Wie staat er op Hyves?

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Lukt het al een beetje met de profielaanmaak?

Ik moet me eerlijk gezegd nog inschrijven maar volgende week 4 weken vakantie dus alle tijd om dat in orde te maken:hyper:. Ik probeer mijn zus die in Mexico woont ook over te halen om op Hyves te komen maar die heeft Facebook. Dat is geloof ik de engelse versie van Hyves.
 
Ik moet me eerlijk gezegd nog inschrijven maar volgende week 4 weken vakantie dus alle tijd om dat in orde te maken:hyper:. Ik probeer mijn zus die in Mexico woont ook over te halen om op Hyves te komen maar die heeft Facebook. Dat is geloof ik de engelse versie van Hyves.


Dat klopt, die is internationaal en de landstaal wordt automatisch ingesteld, dus in Nederland is hij tegenwoordig gewoon in het Nederlands.
Je kunt alleen de achtergrond niet instellen en hij draait langzamer, ook op een snelle computer. Meer Nederlanders hebben Hyves.
Je zus heeft in Mexico meer voordelen met Facebook, maar als ze haar oude Nederlandse vrienden wil opzoeken, heeft ze toch meer aan hyves.



Hyves is wel leuker! :wink:


:shifty:
 
Ja, daar sta ik ook op:reject:, maar die draait zo langzaam op mijn computer en je kunt je achtergrond niet aanpassen, dus geen U2 achtergrondje!:down: Om die reden kijk ik er eens in de 2 weken op...

Ik moet zeggen dat ik Facebook vaker gebruik dan Hyves. Ik heb aardig wat internationale vrienden en die staan dus op Facebook. Elke site heeft zijn voor- en nadelen.
:)
 
Ik moet zeggen dat ik Facebook vaker gebruik dan Hyves. Ik heb aardig wat internationale vrienden en die staan dus op Facebook. Elke site heeft zijn voor- en nadelen.
:)

Ik doe eigenlijk weinig met facebook. Veel belgen van U2vlaanderen en hier en daar een NEderlandert ..
Trouwens Popmartijn jij moet mijn vrouw kennen .. die heb je i n2005 in utrecht ontmoet na vertigo .. cara van U2//holland ;)
 
Nou poehoe, ik sta eindelijk op Hyves (gewoon zoeken bij Laurent Jauffret want daar is er maar een van). Heb ik een hele gave achtergrond gemaakt met allemaal zoo tv slogans en slogans uit het concergedeelte met The Fly kan ik mijn profiel niet meer lezen. Ik ga die achtergrond (ik had verschillende gemaakt) wel in een fotoalbum verwerken. Benieuwd wat jullie er van vinden. Hoe kan ik trouwens iemand vinden op Hyves vinden als ik alleen maar zijn hyves adres weet en niet zijn voor en achternaam (ben namelijk een beetje:confused:)
 
Ja, dat kan. En je kan ook zoeken op voornaam,plaatsnaam. Dat werkt ook. :)

Achtergrond is beetje lastig, wat helpt is als je een donkere achtergrond hebt een lichte tekstkleur te nemen.
 
Achtergrond is beetje lastig, wat helpt is als je een donkere achtergrond hebt een lichte tekstkleur te nemen.

Ik heb alles geprobeerd maar ik denk dat bezoekers lasogen gaan krijgen als ik mijn eigengemaakte achtergrond gebruikt. Maak er wel een fotoalbum van. Best gaaf.
 
106112.jpg
 
Yuck, ik vind ze echt smerig. XD Altijd als enige op kinderfeestjes dat ik geen ijsje kon eten omdat het raketjes waren.

Perenijsjes ftw!
 
Ik at altijd van die blauwe schatkistjes en Solero's , en oeh, Cornetto soft aarbei.
En die perenijsjes zijn ook niet verkeerd! *krijgt zin in ijs, loopt maar naar de vriezer*
 
Tss moet jij niet slapen? :p

Man ik heb me een partij honger. Maar kan beter niet eten, anders slaap ik zo niet. Ugh. Ik haat het om hongerig te gaan slapen. XD
 
Erg is dat he als je 's avonds voordat je gaat slapen honger krijgt!! Allemaal lekker vakantie nu, omdat we zo laat naar bed gaan? :p
 
Euh, ik was om 3u opgestaan.. soort van omdat ik om 4u bij de tandarts moest zijn.

Eerste vakantiedag sinds kerst!!:drool:

Nu ga ik braaf weer op tijd opstaan, en natuurlijk de tour volgen!
 
Ik heb vakantie , dus kan nu nog meer nachtbraken dan dat ik gewoon doe.
U2 tour volgen , beetje werken, beetje fotograferen, chillen in de achtertuin (echt waar de thermometer stond op 31 vandaag.
 
Ik denk dat zo'n beetje iedereen dat de komende weken gaat doen :wink:

Tis wel warm, maar hier is het gelukkig (nog) niet zo heel benauwd. Ik snap nu wel waarom ze op de ABC-eilanden zo rustig aan doen allemaal, je hersenen werken gewoon veel slomer! :giggle:
 
Ik denk dat zo'n beetje iedereen dat de komende weken gaat doen :wink:

Tis wel warm, maar hier is het gelukkig (nog) niet zo heel benauwd. Ik snap nu wel waarom ze op de ABC-eilanden zo rustig aan doen allemaal, je hersenen werken gewoon veel slomer! :giggle:

:giggle: ik dacht al dat het aan mezelf lag
 
Nou poehoe, ik sta eindelijk op Hyves (gewoon zoeken bij Laurent Jauffret want daar is er maar een van). Heb ik een hele gave achtergrond gemaakt met allemaal zoo tv slogans en slogans uit het concergedeelte met The Fly kan ik mijn profiel niet meer lezen. Ik ga die achtergrond (ik had verschillende gemaakt) wel in een fotoalbum verwerken. Benieuwd wat jullie er van vinden. Hoe kan ik trouwens iemand vinden op Hyves vinden als ik alleen maar zijn hyves adres weet en niet zijn voor en achternaam (ben namelijk een beetje:confused:)


En je bent al verslaafd!:applaud:
 
Ik kon het niet laten om iets van barca1 op mijn hyves te zetten, sory voor de mensen de spoilerfree willen zijn. *wacht geduldig op goeie audio bootleg voor droomnacht 2*
 
Haha die heb ik al! Althans iig van het BELANGRIJKSTE nummer. :p Check mn hyves voor de SUPERGOEDE video van Matthias van U2gigs.com!
 
Klopt dat nummer heb ik ook al , maar ik wil de hele avond :drool::drool::drool::drool::drool::drool: more more more
 
Back
Top Bottom