Wie staat er op Hyves?

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Waar ik nou ook echt benieuwd naar ben is of ze nog een pacific tour gaan doen na dit jaar.

-japan
-australie
-nieuw zeeland
-vul in.
 
Ik hoop dat het minstens zomer 2011 wordt, gezien ik dit jaar geen geld er voor ga hebben. Ik wil al jaren vet graag naar Australie, en dit zou het perfecte excuus ervoor zijn. :D
 
^Wat jij zegt. Austraie , of Japan trekt me ook. Afsluiter van de tour wil ik ook wel meemaken.
 
En dat gezeik van vorig jaar, rond het hele stadion daar.
Ik weet al niet meer precies wat het was , maar er werd een hoop rompslomp gemaakt over 2 dagen optreden, en de opbouw v.d. show.
En ze konden daarbij ook niet helemaal 360 spelen.
 
Croke Park staat middenin een woonwijk. Als je er geweest was dan had je het wel gesnapt. :wink:
Als ik er had gewoond had ik gewoon kaartjes geeist, en uit mijn dak gegaan :wink:
Wat ik niet snap, is dat croke park daar al tig jaren staat. Zeuren ze dan bij ieder concert?

Dat phoenix Park is/word toch het nieuwe stadion ?
 
Wat ik niet snap, is dat croke park daar al tig jaren staat. Zeuren ze dan bij ieder concert?

Volgens mij wel. Er zijn ook maar (hooguit) 2 concerten per jaar of zo. En U2's concert duurde extra lang met opbouwen en afbreken, etc..
Croke Park is echt heilige grond voor de Dubliners/Ieren (want het is het park waar ook Bloody Sunday plaatsvond in 1931 of daaromtrent).
 
Lijkt me ook de plek waaar ze hun aller aller aller aller laatste concert zouden houden.
 
Als ik er had gewoond had ik gewoon kaartjes geeist, en uit mijn dak gegaan :wink:
Wat ik niet snap, is dat croke park daar al tig jaren staat. Zeuren ze dan bij ieder concert?

Dat phoenix Park is/word toch het nieuwe stadion ?

nee Phoenix Park is een grote grasveld bij Dublin, daar hebben ze in 1983 eens opgetreden.
Croke Park blijft gewoon Croke Park maar Landsdowne Road wordt omgedoopt naar Aviva Stadium
 
ha, weer een hyver :wave: heb te mijne opgezegd,
vondt er niks meer aan net zoals de andere.

ben benieuwd wie hier ook o.a. twitter,msn,facebook ect. hebben??
 
ik heb en faceboek maar daar vind ik niks aan :lol: doe er niks mee. Twitter heb ik ook maar daar doe ik tot nu toe ook nog niks mee, maar daa gaat deze zomer waars. verandering in komen als ik naar Frankfurt ,Hannover en Brussel ga.
 
Ik heb een facebook-account, maar die draait zo langzaam! Of er gaat iets mis, zodat ik mijn wall/ prikbord niet kan openen!
Hyves vind ik op de een of andere manier persoonlijker, al is het alleen maar om het feit dat je je pagina kan personaliseren.
 
Back
Top Bottom