![]() |
#441 |
Galeonbroad
Local Time: 02:02 AM
|
![]() Oh als je een goeie bootleg zoekt, neem ZooTv Stockholm!! Geweldige show! Nu nog een lijst om mijn Litograph in te hangen en een railtje voor mn Elpees. ![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Galeonbroad
|
Mine God. Wat een mongool is die vent. Ik heb nu mn eerste trial met hem.
__________________![]() Wat een hinderlijke case is dit. ![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
ONE
love, blood, life Join Date: Mar 2009
Local Time: 03:02 AM
|
Hihi je avatar
![]() ![]() ![]() Ik heb al een paar filmpjes van stockholm gezien ![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
ONE
|
en de dramatische prariehond maakt het alemaal nog af, ookal denkt iedereen dat het een eekhoorn is.
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Galeonbroad
|
Quote:
Voor bootlegs, Elevation Cleveland is erg goed, en natuurlijk London(21-08) en Slane zijn goed. Arnhem heb ik ook, mwoah.. Vertigo heb ik opening night San Diego die vrij goed is, Hawaii is erg goed... Amsterdam natuurlijk en Milaan. Het is echt jammer dat de dvd niet van het hele concert is, echt gaaf concert! Euh en da's alles wat ik van die twee tours heb. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#446 | |
ONE
|
Quote:
![]() ![]() En ik vind het ok erg jammer dat er niet gewoon de hele setlist op staat. Het gedeelte met het string-orkest is echt mooi ![]() Zouden ze weer eens moeten doen. *sprint naar u2torrents* |
|
![]() |
![]() |
#447 |
War Child
Local Time: 01:02 AM
|
zijn er ook gasten die naar Frankfurt en Parijs gaan ??
|
![]() |
![]() |
#448 |
Galeonbroad
|
Ja Parijs wel, frankfurt niet. Ik denk dat Hannover voor mij makkelijker te bereiken is met train.
![]() Btw, Domo, wat vind je van Klavier? ![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
ONE
|
Hij doet me aan Edge denken op een of ander punt. (De kin miss
![]() Ik zou het niet erg vinden als hij in iedere spel zat. Ben je al van Godot af? En ik heb mijn lijstje ook al klaar. -Cardiff als ze daar heengaan, -Parijs, als ik samen kan reizen met iemand. -Brussel |
![]() |
![]() |
#450 |
Galeonbroad
|
![]() ![]() ![]() Godot was best vervelend, tot ik doorhad wie hij was. Ah Parijs kan je met mij met de Thalys mee. ![]() Brussel ga ik zekerweten doen, wellicht met Januarystar als ze dr zin in heeft. ![]() Cardiff ja, of Manchester(daar gok ik op) wil ik ook heen, om dr Britse girls weer te zien. ![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
ONE
|
Quote:
Jah, kan ik helpen met overhalen :P Dat naar Parijs zou ik fgaaf vinden van je, Zo makkelijk direct de trein. Ook nog goedkoper dan het vliegtuig. Brussel is ook meer dan zeker , maar Cardiff moet ik nog even met vervoer kijken, Ik was net aan het kijken voor vliegtickets, en ik kwam niet onder de 600 euro, en dat is echt retebelachelijk, als je London aan kan vloegen voor 94 euro... Ik heb echt geen extra martini's of pinda's nodig. Heb jij daar misschien nog tips voor? |
|
![]() |
![]() |
#452 |
ONE
|
129,- Voor een retourtje parijs, niet slecht.
Nog geen 40 euro voor retourtje Brussel ![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
you are what you is
|
wanneer begint de verkoop eigenlijk?
“Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe. I dispute that. I say there is more stupidity than hydrogen, and that is the basic building block of the universe.” ~Frank Zappa |
![]() |
![]() |
#454 |
ONE
|
Verschilt, de meeste datums zijn nog niet gegeven enkele beginnen volgende october al , omdat dze verwachten dat het lang duurt dat die verkopen.
![]() Mooie avatar trouwens Esher toch? Altijd een zwak voor gehad. |
![]() |
![]() |
#455 | ||
Galeonbroad
|
Quote:
![]() Quote:
Brussel denk ikd at het voor mij goedkoper is om tot rozendaal met de trein te gaan, OV met korting, en dan een kaartje tot brussel te halen ofzo. Ik moet dat nog ff bekijken. |
||
![]() |
![]() |
#456 |
ONE
|
London is echt wel leuk om een dag rond te zwerven, Ik ben er nu 3 keer geweest, waarvan ik me maar 1 keer kan herinneren (Ik was nog vet jong) Me fam. Woont daar in de buurt.. Zeker een keer doen idd. Helemaal niet duur, vooral op de markt in het noorden van London, Camden Lock kan je hele leuke winkels vinden.
En voor 2.50 kan je de hele dag met de metro daar. ![]() Ojah verdomme, OV Ik krijg die dat jaar , maar aangezien ik in juni jarig ben, duurt het waars. nog te lang voordat ik hem krijg.. Ik zit al In zeeland dus dat scheelt. Roosendaal kost niet zoveel. Gaat Wild ook ![]() Dus nog genoeg kans dat het veel goedkoper is, want ik denk dat ik in vakantieperiode zat. |
![]() |
![]() |
#457 |
Acrobat
|
Hé, Nederlanders.
|
![]() |
![]() |
#458 |
Galeonbroad