Welkom U2C

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
OK, nu even geen postwhoring. We zijn er al uit over een bijeenkomst in Utrecht (toch?).
Wanneer? De komende tijd is er niet veel echt bijzonders in Tivoli, dus daar hoeven we onze agenda's niet op te selecteren. (Al zie ik nu dat op zaterdag 10 april Coparck komt en die wil ik misschien wel eens zien)

Maar goed, wanneer spreken we af? :hyper:
 
Is het misschien niet een leuker idee om te kijken wanneer er een U2 coverband komt in Utrecht of Amsterdam ofzo? Dan hebben we zeker muziek waar we allemaal van houden. :)
 
OK, nu even geen postwhoring. We zijn er al uit over een bijeenkomst in Utrecht (toch?).
Wanneer? De komende tijd is er niet veel echt bijzonders in Tivoli, dus daar hoeven we onze agenda's niet op te selecteren. (Al zie ik nu dat op zaterdag 10 april Coparck komt en die wil ik misschien wel eens zien)

Maar goed, wanneer spreken we af? :hyper:

Utrecht = :up: De komende maanden zit mijn agenda wel helemaal vol, dus ik kan niet voor eind februari.
Lijkt me echt gezellig, dan zie ik jullie allemaal eens in het echie!


Is het misschien niet een leuker idee om te kijken wanneer er een U2 coverband komt in Utrecht of Amsterdam ofzo? Dan hebben we zeker muziek waar we allemaal van houden. :)

Strak plan! U2+bier=:up:
 
Echt, dat was volkomen random maar helemaal geweldig! :ohmy: Ik heb dat nummer nog nooit op de radio gehoord!

3fm :love: Ze hebben ook wel eens Discotheque gedraait bij Coen en Sander.

:D Ik heb 2 van de 3 ES singles, het is een van mn favoriete nummers.
 
Dat doet me denken aan van de zomer, Barca 2. Het was hier echt bloedheet, 32C ofzo, eerste avond dat 1000mikes werkte.. de rehearsal met het klokkenspel, later dat t niet op t podium stond... mikes knalde eruit en opeens waren ze terug en WHAM. Electrical fuckin' Storm. Hele setlist party explodeerde.
Jij was daarbij toch Martijn?
 
Dat doet me denken aan van de zomer, Barca 2. Het was hier echt bloedheet, 32C ofzo, eerste avond dat 1000mikes werkte.. de rehearsal met het klokkenspel, later dat t niet op t podium stond... mikes knalde eruit en opeens waren ze terug en WHAM. Electrical fuckin' Storm. Hele setlist party explodeerde.
Jij was daarbij toch Martijn?

Niet bij de setlist party.
Wel bij het concert zelf! :combust:
Om de live premiere mee te maken van Electrical Storm... :faint:
(Barca 2 is na Boston 2 waarschijnlijk het beste concert van de tour dat ik heb gezien, anders top 5 zeker)
 
Ja dat bedoelde ik! :p

Die setlist party was echt de meest geweldige die ik ooit heb meegemaakt. Ik ben die jongens van U2tour.de echt zo dankbaar voor de feed. :drool:
Ik hoop echt ooit dat nummer live te horen. :pray: C'mon U2, speel het in Brussel. Daar is het voor het eerst gerehearsed!
 
Niet bij de setlist party.
Wel bij het concert zelf! :combust:
Om de live premiere mee te maken van Electrical Storm... :faint:
(Barca 2 is na Boston 2 waarschijnlijk het beste concert van de tour dat ik heb gezien, anders top 5 zeker)

:drool: Gaaf dat je erbij bent geweest! 'k Ben jaloers!


:sad: Ik had ten tijde van de voorverkoop geen geld en nu heb ik geld en geen kaartje!
 
Ja dat bedoelde ik! :p

Die setlist party was echt de meest geweldige die ik ooit heb meegemaakt. Ik ben die jongens van U2tour.de echt zo dankbaar voor de feed. :drool:
Ik hoop echt ooit dat nummer live te horen. :pray: C'mon U2, speel het in Brussel. Daar is het voor het eerst gerehearsed!

Die setlist party was inderdaad memorabel, je poste en de pagina was gelijk weer 3 bladzijden verder:lol: Nooit meer zo geweest.
Jah de 1000mikes feed was zo spannend, ik geloof dat menig u2 fan op het punt stond in zijn/haar broek te pissen.
 
kunnen we het specifieker doen ? Brussel 2

De enige nacht dat ik een kaartje heb:wink:
 
Die setlist party was inderdaad memorabel, je poste en de pagina was gelijk weer 3 bladzijden verder:lol: Nooit meer zo geweest.
Jah de 1000mikes feed was zo spannend, ik geloof dat menig u2 fan op het punt stond in zijn/haar broek te pissen.
Uh, die avond was het friggin 10 pagina's per seconde!

En ja, dat was ik. Ik moest echt vet nodig maar dat was dus vlak voordat het zou gebeuren. Was echt vet blij dat ik het ingehouden had Xd. En Carlos vond het erg leuk dat ik in mn ondergoed aan het posten was(het was echt TE warm).

kunnen we het specifieker doen ? Brussel 2

De enige nacht dat ik een kaartje heb:wink:

:hmm: Ik weet dit niet helemaal zeker maar ik geloof dat ik nog wel een ticket voor Brussel 1 overheb. Afhankelijk van of Leif en Marjolein gaan. Ik heb er 4, 1 voor de man van Wildhoney, 1 voor mezelf. Als Leif en Marjolein niet gaan dan heb ik er nog 2 over.


