U2 discussies in het nederlands

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
ik ook

om mijzelf
niet echt om jou ofzo
maarja
 
Ik hoorde trouwens van iemand hij dat gedoe met die valse Edge een paar jaar geleden al ergens anders gedaan had. Op een chatgroep waar hij ook moderator van was.
De chatgroep is na dat incident uiteengevallen.
 
mathieu_cpfan said:
Ik hoorde trouwens van iemand hij dat gedoe met die valse Edge een paar jaar geleden al ergens anders gedaan had. Op een chatgroep waar hij ook moderator van was.
De chatgroep is na dat incident uiteengevallen.

Sterker nog, hij had het toen ook gedaan op dit forum. Het was voor mijn tijd (ergens rond de release van ATYCLB), maar de afgelopen weken is het volop naar boven gehaald.

Trouwens, welkom hier!
 
mathieu_cpfan said:
Van welk forum is Angela Harlem mod?

Angela Harlem is geen moderator/administrator meer hier. Ze is een aantal weken geleden op non-actief gesteld (net zoals Johan/Salome).
 
Oh, ik dacht dat Elvis ergens gezegd had dat Angela Harlem nog ergens anders mod was. Veel leuke mensen hier denk ik, alleen jammer van die Elvis. Er zou eigk een echt Nederlandstalig forum moeten komen. :)
 
he Mathieu :wave: welkom

fijn toch nog een Belg tegen to komen.
Kwestie van de score Belgie-Nederland een beetje gelijk to maken. We staan nog ver achter hoor! :wink:

Maar het zijn allemaal toffe gasten hoor:angel:
 
Herco said:
weet ik niet....

wat is eigenlijk het duizelingwekkende nieuwtje dat u2fanclub heeft aangekondigt?

Ik heb vanmiddag een kortingsbon van de fanclub in de bus gehad, alleen in te leveren bij de Free Record Shop (helaas). De Vertigo 2-track, 3-track en DVD single voor 15 euro, inclusief gratis 3" cd. Niet slecht zou ik zeggen! :drool:
 
Ik heb de 3 singles vandaag gekocht bij de Media Markt (Utrecht) voor 14 euro. Ook niet slecht.

Maar geen 3" CD... :|

Wat zou daar op staan?
 
Vertigo en Are You Gonna Wait Forever volgens u2wanderer.org. Niet veel bijzonders maar best leuk om te hebben, ook al kost het een euro extra.
 
DrTeeth said:


Ik heb vanmiddag een kortingsbon van de fanclub in de bus gehad, alleen in te leveren bij de Free Record Shop (helaas). De Vertigo 2-track, 3-track en DVD single voor 15 euro, inclusief gratis 3" cd. Niet slecht zou ik zeggen! :drool:

ik inmiddels ook
ga ze morgen halen

was het trouwens een nederlander die het album heeft uitgelekt?
 
Back
Top Bottom