTooSexy is offline  
Old 10-10-2007, 07:21 PM   #689
ONE
love, blood, life
 
WithOrWithOutE's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Location: Taking a Trip on A Gemini Spaceship
Posts: 12,547
Local Time: 06:30 AM
I know! Me and Adam yay. so what did you think of the..uh..love scene?

lol yeah I had to put in the door thing. Oh I wanted to ask you...is Stories for Boys over? I kinda thought that but I wasn't sure. I could read a ton of it
WithOrWithOutE is offline  
Old 10-10-2007, 07:24 PM   #690
ONE
love, blood, life
 
EdgeIsTooSexy's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 10,828
Local Time: 09:30 AM
lol i actually kind of laughed at the love scene...in a good way. I was happy that it happened.

Yep, its over. I want 2 write the 90s one..but i dont have a title yet and im still trying to think how i can begin it
EdgeIsTooSexy is offline  
Old 10-10-2007, 07:28 PM   #691
ONE
love, blood, life
 
WithOrWithOutE's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Location: Taking a Trip on A Gemini Spaceship
Posts: 12,547
Local Time: 06:30 AM
omg yeah I know I was laughing too. It was funny with Adam tearing the bed apart and stuff. lol

yay I'm excited about the new one! Hm..it's going to be in the early 90's right. God they were all so sexy then.

Were you thinking of using a song title as the name?
WithOrWithOutE is offline  
Old 10-10-2007, 07:33 PM   #692
ONE
love, blood, life
 
EdgeIsTooSexy's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 10,828
Local Time: 09:30 AM
I KNOW

Even better than the real thing???
EdgeIsTooSexy is offline  
Old 10-10-2007, 07:35 PM   #693
ONE
love, blood, life
 
WithOrWithOutE's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Location: Taking a Trip on A Gemini Spaceship
Posts: 12,547
Local Time: 06:30 AM
yeah that would be good. I like that as a name.

So for ideas...I'm totally blank here. I can't even think about what happened it that era!

WAIT! You could do the Berlin thing! When they were recording but it wasn't working and they were thinking of going their separate ways. Plus with the all the stuff going on in Berlin at that time. That would be cool to write. And plus you and I can be there!
WithOrWithOutE is offline  
Old 10-10-2007, 07:37 PM   #694
ONE
love, blood, life
 
EdgeIsTooSexy's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 10,828
Local Time: 09:30 AM
YAY!!!
So even better than the real thing is a good title?
EdgeIsTooSexy is offline  
Old 10-10-2007, 07:39 PM   #695
ONE
love, blood, life
 
WithOrWithOutE's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Location: Taking a Trip on A Gemini Spaceship
Posts: 12,547
Local Time: 06:30 AM

Yeah I think so. It sounds good. But you can pick another song. There's enough of them. lol.
WithOrWithOutE is offline  
Old 10-10-2007, 07:41 PM   #696
ONE
love, blood, life
 
EdgeIsTooSexy's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 10,828
Local Time: 09:30 AM
I cant think of a song! lol
EdgeIsTooSexy is offline  
Old 10-10-2007, 07:43 PM   #697
ONE
love, blood, life
 
WithOrWithOutE's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Location: Taking a Trip on A Gemini Spaceship
Posts: 12,547
Local Time: 06:30 AM
I know! I was just doing the same thing! "Uh..i know this....uh..." lol.


Mysterious Ways
One
Uh..yeah that's all I've got. lol. How lame.
WithOrWithOutE is offline  
Old 10-10-2007, 07:45 PM   #698
ONE
love, blood, life
 
EdgeIsTooSexy's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 10,828
Local Time: 09:30 AM
lol yeah i cant think either soo....Mysterious ways or ebttr
EdgeIsTooSexy is offline  
Old 10-10-2007, 07:46 PM   #699
ONE
love, blood, life
 
WithOrWithOutE's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Location: Taking a Trip on A Gemini Spaceship
Posts: 12,547
Local Time: 06:30 AM
Oh here we go. here's a few I remember. lol.

Until the End of the world
The Fly
Zoo station
Ultra Violet

I don't know. lol
WithOrWithOutE is offline  
Old 10-10-2007, 07:48 PM   #700
ONE
love, blood, life
 
WithOrWithOutE's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Location: Taking a Trip on A Gemini Spaceship
Posts: 12,547
Local Time: 06:30 AM
OH! who's gonna ride your wild horses
__________________

WithOrWithOutE is offline  
 

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 09:30 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 1
Copyright ©2000 - 2023, vBulletin Solutions, Inc.
Design, images and all things inclusive copyright © Interference.com
×