Nou ja hebben.. hebben. #@(*%#@($ belgen. Duurt nog wel even voor ik ze werkelijk heb.
 
ik had toen inderdaad de laptop op mijn schoot , en een pak drinken naast me op te zorgen dat je niet uitdroogt. Maar echt , het was inderdaad niet bij te houden , en je ondergoed :applaud: Dat herinner ik me op een of andere manier niet, maar dat komt omdat ik soms ook nog wel een pagina over heb geslagen denk ik zo.

Dat ze die kaarten niet GVD sturen snap ik ook niet, als ze willen scalpen , doen ze het toch wel op de dag dat het plaatsvindt. :scream:Wij willen gewoon onze kaarten!! En ik wacht dan Leif en Marjolein af, hun hebben uiteraard voorrang.
En ik zou het snappen als ze de kans pakken :wink:
 
Ik had een 1,5 literfles Spa gevuld met kraanwater. XD Die was leeg aan het einde van de avond.

Het is gewoon geen oplossing voor het scalpen, en hierdoor worden de fans genaait. Als ik kaarten voor mn buddies komen en hierdoor ze niet op tijd kan sturen is het gewoon lullig.
 
Ditto, het is puur geluk dat wij die 2e Brussel dag elkaar tegen kunnen komen om een ticket te ruilen , maar vele mensen zullen hier de lul door zijn...
*is trouwens nog steeds voor een hotel aan het zoeken in frankfurt*
Heb je iets tegen de kleur rood?:D
 
iemand van jullie interesse in U2 LP's

U2 dubbel LP - Love & Pride
Live at Chicago 21-03-1985

U2 LP - Et Tu Bono
Live at Dublin 30-01-1986

U2 LP - pictures disc
philadelphia 1987

U2 LP - pictures disc
1986

U2 LP - pictures disc
newcastle 1.3.83

1 LP - U2 - October
1 LP - U2 - WAR
1 LP - U2 - Under A Blood Red Sky
1 LP - U2 - The Unforgettable Fire
1 LP - U2 - The Joshua Tree
2 LP - U2 - Rattle & Hum
1 LP - U2 - Achtung Baby

1 LP - 12" - U2 - Pride
1 LP - 12" - U2 - R.O.K
1 LP - 12" - U2 - Sunday Bloody Sunday (US)
1 LP - 12" - U2 - New Years Day
1 LP - 12" - U2 - I Still Haven't Found What.....
1 LP - 12" - U2 - Where The Streets Have No Name
1 LP - 12" - U2 - When Love Comes To Town
1 LP - 12" - U2 - Wide Awake In America
1 LP - 12" - U2 - The Unforgettable Fire
1 LP - The Edge - Captive

samen in een koop voor 169 euro
 
wot is me dat hiere??
Hier wordt niet gevloekt, God ziet u.. :D
Maar ik ben helemaal mee met je redenering hoor.wij vinden net zoveel kut als jullie. Ook ik heb een aantal kaarten doorverkocht aan vrienden, goed dat ze niet veraf wonen, anders zag het er niet zo goed uit...

Maar goed dat ik niet geloof dan. :p

En no offense he, de meeste Belgen zijn zeer tof, alleen deze leipo's moeten de boel weer verzieken. Van mij moeten een aantal kaarten naar Engeland toe. Het woordje Misschien bij 'misschien komen ze voor de grote vakantie' bevalt me dus echt NIKS.
 
Al dat vage gedoe is dus echt gewoon zo kinderachtig.. WTF is dat voor management?
 
Tja, sorry hé :sad:maar jullie weten dat ik het ook anders zou willen zien.

Wat ik me ook nog steeds afvraag is, hoe ze kunnen weten dat er met sommige kaarten gesjoemeld wordt? Want als ik het goed begrijp, willen ze de scalpers (die tix tegen profijt verkopen) er uit halen. Kunnen ze tix op ebay dan traceren (als er geen adressen bijstaan)??
Als ze dat kunnen, dan kan ik nog begrijpen dat ze zo lang mogelijk wachten.

Maar... ik hoop maar dat ze geen effectieve controle gaan doen aan de inkom (lijkt mij ook wel moeilijk met zoveel duizenden), want anders wil dat wel zeggen dat iedereen samen met degene op wiens naam de kaarten staan moeten binnengaan..snappie? :huh:

Dus, als mijn vrienden/familie niet zo'n crazy fans zijn als ik (wat de waarheid is), dan zou ik op hen moeten wachten om binnen te gaan, ofwel moeten zij met mij vroeger gaan liggen aanschuiven...
 
Tja, sorry hé :sad:maar jullie weten dat ik het ook anders zou willen zien.

Wat ik me ook nog steeds afvraag is, hoe ze kunnen weten dat er met sommige kaarten gesjoemeld wordt? Want als ik het goed begrijp, willen ze de scalpers (die tix tegen profijt verkopen) er uit halen. Kunnen ze tix op ebay dan traceren (als er geen adressen bijstaan)??
Als ze dat kunnen, dan kan ik nog begrijpen dat ze zo lang mogelijk wachten

Nou, ik denk dat het een combinatie is van kijken wie kaartjes proberen door te verkopen en te traceren waar die dan vandaan komen. En ik vrees dat ze gewoon de kaarten nog niet versturen omdat ze dan een stuk moeilijker door te verkopen zijn (je hebt namelijk nog niks in de hand om door te verkopen). Maar ja, zo worden ook de echte fans enorm benadeeld.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom