Welkom U2C

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Ik hoop het ook, tis nu een beetje frustrerend aan het worden!
Niemand hier met wie ik mee kan rijden? (A) :cute: Ik heb nog kaart over!
 
TM, ik hoop dat het lukt voor je! Als ik met de auto ging zou je mee kunnen rijden, maar ik ga met de trein, dus ja... Succes in ieder geval :)
 
TM, ik hoop dat het lukt voor je! Als ik met de auto ging zou je mee kunnen rijden, maar ik ga met de trein, dus ja... Succes in ieder geval :)

Als het vanavond niet lukt denk ik er hard over om ook een treinticket te halen. Dan zal wel niemand meer meewillen, maar who cares. Ik moet en zal hierbij zijn! :|
 
Over anderhalf uur zou ik ongeveer in Berlijn moeten zijn. Ben gisteravond echter met mijn fiets gevallen en nu een gescheurde spier in mijn enkel... Dus tja :(
 
Das niet echt de beste timing! Klote zeg. Ik hoop dat het snel opknapt. :hug:
 
Over anderhalf uur zou ik ongeveer in Berlijn moeten zijn. Ben gisteravond echter met mijn fiets gevallen en nu een gescheurde spier in mijn enkel... Dus tja :(

Niet handig! Veel succes...

Ik zou een auto geregeld hebben, maar natuurlijk... Ook dat blijkt dus weer niet door te gaan. Ik sta op het punt heel chagerijnig te worden :angry: Speciaal nog extra kaarten geregeld... Grrrr

Edit: En nu hebben we wel weer een auto. Daar wordt je toch gestoord van? haha... Ik blij (en ik heb een goeie borrel nodig)
 
Last edited:
Berlijn zag er vet gaaf uit,:Den ze klonken goed, ik weet zeker dat de mensen daar een goede tijd hebben gehad. Ookal was het zo kort.
 
Ja, ondanks dat het idd kort was, was het volgens mij echt heel gezellig want de meeste mensen waren er al een tijd. Superoptreden! :up:
 
Verslagje van gisteravond: Wat een feest!
U2-Concerten zijn altijd gaaf, maar dit was toch wel erg speciaal! Ze gaven echt een gruwelijk goede performance! Alles klopte gewoon. De setlist was niet heel spannend, maar de uitvoering was zo goed dat je toch bij elk nummer uit je plaat gaat. Verrassingen voor mij was het de intro op Beautiful Day (de "celtic intro", niet iedereen houdt er van, maar ik vind het mooi) en het gastoptreden van Jay-Z. Bono wil daar natuurlijk niet voor onder doen dus heeft hij ook nog een stukje gerapt. :)
De visuals waren ook geweldig. Voor één avondje is er toch bijzonder hoop werk verzet. Kort, maar heel krachtig.

(Bijzonder: Er was totaal geen onderscheid in Bereich A en Bereich B.. En ik zet er 100 euro op in dat Moment Of Surrender de vierde single wordt.)
 
Klinkt gaaf TM :D Mooi avondje gehad dus.
Visuals zgen er prachtig uit inderdaad. Zelfs op een tv.
Ik moet ook zeggen dat Bono's stem 1000x beter klonk als in Pasadena:yikes:
 
Ff een vraagje. Heeft iemand anders hier een Wii? Ik heb m net aangeschaft en wilde het inschrijfhulp ding doen met n Britse vriend van me maar je moet dus in tzelfde land je Wii aangeschaft hebben.
Verder ken ik dus niet echt mensen met een Wii en ik wil graag Mario Stars & World aanschaffen die 800 Wii points kost.

Iemand hier die geinteresseerd is in Wii punten? Als je elkaar helpt met inschrijven krijgen beide partijen 500 punten. :)
 
Ik heb me vandaag enorm bezondigd in een platenwinkel hier in Utrecht. Daar lagen Pop en Zooropa voor een aardige prijs zodat ik nu bijna mijn collectie compleet heb. - Op October, Under a Blood Red Sky en R&H na, maar daar is makkelijk aan te komen.

Overzichtje van wat ik nu heb:
u2albums.jpg


Plus nog wat losse platen, maxi singles, EP's en remixes:

u2overig.jpg


Vinyl =:applaud:
 
Nee, Da Capo. Ook aan de oudegracht maar dan in de buurt van het Nijntjepleintje. Iets daarnaast zit ook de "Gramaphoonwinkel", maar die is veel te duur.
Da Capo heeft voor 90% vinyl en (had) echt een vrachtwagenlading U2 :)

Mag ik even : :drool:

Dat mag, als je het maar niet over m'n platen doet :wink:
 
Nee, Da Capo. Ook aan de oudegracht maar dan in de buurt van het Nijntjepleintje. Iets daarnaast zit ook de "Gramaphoonwinkel", maar die is veel te duur.
Da Capo heeft voor 90% vinyl en (had) echt een vrachtwagenlading U2 :)



Dat mag, als je het maar niet over m'n platen doet :wink:

:wink: Beloofd. *kwijlt over je cd's*
 
Nee, Da Capo. Ook aan de oudegracht maar dan in de buurt van het Nijntjepleintje. Iets daarnaast zit ook de "Gramaphoonwinkel", maar die is veel te duur.
Da Capo heeft voor 90% vinyl en (had) echt een vrachtwagenlading U2 :)

Ja, die Grammofoonwinkel is een rare zaak. Je kan er wel eens leuke dingen scoren, maar soms zijn ze heel duur en hebben ze rare spullen. En ik blijf het vreemd vinden dat een platenzaak Sky Radio op heeft staan, i.p.v. muziek uit het eigen assortiment.
 
ik heb nog enkele U2 LP te koop :

U2 dubbel LP - Love The Rain
Live at Milton Keynes UK 22-06-1985

U2 dubbel LP - Love & Pride
Live at Chicago 21-03-1985

U2 LP - At The Beeb
Live at Salford 03-10-1981

U2 LP - All Fall Down
Live at Sydney 09-09-1984

U2 LP - Et Tu Bono
Live at Dublin 30-01-1986

U2 LP - pictures disc
philadelphia 1987

U2 LP - pictures disc
1986

U2 LP - pictures disc
newcastle 1.3.83

1 LP - U2 - October
1 LP - U2 - WAR
1 LP - U2 - Under A Blood Red Sky
1 LP - U2 - The Unforgettable Fire
1 LP - U2 - The Joshua Tree
2 LP - U2 - Rattle & Hum
1 LP - U2 - Achtung Baby

1 LP - 12" - U2 - Pride
1 LP - 12" - U2 - R.O.K
1 LP - 12" - U2 - Sunday Bloody Sunday (US)
1 LP - 12" - U2 - New Years Day
1 LP - 12" - U2 - I Still Haven't Found What.....
1 LP - 12" - U2 - Where The Streets Have No Name
1 LP - 12" - U2 - When Love Comes To Town
1 LP - 12" - U2 - Wide Awake In America
1 LP - 12" - U2 - The Unforgettable Fire
1 LP - The Edge - Captive
 
op u2startpagina.nl stond dit vermeld :

Re: U2 in nederland

Gepost door: U2fanclub.nl ()
Datum: 02 december 2009 13:52


geachte fans

we kunnen jullie vertellen dat U2 wel naar Nederland komt en wel op 10 en 11 september 2010 in Arnhem Gelredome
 
Dat past nooit.
Voor concerten is het dak van het Gelredome dicht (volgens mij verplicht). En dan past de Claw daar nooit in.

Dus ik ben op dit moment nog sceptisch. Al zou het wel leuk zijn als het waar is.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom