Welkom U2C

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Net pas de foto's gekregen van mijn tripje naar Berlijn... Mocht tijd worden :) Maar ik wilde het jullie niet onthouden. Als je het camerastandpunt ergens van herkent kan dat kloppen, wij stonden precies onder de maximale stand van crowdsurfcamera van MTV

16259_331556450470_547270470_9647201_6248735_n.jpg



16259_331556465470_547270470_9647204_4503522_n.jpg


16259_331556445470_547270470_9647200_2308481_n.jpg


Ja het was een mooi U2-jaar!:applaud: Volgend jaar gaan we gewoon verder


:love::love::love:

Wat een gave foto's! Ik ben gewoon jaloers dat jij erbij was!

Vannacht om 0:30u komt trouwens een special over U2 op rtl5. Timen dus die videorecorder/ harddiscrecorder!
 
Alvast gelukkig nieuw jaar, en voor de geinteresseerden: Vanavond 00.30 RTL5 U2=BBC. Documentaire over de jaren heen dat U2 bij BBC op bezoek is geweest. :)
 
Alvast gelukkig nieuw jaar, en voor de geinteresseerden: Vanavond 00.30 RTL5 U2=BBC. Documentaire over de jaren heen dat U2 bij BBC op bezoek is geweest. :)
Heb het gekeken , was gewoon van het dak-concert en nog een beetje van daar binnen. En daarna Muse met a seaside rendezvous! Klonk zo epic. Mijn ouders zijn nu ook fan:D
 
Jup ik wist nie precies wat het zou zijn.. vond het wel tof! o_O mijn moeder vond Magnificent een 'mooi nummer'. En mijn pa vond Muse tof! Echt eng zo. :lol: Mijn moeder vond ze veel te energiek en ging na een paar nummers slapen.
 
Jup ik wist nie precies wat het zou zijn.. vond het wel tof! o_O mijn moeder vond Magnificent een 'mooi nummer'. En mijn pa vond Muse tof! Echt eng zo. :lol: Mijn moeder vond ze veel te energiek en ging na een paar nummers slapen.
Ik wist ook niet wat ik er van moest verwachten, maar echt grappig , mijn pa ging helemaal los, vooral onder de indruk van MAtt's vingervlugheid.
Mijn ma vond het een hardrockversie van Queen:lol:

Overigens lagen ze ook in een deuk , toen ze in die lift gingen. Arme Adam.. Iedereen weet dat Bono van cheeseburgers houd :tsk:
 
? :lol: ik snap hem ook niet , je bedoeld vast wat anders als ik dacht.
 
Gelukkig posten hier maar een vijftal mensen, anders waren we al tien pagina's verder voordat het mysterie was opgelost! Interference kennende... :)
 
Gelukkig posten hier maar een vijftal mensen, anders waren we al tien pagina's verder voordat het mysterie was opgelost! Interference kennende... :)

We moeten toch OOIT wel een nieuw thread kunnen aanbreken! Als we niet blijven doorposten lukt het niet. :p
 
Misschien kunnen we "Lang leve Feedback" als subforumtitel krijgen... Wij posten meer dan alle spaans-, frans- en duitstaligen bij elkaar!
 
254 posts op het Interference forum, 254 posts te gaan
Als er 1 post wordt gemaakt, dan nog 253 posts te gaan
 
...253 posts op het Interference forum, 253 posts te gaan
Als er 1 post wordt gemaakt, dan nog 252 posts te gaan


:applaud:

Als we een nieuwe thread gaan openen, moeten we eigenlijk met z'n allen een keer meeten en er een biertje op gaan drinken! Lijkt me super gezellig!

: dietweedronkensmileysvanhyvesdiehierniettussenstaan:
 
...253 posts op het Interference forum, 253 posts te gaan
Als er 1 post wordt gemaakt, dan nog 252 posts te gaan


:applaud:

Als we een nieuwe thread gaan openen, moeten we eigenlijk met z'n allen een keer meeten en er een biertje op gaan drinken! Lijkt me super gezellig!

: dietweedronkensmileysvanhyvesdiehierniettussenstaan:

Als jullie dan nog even willen inhouden met posten, over een jaar heb ik mijn rijbewijs :wink: Dan komik gerust langs.
Dutch Interference Meet:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom