Welkom U2C

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
je kunt gewoon broodjes in verpakking mee nemen, plastic zakje of folie papier...
alleen met drinken moet oppassen,
neem geen plastic flessen mee naar binnen, wel kan je van die tetra pakken/pakjes mee mee naar binnen.
je kunt wel plastic flessen meenemen tot aan het stadion, zorg dat je de flessen leeg hebt voordat je naar binnen gaat...

je kunt ook gewoon een huis tuin keuken digtale fotocamara meenemen,
zo lang het geen telelens erop zit...


11-07-2009 Paris (GA)
21-07-2009 Amsterdam (seats)
14-08-2009 London (GA)


and hope for this to

12-07-2009 Parijs Stade De France
03-08-2009 Gelsenkirchen Veltins Arena
15-08-2009 London Wembley Stadium
20-09-2009 Boston MA Gilette Stadium
24-09-2009 East Rutherford NJ Giants Stadium
 
huh, ik heb nooit een flesje mee kunnen nemen, in 2005 heb ik dat bij Parijs en Gelsenkirchen geprobeerd....
misschien mag dat in Amsterdam wel...maar ik neem alleen nog maar tetra pakken mee.


11-07-2009 Paris (GA)
12-07-2009 Parijs (seats)
21-07-2009 Amsterdam (seats)
14-08-2009 London (GA)

and hope for this to

03-08-2009 Gelsenkirchen
15-08-2009 London
20-09-2009 Boston MA
24-09-2009 East Rutherford NJ
 
ik heb weer kaart weten te bemachtigen......

huh, ik heb nooit een flesje mee kunnen nemen, in 2005 heb ik dat bij Parijs en Gelsenkirchen geprobeerd....
misschien mag dat in Amsterdam wel...maar ik neem alleen nog maar tetra pakken mee.


11-07-2009 Paris (GA)
12-07-2009 Parijs (seats)
21-07-2009 Amsterdam (seats)
03-08-2009 Gelsenkirchen (GA)
14-08-2009 London (GA)

and hope for this to

20-09-2009 Boston MA
21-09-2009 Boston MA
24-09-2009 East Rutherford NJ
 
ik heb weer kaarten kunnen krijgen via mijn goede vriend uit The States.....thx patrik

11-07-2009 Paris (GA)
12-07-2009 Parijs (seats)
21-07-2009 Amsterdam (seats)
03-08-2009 Gelsenkirchen (GA)
14-08-2009 London (GA)
20-09-2009 Boston MA
21-09-2009 Boston MA
24-09-2009 East Rutherford NJ
 
wat is het hier erg stil op de NL topic forum :huh:

__________
my 360 tour

11-07-2009 Paris (GA)
12-07-2009 Parijs (seats)
18-07-2009 Berlin (seats)
21-07-2009 Amsterdam (seats)
03-08-2009 Gelsenkirchen (GA)
14-08-2009 London (GA)
20-09-2009 Boston MA (GA)
21-09-2009 Boston MA (seats)
24-09-2009 East Rutherford NJ (seats)
 
wat is het hier erg stil op de NL topic forum :huh:

Tja, het komt en het gaat...

quote]20-09-2009 Boston MA (GA)
21-09-2009 Boston MA (seats)
24-09-2009 East Rutherford NJ (seats) [/QUOTE]

Hey! Ik zie dat jij ook naar Boston en New York gaat. Leuk! (Al zoek ik nog een kaartje voor het eerste concert in New York)
Ik heb vandaag besloten om niet naar Londen te gaan in augustus, maar lekker naar Pearl Jam in de Ahoy op de 13e.

:wave:
 
nou, koninginnedag is zo ook geen echt succes
zal me benieuwen wat hier allemaal is gebeurd
 
Goeiendag mensen , ik ben over dit topic gestruikeld,
zal me even voorstellen dan maar : Domo-kun a.k.a. Joyce
Ik heb op de 21ste jui in Amsterdam mijn eerste u2 concert :D :hyper:

Ik lees net dat je tetra pakken mee mag nemen in de arena?
Bedoelen ze hier ook van die grote mee? zeg maar 1,5 liter?
Dat zou toch eens fantastich zijn .
 
hoi Joyce
ik heb eerlijk gezegd geen idee
bij mij wordt altijd alles afgepakt wat ik probeer naar binnen te nemen
zal wel komen doordat ik er als een potentiele terrorist uitzie :D

:wave:
 
Hoi, Joyce!:wave:

Gaaf, man, je eerste U2 concert! Je weet niet wat je meemaakt en ik verzeker je dat je dan nog drie weken op roze wolkjes loopt! Ik ga trouwens ook de 21e.


