Nederlands draadje 3 - Die rare hollanders

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Zit nu op een kaartje voor The Prodigy te azen. Ze komen volgend jaar naar EU, ze moeten alleen nog meer datums bekend maken.
Het kan ook grote kans zijn dat ze ook naar Werchter komen, gezien ze al voor Rock AM Ring opstaan.

Nog even afwachten.:D
 
The Prodigy heb ik in 2004 gezien op I Love Techno in Gent. Geweldige show was dat:up:
 
jaja , sowieso altijd topshow . en Bonoa als ik iets hoor waarschuw ik je. probeer hun site een beetje on de gaten te houden.
 
ich wunsche eederein unne goeie roetsj en dat al uch druime in 2013 oet moage komme mit un goei gezondheid
 
hoeiendag , ook vanuut 't zeeuwse eiland 'n eel mooi nieuwjear en op je hezondheid.
 
Haha, nu nog iemand . Dan kan ie al voor volgend jaar meetellen!
 
Ben ik al geweest? :)


Je hebt trouwens een leuk feestje gemist, afgelopen woensdag. :dance:

Jah, sommige dingen gaan op dit moment nou helaas eenmaal even voor..
Kan nog wel een keertje inhalen. Die blijven nog wel even doorgaan denk ik!
en anders jammer de bammer.

Hoe was het geluid? Die tent staat soms niet echt bekend om z'n supergeluid.
 
Nou, ik heb volgens mij nog nooit slecht geluid gehad in Tivoli. Dus ja, het klonk prima!

Dan lag het gewoon aan de geluidsman van de desbetreffende band! vriendin van me gaat echt giga vaak naar japanse bands in Tivolli , die schijnen alleen maar in Utrecht te spelen, dus leek me ook dat ze tevreden waren als ze dan nog steeds terugkomen.? Maar er zaren kennelijk slechte avonden tussen kwa geluid.


Aziaten die falen, het kan nog Galeongirl ;)
 
Wat ik dacht xD



roses are red
violets are blue
there is always an asian
better than you.
 
Nou, ik heb volgens mij nog nooit slecht geluid gehad in Tivoli. Dus ja, het klonk prima!

Wat Domo zegt. Het is sterk afhankelijk van de geluidsman. Tivoli is een lastige zaal om geluid goed te doen. Dat zal in de nieuwe Tivoli een stuk makkelijker worden. Die al aardig vorm krijgt trouwens!
 
Back
Top Bottom