U2 Feedback - Search Results

Go Back   U2 Feedback > Search Forums
Click Here to Login
Showing results 1 to 25 of 83
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: Slopsy
Forum: Lemonade Stand Archive 12-15-2009, 06:06 AM
Replies: 1,000
Views: 21,217
Posted By Slopsy
Laters, A$hey :wave:

Laters, A$hey :wave:
Forum: Lemonade Stand Archive 12-15-2009, 06:02 AM
Replies: 1,000
Views: 21,217
Posted By Slopsy
Yay, I LOVE these fast threads, even if my laptop...

Yay, I LOVE these fast threads, even if my laptop doesn't! :love:
Forum: Lemonade Stand Archive 12-15-2009, 05:59 AM
Replies: 1,000
Views: 21,217
Posted By Slopsy
:lol: Bleated greetings, Ali!

:lol: Bleated greetings, Ali!
Forum: Lemonade Stand Archive 12-15-2009, 05:55 AM
Replies: 1,000
Views: 21,217
Posted By Slopsy
I also love buying CDs!! :drool: I'm just too...

I also love buying CDs!! :drool: I'm just too poor most of the time.
Forum: Lemonade Stand Archive 12-15-2009, 05:54 AM
Replies: 1,000
Views: 21,217
Posted By Slopsy
Sleep? SLEEP. :tsk:

Sleep? SLEEP. :tsk:
Forum: Lemonade Stand Archive 12-15-2009, 05:51 AM
Replies: 1,000
Views: 21,217
Posted By Slopsy
:giggle: Floppy. Sorry.

:giggle: Floppy.

Sorry.
Forum: Lemonade Stand Archive 12-15-2009, 05:50 AM
Replies: 1,000
Views: 21,217
Posted By Slopsy
:approved:

:approved:
Forum: Lemonade Stand Archive 12-15-2009, 05:49 AM
Replies: 1,000
Views: 21,217
Posted By Slopsy
Vladders needs to make a thread, yay!

Vladders needs to make a thread, yay!
Forum: Lemonade Stand Archive 12-15-2009, 05:47 AM
Replies: 1,000
Views: 21,217
Posted By Slopsy
Now I know how Vlad feels with his dial-up!

Now I know how Vlad feels with his dial-up!
Forum: Lemonade Stand Archive 12-15-2009, 05:43 AM
Replies: 1,000
Views: 21,217
Posted By Slopsy
God why is my laptop such a piece of shit! It's...

God why is my laptop such a piece of shit! It's lagging like hell and I can't kep up!
Forum: Lemonade Stand Archive 12-15-2009, 05:33 AM
Replies: 1,000
Views: 21,217
Posted By Slopsy
I did that to my old PC and the screen fell out!...

I did that to my old PC and the screen fell out! :lol:
Forum: Lemonade Stand Archive 12-15-2009, 05:25 AM
Replies: 1,000
Views: 21,217
Posted By Slopsy
I've been trying for 300 for like...3 threads...

I've been trying for 300 for like...3 threads now, and keep failing EPICALLY.
Forum: Lemonade Stand Archive 12-15-2009, 05:24 AM
Replies: 1,000
Views: 21,217
Posted By Slopsy
Slow computer is so slow tonight, damnit.

Slow computer is so slow tonight, damnit.
Forum: Lemonade Stand Archive 12-15-2009, 05:21 AM
Replies: 1,000
Views: 21,217
Posted By Slopsy
I know! And she wasn't even there! At least...

I know! And she wasn't even there!

At least the ACCORDION MUSIC didn't play.
Forum: Lemonade Stand Archive 12-15-2009, 05:11 AM
Replies: 1,000
Views: 21,217
Posted By Slopsy
OH BY THE WAY. Hearing 'One' at work is bad...

OH BY THE WAY.

Hearing 'One' at work is bad enough.
Hearing normal One AND Mary J. Bilge One IN THE SAME HOUR?
I nearly killed someone. :mad:
Forum: Lemonade Stand Archive 12-15-2009, 05:10 AM
Replies: 1,000
Views: 21,217
Posted By Slopsy
I'm all for finishing the thread. I have another...

I'm all for finishing the thread. I have another embarrassingly low post count :( Damn work.
Forum: Lemonade Stand Archive 12-15-2009, 05:08 AM
Replies: 1,000
Views: 21,217
Posted By Slopsy
NO IT'S NOT. :grumpy:

NO IT'S NOT. :grumpy:
Forum: Lemonade Stand Archive 12-15-2009, 04:54 AM
Replies: 1,000
Views: 21,217
Posted By Slopsy
Axver, I want my card! :grumpy:

Axver, I want my card! :grumpy:
Forum: Lemonade Stand Archive 12-15-2009, 04:53 AM
Replies: 1,000
Views: 21,217
Posted By Slopsy
OH YES!!! I DON'T HAVE ANY CLASS CLASHES AT ALL...

OH YES!!!
I DON'T HAVE ANY CLASS CLASHES AT ALL NEXT SEMESTER! :hyper:
This is SO rare for UoA, seriously. Oh I'm so pleased! Now to enrol in them all without nDeva throwing a hissy fit...
Forum: Lemonade Stand Archive 12-15-2009, 04:48 AM
Replies: 1,000
Views: 21,217
Posted By Slopsy
Hey, Cinner! :wave: I'll watch the video...

Hey, Cinner! :wave:

I'll watch the video after I've finished my nDeva frustrating tiemz, I'll need a laugh!
Forum: Lemonade Stand Archive 12-15-2009, 04:46 AM
Replies: 1,000
Views: 21,217
Posted By Slopsy
Oh SHIT, I have to do some uni enrolling things....

Oh SHIT, I have to do some uni enrolling things. UoA has the world's most FRUSTRATING online enrollment system, nDeva. Get ready for me to KILL SHIT. :mad:
Forum: Lemonade Stand Archive 12-15-2009, 04:41 AM
Replies: 1,000
Views: 21,217
Posted By Slopsy
Ashley your new avatar is confusing me. I feel...

Ashley your new avatar is confusing me. I feel you're an impostor.
Forum: Lemonade Stand Archive 12-15-2009, 04:39 AM
Replies: 1,000
Views: 21,217
Posted By Slopsy
Oh, Axver, have you got some learning to do!! ...

Oh, Axver, have you got some learning to do!!

I'm gonna take loads of photos of tomorrow's Strawberry Day and torture the hell out of you :p
Forum: Lemonade Stand Archive 12-15-2009, 04:31 AM
Replies: 1,000
Views: 21,217
Posted By Slopsy
I keep having people offer to buy me Gaga...

I keep having people offer to buy me Gaga tickets, but I'm already in enough debt! :needsmoneytree:
Forum: Lemonade Stand Archive 12-15-2009, 04:29 AM
Replies: 1,000
Views: 21,217
Posted By Slopsy
Ok, so I've had a craving for chocolate-dipped...

Ok, so I've had a craving for chocolate-dipped strawberries for days and am going to make them tomorrow, but also plan on the following:

-Strawberries, Parma ham and mint.
-Strawberries and...
Showing results 1 to 25 of 83

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 11:57 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 1
Copyright ©2000 - 2022, vBulletin Solutions, Inc.
Design, images and all things inclusive copyright © Interference.com
×