Wie staat er op Hyves?

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Oh goed dat je het zegt. :p Het is altijd leuk op vakantie, buitenlanders een handje geven en hartstikke vrolijk klootzak zeggen.

En ze dan aan je ouders voorstellen. :lmao:
 
^LOL! ^

Ik had vroeger een bijbaan in de Efteling en daar had je van die lastige buitenlandse toeristen. Dan serveerde ik het eten en wenste ze een vriendelijk 'stik erin!':hyper:
 
Hoi,

Ik sta nog niet op Hyves maar lijkt me wel leuk en tijd worden zo langzamerhand:cute:. Leuk om dan ook met nederlandse U2 fans vrienden te worden en wat meer van ze te weten dan dat ze van U2 houden:hug:.
 
^Hey, Laurent! Het is tijd! Ga hyven! Pas op, het kan heel verslavend zijn!:hyper:

U2 fans, vrienden en oud-klasgenoten opzoeken is leuk, maar wat nog leuker is: oude schoolvijanden opzoeken en zien hoe kaal en uitgezakt ze zijn geworden, hihi!
 
Hey, Laurent! Het is tijd! Ga hyven! Pas op, het kan heel verslavend zijn!

Cool, ik ga zeker binnenkort eens hyven. Ben inderdaad benieuwd wat er met al die oude vrienden en schoolkameraden is gebeurd en hoe ze er nu uitzien. En natuurlijk de nederlandse u2 fans. Lijkt me erg leuk.
 
i've never seen so many j's in my life... :lol:

except in my mate's shack. :shifty:

sorry, i'll get out of your thread now

THat's what Ax said! Acjjjoordjjjing tjoo hjimm Djuthchjj isjj justjt addjjjing morrejjj j's.

Ach, wat weet hij dr nou van. Ik kan genoeg zinnen maken zonder die letter!
 
It's fun teaching Dutch to others :wink:

Oh en Hyves is idd wel erg leuk om oude vrienden/vijanden op te zoeken. De dingen die je soms tegenkomt, wat ze allemaal uitspoken tegenwoordig enzo ;)
 
Hyves is idd wel erg leuk om oude vrienden/vijanden op te zoeken.

Ik heb volgens mij niet zoveel vijanden (hoop ik tenminste:scratch:) maar ik ben een hoop namen van vrienden wel vergeten. Ik heb op nogal veel scholen gezeten maar met wie ook al weer ben ik wel een beetje vergeten. Lijkt me wel lachen om die koppen maar dan een jaar of 10 ouder weer eens te zien:D.
 
En sommigen zijn OUD geworden! Mijn vriend is 31 en een oud-klasgenoot had hem gevonden. Ik dacht in de eerste instantie dat het een collega van hem was, die vent was kaal, had grijze slapen en een kop vol rimpels! Hij leek minstens 45!

Ik hoop trouwens dat mijn klasgenoten dat niet van mij kunnen zeggen!:hyper:
 
Ik hoop trouwens dat mijn klasgenoten dat niet van mij kunnen zeggen!

Nou, die foto van jouw op het forum ziet er heel ok uit dus ik zou me daar maar geen zorgen over maken:D. Ik heb zelf een hele jonge kop en ik heb al mijn haar nog(toch wel wat minder na mijn laatste liefde:sad:) maar ik denk dat ik met gerust hart wel een paar fotootjes op Hyves kan plaatsen zonder dat er mensen zijn die zich rot schrikken:shocked:.
 
Back
Top Bottom