Misschien een tip om drank mee te smokkelen: Ik neem bijna altijd een vlag (Iers, Brits of Egyptisch:D) mee naar concerten/ festivals. Daar rol ik meestal een fles water of cola in. Bij binnenkomst laten ze je meestal je spullen zelf uit je rugzak halen, dus houd ik die vlaggenbundel gewoon omhoog, terwijl ik de rest van de rommel er een voor een uitvis als een oud wijf en dan laten ze je helemaal snel doorlopen!:hyper:
Ik moet zeggen dat ze bij U2 concerten vrij streng zijn, bij bv. Iron Maiden zeg ik een keer 'haai' en dan laten ze je als vrouw zonder problemen door.:cute:
Ik heb ook nog de mazzel dat die securitylui mijn vriend altijd zo snel mogelijk willen fouilleren.
 
hoi Joyce
ik heb eerlijk gezegd geen idee
bij mij wordt altijd alles afgepakt wat ik probeer naar binnen te nemen
zal wel komen doordat ik er als een potentiele terrorist uitzie :D

:wave:

Johan,

Dan zou ik Laura aanraden niet tegelijk met jou naar binnen te gaan. :p
 
hoi Joyce
ik heb eerlijk gezegd geen idee
bij mij wordt altijd alles afgepakt wat ik probeer naar binnen te nemen
zal wel komen doordat ik er als een potentiele terrorist uitzie :D

:wave:

Daar zal ik geen last van hebben aangezien iedereen me net 15 schat,:angry:
Ik ben net 1.69:shifty:
Maar dat kan net zoals in deze gevallen ook zijn voordeel hebben,
haha : bij three doors down kreeg ik 2 flessen aquarius en mijn camera de zaal in, de man van de security word gooide alleen mijn snackverpakking weg. en rommelde "vakkundig door mijn tas heen".
 
Dat klinkt handig. Ik wordt er helaas meestal uitgepikt voor controle, ben 1.78 en niet echt meisjesachtig, aangezien ik in all stars en jeans loop... naja, je went eraan..

Ik weet nog steeds niet precies wat ik allemaal mee ga nemen enzo. Ik ga zeker wanneer ik meer tijd heb even de omgeving verkennen, aangezien ik er toch elke dag met de trein langs kom. Even kijken waar eettentjes zijn en dergelijke, wellicht een toilet..
 
Dat klinkt handig. Ik wordt er helaas meestal uitgepikt voor controle, ben 1.78 en niet echt meisjesachtig, aangezien ik in all stars en jeans loop... naja, je went eraan..

Ik weet nog steeds niet precies wat ik allemaal mee ga nemen enzo. Ik ga zeker wanneer ik meer tijd heb even de omgeving verkennen, aangezien ik er toch elke dag met de trein langs kom. Even kijken waar eettentjes zijn en dergelijke, wellicht een toilet..

Teken de omgeving in kaart :shifty: slim plan
 
Balen, he! En ik ben te ongemotiveerd voor de sportschool. Ik ben nog wel dun, maar krijg putjes op mijn dijen en heb geen conditie. Als ik moet rennen om de trein te halen krijg ik bijna een hartaanval. Het lot van den mensch van rond de dertig!

Waar is de tijd gebleven dat we op schoolfeesten de hele avond stonden te hakkûh en het zonder drugs nog volhielden ook?

Maar ja, ik heb wel jaren moeten trainen om mijn rokersconditie op peil te houden!:D
 
Teken de omgeving in kaart :shifty: slim plan

Haha wie weet doe ik dat nog wel! :p


Mjah conditie heb ik niet, kan ik niet opbouwen ivm inspanningsastma. Naja ik sport tweemaal per week dus hopelijk hou ik de breedtegroei nog even tegen!

Ik denk dat het concert wel goed zal zijn voor ons allen, hele dag in de rij staan, niet slapen... :lol:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom