Welkom U2C

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Tip die ik kreeg van GG : Kijk even de op site van de Thallys , een trein die internatonaal rijd. mijn kaartje kwam onder de 100 euro uit.
 
Dan ben je nog 100 euro kwijt... (toch?)

58 euro voor mij deze keer een retourtje (dat wil dus zeggen dat ik ga ja!!) :) Met promo-acties kan het nog goedkoper, maar die waren er helaas niet. Normaal is het zo rond de 78 euro voor retour als je goedkope tarieven/tijden kan vinden. En het kan natuurlijk duur, rond de 200 euro...

Tip die ik kreeg van GG : Kijk even de op site van de Thallys , een trein die internatonaal rijd. mijn kaartje kwam onder de 100 euro uit.

Die gaat alleen niet naar Berlijn :wink:
 
58 euro voor mij deze keer een retourtje (dat wil dus zeggen dat ik ga ja!!) :) Met promo-acties kan het nog goedkoper, maar die waren er helaas niet. Normaal is het zo rond de 78 euro voor retour als je goedkope tarieven/tijden kan vinden. En het kan natuurlijk duur, rond de 200 euro...



Die gaat alleen niet naar Berlijn :wink:

Maar via die site van NS highspeed ofzo kon je er dan toch een vinden.
Was dan waars. inderdaad de Thalys niet:drunk:
Ik weet het , daarmee was ik ook van plan om naar Brussel te gaan :wink:
fietsen vond ik weer iets te gezond. Hardlopen trouwens ook.
 
Moet je mij even vertellen welke trein dat is. Goedkoopste enkeltje dat ik kan vinden is 49 euro, en dan moet je dus nog terug... (of heen, net hoe je het ziet)

Gewoon via nshispeed.nl (ik ga woensdag al heen) :) Alleen het ligt eraan welke dag/tijd/tarief je kiest, dat kun je zien aan die verschillende kleuren. Ik moet wel zeggen dat ik een tientje extra korting heb, dus het goedkoopste enkeltje is normaal gesproken 39 euro, behalve als er een 'oranje' kleur is (actietarief), dan is het iets van 32 euro geloof ik. Maar het is wel zo, hoe dichter op de datum, hoe moeilijker het is goedkope tarieven te vinden...
 
Tip die ik kreeg van GG : Kijk even de op site van de Thallys , een trein die internatonaal rijd. mijn kaartje kwam onder de 100 euro uit.

:p Ik zou toch de ICE nemen voor deze.

Of als je een week OV hebt: neem de stoptrein vanaf Amsterdam Zuid(of schiphol) van :58. Deze gaat naar Osnabruck, Hannover en Berlijn en is binnen nederland een gewone stoptrein, dus je hoeft alleen maar een kaartje te kopen vanaf Hengelo ofzo t/m Berlijn en terug. :)
 
:p Ik zou toch de ICE nemen voor deze.

Of als je een week OV hebt: neem de stoptrein vanaf Amsterdam Zuid(of schiphol) van :58. Deze gaat naar Osnabruck, Hannover en Berlijn en is binnen nederland een gewone stoptrein, dus je hoeft alleen maar een kaartje te kopen vanaf Hengelo ofzo t/m Berlijn en terug. :)
Dat hoef ik al niet met mijn OV (gelukkig), maar desondanks blijft 't een aardige klap geld voor een concertje. :angry: (Dat wel weer retegaaf is natuurlijk). Volgende keer huren we een bus
 
Ik vind het persoonlijk reuze meevallen al je het vergelijkt met een retourtje Middelburg-Amsterdam. Daarbij neem je je reiskosten zowiezo in je hoofd , want je moet toch in Duitsland zien te komen.:shifty:
 
Ze weten zelf ook dat de M voor Muziek staat, maar toch lijken ze het te vergeten...

misformusic.jpg
 
Staat niks over in de TV gids, maar ja die kloppen tegenwoordig ook voor geen meter meer. De wereld gaat naar de knoppen. Ik heb op internet ook niks kunnen vinden over een europees TV kanaal die het uitzend , alleen Vuze in Amerika. En daar is geen online stream van. Balen....

beavis_and_butthead_mtv.jpg
 
dan moet ik MTV toch maar weer eens gaan inscannen op mijn TV, ik kijk er ook al jaren nier meer heen :down:
 
Er stond op de site trouwens dat het pas eind November word uitgezonden :tsk:
 
5 November zijn ook de MTV European Music Awards (vanuit Berlijn). Dus gedurende die show zal er van de artiesten wel een nummertje worden uitgezonden. Maar de volledige optredens zullen waarschijnlijk op een later tijdstip worden uitgezonden.
 
zo een FREE brandburger show moeten ze gewoon uitzenden op een Duitse Tv zender, is toch een historische dag voor de Duitsers.
 
Joh, op alle duitse tv zenders playbacken ze nu nog steeds. Gister nog.
Cliff Richard me een gitaar niet ingeplugd, en twee zielige Vox speakers zonder bedrading of mic. ervoor:lol:
 
Zal ik twitteren voor jullie? :hmm: Nee, da's niet hetzelfde effect eh :wink:

Mja idd zou wel leuk zijn op zich als het ergens uitgezonden wordt..? Ergens op de Duitse nationale tv in ieder geval?
 
Ik doe mijn uiterste best om donderdag ook in Berlijn te komen. Het is nogal een geregel zeg... Hopelijk lukt het!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom