The Slice? - U2 Feedback

Go Back   U2 Feedback > Your Blue Room > Everything You Know Is Wrong > Everything You Know Is Wrong Archive
Click Here to Login
 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 02-10-2002, 09:22 PM   #1
Refugee
 
u2er's Avatar
 
Join Date: Jan 2002
Location: Houston, TX
Posts: 2,415
Local Time: 11:29 AM
The Slice?

Just a bit of humor...today my mom asked me "So how's The Slice doing?" Me: "What? Oh, you mean The Edge?" Her: "Yeah, that guy"

lol..just thought I'd share that..it cracked me up at the time

------------------
"I think that Edge is the head of the band, I'm the heart, and Adam and Larry are the feet." - Bono, 1981

u2er@u2email.com
__________________

u2er is offline  
Old 02-10-2002, 10:53 PM   #2
Rock n' Roll Doggie
VIP PASS
 
zooropamanda's Avatar
 
Join Date: Jul 2000
Location: Smile, you're reading my post
Posts: 6,515
Local Time: 01:29 AM
hahaha!!

that made me laugh

good ole Mums
__________________

zooropamanda is offline  
Old 02-10-2002, 11:53 PM   #3
War Child
 
kariatari's Avatar
 
Join Date: Apr 2001
Location: Iowa
Posts: 935
Local Time: 11:29 AM
BWA-hahahaha!!
kariatari is offline  
Old 02-11-2002, 03:05 AM   #4
Blue Crack Addict
 
U2Fanatic4ever's Avatar
 
Join Date: May 2001
Location: nowhere..........man
Posts: 20,254
Local Time: 12:29 PM
OMG !!!!!!!!! THAT IS TOO FUNNY!..

I can just see my mom saying that too!..

On a related note..I call my hubby "The Wedge" cuz of course he is a killer guitar player and he plays some U2 songs quite well on his acoustic guitar... Is that funny or what? LMAO...


Peace!

------------------
If you twist and turn away
If you tear yourself in two again
If I could, yes I would
If I could, I would
Let it go
Surrender
Dislocate
U2Fanatic4ever is offline  
Old 02-11-2002, 03:30 AM   #5
Refugee
 
Lemonboy's Avatar
 
Join Date: Jul 2001
Location: Inside the Popmart Lemon
Posts: 1,843
Local Time: 05:29 PM
Well yesterday I was skimmming interference and my dad asked me If any of the boys had let out a good old fashioned fart...and I was like WTF???

an d he just looked at me and said:

Well this is the kind of information you get there,ISN`T IT?????



------------------
"Master of sexual innuendo"

"PLEBA Mansion Bootler"

"Proud member of the U2 gender"
Lemonboy is offline  
Old 02-11-2002, 09:52 AM   #6
I serve MacPhisto
 
z edge's Avatar
 
Join Date: Feb 2001
Location: the HORROR
Posts: 4,022
Local Time: 10:29 AM
Are you sure she didn't say 'z-slice'
z edge is offline  
Old 02-11-2002, 01:44 PM   #7
Blue Crack Addict
 
U2girl's Avatar
 
Join Date: Sep 2000
Location: slovenija
Posts: 21,044
Local Time: 06:29 PM
LOL!
__________________

U2girl is offline  
 

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Hot slice o piety: Reason #1,000 to like Bono WildHonee PLEBA Archive 2 10-27-2001 05:24 PM


All times are GMT -5. The time now is 11:29 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 1
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Design, images and all things inclusive copyright © Interference.com
×