U2 Feedback

U2 Feedback (https://www.u2interference.com/forums/)
-   PLEBA Archive (https://www.u2interference.com/forums/f285/)
-   -   PGP: Meet me at the e stage (https://www.u2interference.com/forums/f285/pgp-meet-me-at-the-e-stage-218796.html)

Galeongirl 06-10-2015 03:46 PM

:hug: THat sucks for both of you.

domo-kun 06-10-2015 04:43 PM

Ah well. I bought myself a present today to cheer myself up :up:
I'll live. More worried about Jeevey :hug: Hope everything falls into place like a puzzle for you.

If not. We are going to plot something new for ya.

GraceRyan 06-10-2015 06:50 PM

We still have Boston!


Sent from my iPhone using U2 Interferencemtnkm

domo-kun 06-10-2015 07:03 PM

Grace, who's the man in your siggy? He's been intriguing me for a week now.

jeevey 06-10-2015 09:56 PM

Eh, I've been in the process of yucky divorce for over a year, and our final hearing date suddenly came up for tomorrow. Because it's a nasty one it might take more than a day. If it goes into Friday we won't make it to Montreal in time. Booooo.

But yes, there is Boston.

Domo, big hugs on the license. My BIL took four tries and was 29 before he got it because he gets so nervous!! I'm sure you will be okay on the next try. :hug: It looks like Tom Hardy in the sig. Is that right, Grace?

Galeongirl 06-11-2015 03:35 AM

:( that sucks Jeevey. Hope it all gets sorted out soon so you can move on.

My license took 2 tries because of nerves as well, 2nd time I drove with meds, it was blissfully fine. Wish I could've gotten more than 2 pills, haha. Would be useful for presentations and other stuff I get stressed about.

domo-kun 06-11-2015 06:10 AM

:hug: Jeevey, wow that's terrible timing. But it might be more important to get it over with if its a nasty one.

jeevey 06-11-2015 06:34 PM

Well, it's not done but we don't start again until Monday, so it's off to Montreal for me!!

Rhiannon64 06-11-2015 06:37 PM

Quote:

Originally Posted by jeevey (Post 7969075)
Well, it's not done but we don't start again until Monday, so it's off to Montreal for me!!

YAY! I'm so glad you can go! Have a great time and I can't wait to hear about the show!

Galeongirl 06-12-2015 03:45 AM

Have Fun!!

U2MaNaIcWeIdO 06-12-2015 05:37 AM

Domo: I'm doing fine at the moment....not upset that I'm not going to see the band this time around (random I know but it's the truth).

JJAsi 06-12-2015 11:26 AM

:hyper:

U2 > Sign In

Download '11 O'Clock Tick Tock'

:hyper:

domo-kun 06-12-2015 04:17 PM

Quote:

Originally Posted by U2MaNaIcWeIdO (Post 7969270)
Domo: I'm doing fine at the moment....not upset that I'm not going to see the band this time around (random I know but it's the truth).

:hug: The positive thinking gets you there. Well done Weldy.

If it was possible I'd win the lottery and book a private u2 gig on a tropical island for you alone, with all of the "gezellige" PGPers and U2 friends I knew. :D But we don't live in that world.

JJAsi 06-12-2015 05:08 PM

*2 and I think we all feel the same here, as we are family, no, not that song, get it out of your head :wink:

:heart:

domo-kun 06-13-2015 06:32 AM

JJ , the 12nd of june should from now on be declared as Dave Grohl day.

JJAsi 06-13-2015 11:55 AM

:lol::lol:

Adam Clayton's Hair ‏@ontopofadam · 17h17 hours ago

Glad Dave Grohl is ok but once again the kids gotta stop copying our tricks. It takes a pro like Mr. The Edge to fall off the stage.

arw 06-13-2015 12:32 PM

Speaking of Dave Grohl…I just finished watching Montage of Heck. Weird that he wasn't included in the interviews. :huh:

JJAsi 06-13-2015 12:44 PM

https://i.imgur.com/HH5Rqkb.jpg

domo-kun 06-13-2015 01:42 PM

Quote:

Originally Posted by JJAsi (Post 7970008)
:lol::lol:

Adam Clayton's Hair ‏@ontopofadam · 17h17 hours ago

Glad Dave Grohl is ok but once again the kids gotta stop copying our tricks. It takes a pro like Mr. The Edge to fall off the stage.

CK is that you tweeting ?:lol:

Quote:

Originally Posted by arw (Post 7970014)
Speaking of Dave Grohl…I just finished watching Montage of Heck. Weird that he wasn't included in the interviews. :huh:

OOh I've been meaning to watch that one myself. Good point. Was it okay?
And yes , weird not including him. But on the other hand, I'd like to see Dave recognized more for what he accomplished without Nirvana.

People always tend to blame him for piggybackriding on Kurts succes. But that's not true. I can see why he himself would avoid taking part in the Rockumentary :hmm: Or they didn't ask him. :hmm:

jeevey 06-13-2015 02:12 PM

More likely he refused, I imagine. He wants his own damn career, not to be living in Kurt's shadow, and you can't look good in being compared to a saint.


All times are GMT -5. The time now is 11:36 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 1
Copyright ©2000 - 2022, vBulletin Solutions, Inc.
Design, images and all things inclusive copyright © Interference.com