U2 Feedback

U2 Feedback (https://www.u2interference.com/forums/)
-   Lemonade Stand Archive (https://www.u2interference.com/forums/f287/)
-   -   The Octagon Bar: Been Around the World and Aye yi yi (https://www.u2interference.com/forums/f287/the-octagon-bar-been-around-the-world-and-aye-yi-yi-132053.html)

LarryMullen's POPAngel 06-23-2005 07:25 PM

:shifty:

DaveC 06-23-2005 07:26 PM

I can't read hard books? :mad:

LarryMullen's POPAngel 06-23-2005 07:27 PM

"Hard" is a funny word if you keep saying it over and over again. Just a thought.

pax 06-23-2005 07:27 PM

:: hands Dave Critique of Pure Reason :: :wink:

pax 06-23-2005 07:29 PM

hard hard hard hard hard
 
Quote:

Originally posted by LarryMullen's_POPAngel
"Hard" is a funny word if you keep saying it over and over again. Just a thought.
You're right.


































:whistle:

DaveC 06-23-2005 07:29 PM

Never heard of it. :p

DaveC 06-23-2005 07:33 PM

You know who's cool?

Cito Gaston.

Discuss.

Good night. :wave:

pax 06-23-2005 07:37 PM

discuss this :angry:
 
:: makes April and self giant pitcher of messy daiquiris ::

:wink:

LarryMullen's POPAngel 06-23-2005 07:39 PM

*curls up with Empire Falls, glass of merlot in hand*


Night, everyone... It's been a loooong day.

*passes out*

LarryMullen's POPAngel 06-23-2005 07:40 PM

Re: discuss this :angry:
 
Quote:

Originally posted by pax
:: makes April and self giant pitcher of messy daiquiris ::

:wink:


:makesoutwithabby:





:kiss:



OK, bed for real now...lol :sexywink:

discothequeLP 06-23-2005 07:50 PM

hey guys whats going on

u2bonogirl 06-23-2005 07:51 PM

*walks in and seats herself in a giant martini glass*

Ive just realized how different a christian I am than some other people :|

LarryMullen's POPAngel 06-23-2005 07:53 PM

You know, I realized something tonight.

Yes, yes I have. :|

And on that note, I'm really going to bed.

G'night! :)

Merc 06-23-2005 10:45 PM

**Comes running into the bar, :hyper: and arms over her head**

Now, that was cool!!!!!!!!

:hyper: :dance: :hyper:

:dance: :hyper: :dance:



:bow: R.E.M. :bow:

u2bonogirl 06-23-2005 10:47 PM

did you see them dorthe?

Merc 06-23-2005 10:50 PM

...btw, I'll have a new sig up in the afternoon! :D





And I like the new bar title! :wink: :up:

**Goes behind bar and makes a cup of tea**

**Makes a toast**

To Demmy! May her travels be interesting, inspiring and fun! :yes:

Merc 06-23-2005 10:52 PM

Quote:

Originally posted by u2bonogirl
did you see them dorthe?
YEP!!! :yes: :hyper:

In a sold out "Viking Stadium" in Stavanger! :lol:

It was sooo cool!!! :hyper:

Merc 06-24-2005 03:11 AM

**Makes another cup of tea and goes over and sits in the big armchair**

:yawn:

My, this place sure is dead this time of day...

Timedifferences... :tsk: :wink:


**Starts reading newspaper**

beau2ifulday 06-24-2005 03:13 AM

*nudges Merc*

*pours coffee*

tell me more about R.E.M - was the setlist any good?

Merc 06-24-2005 03:23 AM

Quote:

Originally posted by beau2ifulday
*pours coffee*

tell me more about R.E.M - was the setlist any good?

Hello b2d! :wave:

Any good...? :hmm:

:wink:

Well, you can jugde for yourself...

Bad Day
What's The Frequency, Kenneth?
The One I Love
The Outsiders
The Wake-Up Bomb
Leave
Wanderlust
Drive
High Speed Train
Animal
Leaving New York
Everybody Hurts
Electron Blue
Electrolite
The Final Straw
Orange Crush
Walk Unafraid
Losing My Religion

Encore:
Imitation Of Life
The Great Beyond
Driver 8
Nightswimming
DJ
Man On The Moon


I thought it was :hyper: and very :rockon:! :D



Btw, where are you...? 1 hour behind me... :hmm:... England, Ireland...? :)


All times are GMT -5. The time now is 04:46 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 1
Copyright ©2000 - 2021, vBulletin Solutions, Inc.
Design, images and all things inclusive copyright © Interference.com