Welkom U2C

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Het is beter dan de smaak van de jeugd van tegenwoordig.


Waarom geeft Disney kinderen de illusie dat marketing producten als Hannah Montana, HSM en the Jonas brothers muziek is?

Ja, fout, man! En wat te denken van K3, Kus en Djumbo, waarbij de laatste gesponsord is door supermarktketen Jumbo! En dan een hele marketingmachine eromheen, bv K3 slippers van Van Haren! Mijn kleine nichtje moest en zou ze natuurlijk hebben!

South Park heeft trouwens een goede, sterke aflevering over dat de Jonas Brothers een wurgcontract hebben bij Mickey Mouse, haha!

Nou, De Jeugd Van Tegenwoordig is best goed. Spitsvondige teksten en creatieve beats/muziek.
:wink:

Dat moet je ze wel nageven, ja! Maar de rest van die 'tieten-kont-wijven-auto' hiphop mag van mij gestolen worden! Het gaat allemaal om uiterlijkheden, materialisme en grofheid om 'respect' te krijgen, status. Dat gaat echt lijnrecht tegen mijn principes in. Bovendien heeft de term 'respect' zijn betekenis verloren.

(Ik klink wel echt als een ouwe lul, zeg!:D)
 
uch hou er over op, ik werk bij de jumbo en je kan de hoek nog niet omkijken of die 3 *******en hangen er. Ik walg er echt van , vroeger had je ome willem. Dat was pas talent! een broodje poep met een lange oe:shifty:
 
Achja, nog maar een maandje mensen:love: was het maar zover!
ik las trouwens dat veel mensen oordoppen meenemen ,
en dat dat met goede merken ook het echoen tegenhoud en het dus beter klinkt.
heeft iemand daar ervaring mee?
 
Ik heb alleen van die goedkope wegwerpdopjes, maar die werken goed genoeg.

Als je ze vergeten bent, dan werkt good old toiletpapier ook wel. Getest bij U2 en Dream Theater toen ik vooraan stond!:D
 
Ik heb oordopjes bij de etos gehaald, had nog om advies gevraagd aan de verkoopster en die zei dat er niet veel verschil zat tussen eigen merk, de goedkopere en de duurste. Ik heb witte met kleurtjes erin, je kan ze hergebruiken. Vond ik wel nuttig gezien ik ze voor 7 concerten nodig ga hebben.
 
Ja dat is een luxe probleem ^:yes:
Dan ga ik er toch maar eens wat kopen !
Bedankt voor de tips mensen:hug:
 
Parijs. Axver zou met Gump gaan, maar die is door zn werk naar New York overgeplaatst per 1 juli. Echt zo lullig! Hij zou met ons ook naar A'dam en Dublin gaan!
Naja ik heb zijn kaartjes overgenomen want ik kan Ax nie alleen in Parijs laten zitten. :p Hij spreekt geen Frans en dan zou hij alleen in een vreemde stad zijn. Ik ken het teminste een klein beetje.
Nu gaan we eerst naar Parijs, dan Zwitserland om rond te kijken en beetje vakantie te vieren, dan Amsterdam voor de concerten, Dublin en dan blijven we nog even in ierland voor vakantie.

:hyper: Ik kan echt niet wachten! Over een maand ben ik geen U2 virgin meer!
 
:p ik weet het. Van het idee alleen al sta ik hier te stuiteren!

Nou ja, figuurlijk dan. Ik kan nu niet stuiteren met een verdraaide knie. :p
 
Achja, nog maar een maandje mensen:love: was het maar zover!
ik las trouwens dat veel mensen oordoppen meenemen ,
en dat dat met goede merken ook het echoen tegenhoud en het dus beter klinkt.
heeft iemand daar ervaring mee?

jazeker. Had ze bij vertigo ook in. Je hoort zowiezo het schreeuwende publiek minder (let op : als je ze uit doet krijg je ineens een orkaaaan aan geluid). EN geluidsverlies is minimaal zo heb ik ervaren.
 
heb ik goed begrepen dat Snow Patrol 2x in Arena het voorprogramma is?
vond ze in Dublin bij Vertigo wel tof, maar kijk er toch niet echt naar uit
 
Ik heb oordopjes bij de etos gehaald, had nog om advies gevraagd aan de verkoopster en die zei dat er niet veel verschil zat tussen eigen merk, de goedkopere en de duurste. Ik heb witte met kleurtjes erin, je kan ze hergebruiken. Vond ik wel nuttig gezien ik ze voor 7 concerten nodig ga hebben.

Die witte met kleurtjes zijn wel de beste (zitten ook in een gekleurd rond doosje?) voor je oren. Idd de duurste zijn niet de beste lol.

heb ik goed begrepen dat Snow Patrol 2x in Arena het voorprogramma is?
vond ze in Dublin bij Vertigo wel tof, maar kijk er toch niet echt naar uit

Ja volgens mij wel.


Je bent maar lucky als je meerdere concerten kunt bijwonen. Zeker in verschillende steden in Europa/Amerika, echt gaaf :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom