HELLO I'm from Italy

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

simonamura1

The Fly
Joined
Jun 30, 2005
Messages
36
Hello everybody my name is Simona and i live in Italy.I'm U2 fans since 1985,my preferite album is Achtung Baby;i've seen two concert Zoo TV in Naples 1993 and Popmart in Rome 1997.This time i can't go to see their wonderful show,so i hope you will divided your impression and emotions wiyh me THANKS AND BYE BYE:heart: :wave: :wave: :wave:
 
where i'm from

IrishABLE said:
Hello Simona!

Welcome! What part of Italy are you from?
Hello and thanks for your welcome message IrishABLE.I'm from Lecce in the south of Italy, it's a nice place with a lot of music,art,beatifulsea,sun(too much for me !)and other beauttiful things.BYE AND...Where are you from?:wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
 
Last edited:
Hello and thanks for your welcome message IrishABLE.I'm from Lecce in the south of Italy,it's a nice place with a lot of music,art,beautiful sea,sun(too much for me)and other beatiful things.BYE AND...Where are you from?:wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
 
Ciao Simona, se mi racconti dei concerti che hai visto ti racconterò quello che vedrò tra una settimana a Milano!

Benvenuta!!!
 
Ciao LADY LUCK vuoi che ti racconti i miei concerti ok.Zoo TV :arrivai a Napoli alle 16-30,i cancelli erano aperti corsi e riuscii ad arrivare vicino alla passerella .Il concerto iniziò alle 21-30 e terminò a mezzanotte;ecco quello che mi è rimasto impresso di quella sera di ormai 12 aani fa:appena li vidi sul palco pensai che Bono era basso poi cominciarono a suonare e fui travolta dalla chitarra di Edge,dal basso di Adam,dalla batteria di Larry,da Bono che cantava,da80.000 persone che cantavano con lui,dagli schermi che mandavano immagini e messaggi,da Sunday Bloody Sunday cantata a squarciagola per Sarajevo,dai meravigliosi occhi di Bono che per un secondo incrociano i miei quando dal palco si sposta sulla passerella e infine dalla stupenda esecuzione di Love Is Blindness suonata nel buio squarciato dalla luce degli accendini efinita con i fuochi artificiali sparati dagli spalti.Un sogno ad occhi aperti.Il concerto di Roma fù diverso l'organizzazione meglio dimenticarla,come le continue spinte contro le transenne(io ad esempio fui sottratta a quello scempio da uno della security ).Per quanto riguarda lo spettacolo furono grandi come al solito,ci fecero cantare una "indimenticabile"versione karaoke di Volare,ricordo una splendida versione acustica di Sunday Bloody Sunday cantata da Edge.Spero di non essermi dilungata troppo ti saluto e di auguro di divertirti tantissimo.P.S è il primo concerto degli U2 che vedi?:wave: :wave: :wave:
 
GRAZIE!!!!
Sì, questo sarà il mio primo concerto...
Proprio oggi sono passata da S.Siro ed erano arrivati i camion e i rimorchi per allestire il palco!

Ok, I know it's not nice we're talking in Italian. Sorry to all non-italians. Simona just told me something beautiful about the concerts she assisted in the past, and I told her today I saw the trucks that carry the things to set the stage for the concert here in Milan!
 
ciao Simona!! :wave:
gli italiani aumentano, yuppiiieee :D
Ladyluck, non mi dire 'ste cose che già ho il cuore a mille e mancano ancora 4 giorni... 4 GIORNI AARRRGGHHH
 
Ma giuro che li ho visti!!
Tra l'altro, al ritorno, sono passat ancora da S.Siro, e ho rischiato di fare la botta perché ero incantata su un camio a rimorchio che si muoveva per il piazzale...
 
My review was not so professional... But I couldn't avoid it!

Thanks Simona!!
 
Ciao Simona,

I see you are from Lecce. I've heard Lecce is beautiful, I've never been there, the furthest south I've been is Roma but hope to get there one day.

All the best,

Buachaill
 
Buachaill, I'm just curious... what's the meaning of your nick?

(Sorry Simona, I know this ain't the right place to ask this, but I can't resist....)
 
Ciao lady luck,

Basically it's the Irish for 'nice boy'. Is it an accurate nick? I dont know but me ma always said I was a nice boy so I'll go along with that :angel:
 
Back
Top Bottom