Wie staat er op Hyves?

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Even schoonmaak gehouden op mijn hyves. Je kan het namelijk ook overdrijven. Maar jullie staan er allemaal nog op, hoor. Kunnen jullie in elk geval weer rustig slapen:wink:.
 
Even schoonmaak gehouden op mijn hyves. Je kan het namelijk ook overdrijven. Maar jullie staan er allemaal nog op, hoor. Kunnen jullie in elk geval weer rustig slapen:wink:.
Pfieuw :applaud:

De audio bootleg van barca 2 staat op u2sart:hyper:
 
Ik vergeet altijd precies 1 ding. Zoiets als tandpasta of handoeken. Kan erg vervelend zijn ja.:hmm:
 
Haha ja. Ik vergeet bijna altijd standaard mijn tandenborstel of pyjama. Dus die probeer ik nu steeds als eerste in te pakken :wink:
En dan vergeet je weer wat anders:giggle:

En over de handoeken , ik nam gewoon een random voorbeeld.:wink:
Veel mensen nemen de handoeken van het hotel zelfs mee :lol:
 
Er zijn maar 3 dingen die je niet moet vergeten:
- Paspoort
- Pinpas
- U2 kaartje

De rest is zo aan te vullen. :wink:
 
En dan vergeet je weer wat anders:giggle:

En over de handoeken , ik nam gewoon een random voorbeeld.:wink:
Veel mensen nemen de handoeken van het hotel zelfs mee :lol:

Lol nou niet alleen de handdoeken hoor :wink: Soms zelfs handdoeken-badmatjes en slippers en boekjes enzo :uhoh:

Ja GG ik zou idd ook maar voor de zekerheid een handdoek meenemen, met sommige hotels weet je maar nooit :hmm:
 
Ik heb 1 grote handdoek en washand ingepakt, meestal zijn die hoteldingetjes ook vet klein enzo. :hmm: Ik twijfel nog of ik mijn DS wel of niet meeneem. Wel handig voor in de trein enzo..
 
Als je je DS gewoon steeds goed bij je houdt, kan het geen kwaad. Ik neem 'm meestal ook mee als ik op vakantie ga. Idd wel handig voor lange treinritten.

EDIT: haha en voor in de rij idd, Joyce, je postte net een paar seconden eerder dan ik :wink:
 
Oh DUDE, da's een GOED idee! :ohmy:

Ok die gaat dus wel mee. :lol: Ik heb toch een flashkaartje voor tig spelletjes dus da's lekker praktisch. Hm ff kijken wat ik er nog opzet.

*kuch-theworldendswithyou-kuch*

Haha, jah het lijkt me dat je daar nog wel even staat, en dan die trein er ook nog bij, noujah die gaat razendsnel daar niet van.
Veel plezier morgen in Paris!
 
je ziet er niet echt 'Nederlands' uit

Oh nee, iedereen roept altijd tegen mij dat ik er helemaal niet "frans" uitzie:wink:? Ik ben hartstikke blond!! Moet je maar eens naar de foto van mijn pa op hyves kijken. Dat is pas een echte fransoos:D.
 
Paris, daar ben ik geboren!! Wat heb je toch een goede smaak:bow:.

Haha dat dacht ik al! Je nickname en naam zijn compleet Frans en zo zie je er ook uit. :p
Het was erg leuk in Parijs, we zaten aan het Place de Cambronne, prima plein met veel eetgelegenheiden en de metro op kruipafstand!
Veel te weinig tijd tho.
 
Back
Top Bottom