Welkom U2C

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Succes voor degenen die vandaag proberen kaarten te scoren voor Brussel. Ik hoop dat die gast op hyves gelijk heeft en dat er nog een datum komt voor Amsterdam en met een beetje mazzel Antwerpen.

Ik kan dus niet, zie dit: http://www.u2interference.com/forums/showpost.php?p=6458441&postcount=588
Ik haat lenen, dus dat doe en kan ik niet. My life sucks right now!
:sad:

:hug:
Als het mij lukt om kaarten te krijgen (want die site zuigt echt, slecht opgezet) dan heb ik er misschien nog wel 1 over. Mocht je die dan willen later.
 
Ik heb er ook 2 besteld maar na het bestellen word je in een soort wachtrij gezet door die *** site . Dus als ik er doorkom , Is die voor jou Bonoa.
 
screen.jpg


Om jullie een idee te geven waar ik nu al een half uur naar loop te staren...
 
Ze hebben een 2e concert aangekondigd voor de 23e. De verkoop daarvan is ook al bezig.
Ik heb uiteindelijk kaarten weten te bemachtigen voor dat 2e concert!
:dance:
 
Er staat dat mijn reservering is geplaatst, maar ik zie geen bevestigings email... Had jij dit ook Popmartijn?
 
Het duurde inderdaad even voordat die mail bij mij binnenkwam.

Oke dankjewel, ik hoop dat de mijne ook vandaag nog binnenkomt anders ga ik maar even bellen.

Thank god , hij is binnen, 2 GA kaarten.
 
Maak even een schermafdruk van het bericht van je reservering, dan heb je in ieder geval het reserveringsnummer (en bewijs dat je echt hebt gereserveerd).
 
Ik heb mijn reserveringsnummer opgeschreven, En heb nu de email ook , dus heb het venster weggeklikt.
 
Popmartijn , wou jij je kaarten nog delen met Bonoa, Ik geloof dat GG ook geen kaarten heeft kunnen bemachtigen, dus geef ik de overige mijne aan haar, als ze daar interesse in heeft.
 
Wat een prutsite zeg! Ik moest werken dus had m aangezet en dr stond dat ie automatisch zou refreshen. Nou toen ik terugkwam van mijn werk stond ie na 8 uur nog mooi op exact hetzelfde scherm. :doh:

Ik ben heel erg blij met je aanbod Domo, ga er graag op in. Ik moet alleen wel ff kijken hoe snel ik je kan betalen, gezien ik eerst een nogal hoge creditcardschuld aan mijn moeder moet aflossen voor 4 Hannover, 4 Frankfurt en 4 Brussel I tickets. :uhoh:
 
MENSEN!

Wie nog Brussel GA's zoekt, ze zijn NU TE KOOP! De site doet het weer, Brussel 2 heeft ticekts in alle categorieen!

:D Wild heeft nu ook 5 kaarten, ga je met ons mee in de rij staan Domo?
 
:crack:
Niet verder toegeven... (veldkaarten voor Brussel 1 zijn ook weer beschikbaar)
Één concert in Brussel is voldoende...

:crack:
 
Wat een prutsite zeg! Ik moest werken dus had m aangezet en dr stond dat ie automatisch zou refreshen. Nou toen ik terugkwam van mijn werk stond ie na 8 uur nog mooi op exact hetzelfde scherm. :doh:

Ik ben heel erg blij met je aanbod Domo, ga er graag op in. Ik moet alleen wel ff kijken hoe snel ik je kan betalen, gezien ik eerst een nogal hoge creditcardschuld aan mijn moeder moet aflossen voor 4 Hannover, 4 Frankfurt en 4 Brussel I tickets. :uhoh:

Dat ken ik ;) Ik zit met hetzelfde probleem. Wat mijn part geef je het geld pas tijdens het concert, maakt mij niet uit. je afbetaaltermijn loopt tot 2011 :shifty:
Blij dat ik iemand uit de brand kan helpen ! En natuurlijk ga ik met jullie in de rij staan. (hoe moeten we anders vooraan komen, en alle andere mensen in de GA saboteren door hun veters aan elkaar te strikken *kuchproest* sorry mijn werk begint me naar mijn hoofd te stijgen:shifty:)
Ik moet nog wel even kijken, want ik heb grote kans dat ik brussel 2 tickets heb , ipv brussel 1 , als jullie allemaal op 1 gaan kan ik de mijna maar beter om te zien ruilen.
 
Ik ga naar beiden sjonnie. Brussel 1 heb ik al. Dus ruil aub dat ticket niet! :lol:

En ik heb het geld over een maandje wel. Ik ga echt nog geen hotels en zo zoeken voordat het iig 2010 is hoor!
 
Sjonnie? pshhhh:| *ruilt ticket snel*:wink:
Ja de maar op je gemak, hotels daar hebben we nog ruim de tijd voor idd.
En de treinreizen kun je ook maar 3 maanden vooruitboeken:tsk:

2 nachten GA achter elkaar? altijd fijn.
 
Ik ben blut.. zowieso niet echt fan van remasters, JT heb ik dan wel gekocht maar BOctoWar ook niet ofzo.. ik wacht wel tot AB en Pop, de rest boeit me niet zo veel. Ik vind het maar een hoop geldklopperij.
 
Niet mijn favo u2 album, dus niet gekocht, en daarbij ben ik het stiekem ook een beetje met GG eens. Redelijke uitpersing van een album.

Mijn tickets voor frankfurt zijn binnen. :drool::drool::drool::love::love::hyper::hyper::hyper:Hebben ze daar maar een ingang voor de GA?
 
Ik heb 'm ook nog niet gekocht (a)

Boy, October en War heb ik wel omdat ik die toen voor veertig euro (of dollar) in één set kon kopen. Het zijn wel stoere doosjes. Maarja, dit dwingt je weer je collectie compleet te houden :crack:
Eerst maar eens alles op Vinyl, dan kijk ik wel verder :reject:
 
Ugh ik ben al veel te lang op zoek naar Zooropa en Pop op vinyl. :crack: Die twee zijn echt onmogelijk te vinden in winkels, en ik ga t niet via internet kopen.
 
Is iedereen een beetje blij met de remasters van TUF?:applaud: Ik wel!

Ik ben momenteel blut, maar Kerst staat voor de deur, dus heb ik wel een leuk cadeatje om te vragen!:cute:


Ugh ik ben al veel te lang op zoek naar Zooropa en Pop op vinyl. :crack: Die twee zijn echt onmogelijk te vinden in winkels, en ik ga t niet via internet kopen.

Tip: kijk ook op rommelmarkten, daar heb ik Pop ooit voor 4 euries gescoord! Die man voegde er ook even aan toe dat hij het zo'n rotalbum vond en blij was ervan af te zijn!
Tevens ben ik op die manier aan veel Queen materiaal gekomen waar je je op platenmarkten en internet blauw aan betaalt.
 
^^ Is wel leuk om te doen, hoor, die rommelmarkten afstruinen! Soms hebben ze hele kramen met enkel vinyl en picture discs staan. En met een beetje geluk hebben ze ook van dat 'fan-materiaal' die zo'n 'ex-rock-fan-turned-to-huismoeder' nog op zolder vond.:hyper:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom