U2 Feedback

U2 Feedback (https://www.u2interference.com/forums/)
-   Interference Gatherings (https://www.u2interference.com/forums/f232/)
-   -   Debut of DESIRE (https://www.u2interference.com/forums/f232/debut-of-desire-136458.html)

1tym 08-10-2005 10:40 PM

Debut of DESIRE
 
Hello EVERYone

Hope you can make it to the debut of "DESIRE", So Cal's newest U2 trib to the greatest band in the world! Remnants of "Propaganda" and "Zoo2" have joined forces with some new blood to form DESIRE. We hail from the OC and SD areas and cordially invite you to share the U2 love at a "FREE" outdoor festival show to benefit The Beacon HOuse in San Pedro on Sun Aug 14th. Corner of 10th and Beacon Street San Pedro, Beacon House Block Party. Lots of great other bands as well.

AND DID I MENTION IT WAS "FREE"


:wink: :wink:

DESIRE's set is 12:30 - 1:30

Hope you can make it!

Peace and Love
R-edge

desireU2tribute

U2Scott 08-11-2005 12:13 AM

Desire U2 Tribute in San Pedro
 
Glad to hear you're playing in San Pedro. I'll be there. You're great!

Mr. BAW 08-11-2005 09:47 AM

Hey Rod...good luck dudes! hope we can catch this or another show! and Scott, aren't you the bass player?????

Best wishes to the new crew!

thousandfold 08-11-2005 09:51 AM

Re: Desire U2 Tribute in San Pedro
 
Quote:

Originally posted by U2Scott
Glad to hear you're playing in San Pedro. I'll be there. You're great!
That is so cheesy. "I'll be there!" Of course you will, you're in the band! Your profile even says that you're the bassist in Desire -- now that's just sloppy!

Mr. BAW 08-11-2005 09:55 AM

:lol: but they're good guys.....:wave:

bradyvox 08-11-2005 12:56 PM

...good luck guys! Have a great show!


...but yeah - at least plug your own shows under a pseudonym like Clint or bonodiscofever or porksoda!! :)

mmmmm....soda

Hey Mr. BAW! :wave:

TheEdge U2JT 08-11-2005 01:14 PM

Quote:

Originally posted by bradyvox
...good luck guys! Have a great show!


...but yeah - at least plug your own shows under a pseudonym like Clint or bonodiscofever or porksoda!! :)

mmmmm....soda

Ah Brady!.... you must be speaking of U2Nation! Yeah....kinda lame!

You crack me up!

BAW... I agree....good guys in this band, just don't try to come off promoting the band as a "fan" of your own band on the board. It like a fake Bono posting as a fan about how great of a fake Bono he is......if you're that good, you would not need to post stuff about yourself....right Joe? Maybe not.


Anyhow, do well guys! We did a few shows for Beacon House last year! I hope you have a great show!

Chas

Adam's Member 08-11-2005 02:40 PM

Quote:

Originally posted by TheEdge U2JT


Ah Brady!.... you must be speaking of U2Nation! Yeah....kinda lame!

You crack me up!

BAW... I agree....good guys in this band, just don't try to come off promoting the band as a "fan" of your own band on the board. It like a fake Bono posting as a fan about how great of a fake Bono he is......if you're that good, you would not need to post stuff about yourself....right Joe? Maybe not.


Anyhow, do well guys! We did a few shows for Beacon House last year! I hope you have a great show!

Chas


hey, I hear the Joshua Tree (L.A.'s Premier U2 Tribute Band) really rocks!!! :lmao:
just kidding guys......haver a great show....knock em dead!

Carek1230 08-11-2005 03:31 PM

Woo Hoo Rich C. is back with the beat! There's room for more in SoCal! Good luck to all youse guys (well most of them anyways) :applaud:

1tym 08-11-2005 04:32 PM

Hey Mr BAW, long time no talk to!--Hope all is well and hope to see you soon

sorry every1, I'll have Bassman cool his jets, would hate to see him the victim of a blanket party--sheesh

Chas, hope that A3 card worked for ya--havent heard, I'm coming to your Pomona show--would love to hear MW


:eyebrow:

anyhow, thanks for words of encouragment folks, nice to be playing again (and btw, RichC rox--hope I can say that) :wink:

P&L
Rod

U2Scott 08-11-2005 06:35 PM

Hey there... sorry I was a Dork! I used to be the bass player for "Desire", but got fired for embarassing the band with a shameless plug for our debut in San Pedro. Apologies to all as I was overcome with enthusiasm. Will make it up to you all by actually tuning my bass prior to the gig. Thanks for the educational "hazing"!

Carek1230 08-11-2005 06:54 PM

Quote:

Originally posted by 1tym
Hey Mr BAW, long time no talk to!--Hope all is well and hope to see you soon

sorry every1, I'll have Bassman cool his jets, would hate to see him the victim of a blanket party--sheesh

Chas, hope that A3 card worked for ya--havent heard, I'm coming to your Pomona show--would love to hear MW


:eyebrow:

anyhow, thanks for words of encouragment folks, nice to be playing again (and btw, RichC rox--hope I can say that) :wink:

P&L
Rod


Rich C. DOES rock! You can say that. I said that. I say that! He doesn't do Interference or email so tell him Karen says hey! Haven't seen him since the Nov. 2004 gig at HRC La Jolla when BBJones filled in for Zoo-2's "Bono".

Hey! They did MW that night with the belly dancer......JT's done MW.....yeah! Chas! Do MW for Rod and for me in Pomona, ok?!!!! :yes:

OK no more hazing. lol

Mr. BAW 08-11-2005 08:02 PM

You see how I work???? I got all of my favorite musicians together to trade quips...where's Gabriel and Clint????????? :lol:

agentmissa 08-11-2005 09:40 PM

U2 loven in SD soon? .... :dreamsoftheday:

Carek1230 08-11-2005 09:48 PM

Quote:

Originally posted by Mr. BAW
You see how I work???? I got all of my favorite musicians together to trade quips...where's Gabriel and Clint????????? :lol:

Yeah cool, you ROCK, Mr BAW! :up:
Now if you could only get them ALL
to show up at your house, that would
be one HECKUVA show! :dance: :rockon:

Mr. BAW 08-11-2005 09:50 PM

:no: I don't think so :no:

Carek1230 08-11-2005 10:51 PM

Quote:

Originally posted by Mr. BAW
:no: I don't think so :no:

Baw come on! :applaud:

Carek1230 08-12-2005 11:09 AM

https://yelims3.free.fr/Inclassables/Inclassable24.gif

Carek1230 08-15-2005 11:25 AM

So someone! Anyone! How was the show?

1tym 08-15-2005 09:56 PM

Those of you that made it, thanks for showing up! Nice meeting youse. Got on a little late but once everything got started we had a great time, hope you did as well.

We'll keep you posted on next dates and hope to get some more interference'rs there as well--all about sharing the U2 love

(Carek, RichC says hi! we're working on some Diego dates so may be at venue near you shortly)

anyhow, thanks for the support!

R-edge (Rod)
DesireU2tribute(dot)com


All times are GMT -5. The time now is 05:44 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 1
Copyright ©2000 - 2022, vBulletin Solutions, Inc.
Design, images and all things inclusive copyright © Interference.com