Troost me:-((

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

Gloria

The Fly
Joined
Apr 3, 2001
Messages
146
Location
The Netherlands
Zojuist geprobeerd kaartjes voor Slane 2 te krijgen. Ik kwam twee keer tot het gedeelte dat ik alles in kon vullen en daarna klapte ik eruit. snif. snif.
 
Ja, ik hoorde het om 14.30, toen ze pas een half uur in de voorverkoop waren (het was een onaangekondigde voorverkoop), en een uurtje later waren ze uitverkocht. S***

Hoe krijgen ze het voor elkaar om zelfs onaangekondigd binnen 94 minuten een concert uit te verkopen?
 
ik ben benieuwd hoeveel kaartjes deze keer zijn achtergehouden voor vips, radio-spelletjes etc

------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
Troost mij ook maar!
Ik kan verd*^#e geen kamer vinden in Utrecht of Zwolle!! En mijn nieuwe studie aan de UU begint al in September!!!
 
Originally posted by DrTeeth:
Troost mij ook maar!
Ik kan verd*^#e geen kamer vinden in Utrecht of Zwolle!! En mijn nieuwe studie aan de UU begint al in September!!!

We moeten jou wel vaak troosten geloof ik ;-)
Maar... ik woon in Utrecht, dus als ik iets voor je kan doen?

En TOBE: ik weet het ook niet waar je was maar ook al was je er wel (zoals ik) dan was het waarschijnlijk toch niet gelukt.
 
Tja, als je nog wat weet dan houd ik me aanbevolen. Ik heb me vorig jaar december ingeschreven bij de SSH maar de kortste wachttijd daar was 18 maanden. Degenen die zoch in maart 2000 hebben ingeschreven zijn nu pas aan de beurt. Daarna wilde ik me in Zwolle inschrijven maar dat mag alleen als je daar een studie volgt. Ik volg een studie in L'warden en Utrecht dus Zwolle was mooi centraal geweest. Nou ja, ik heb een advertentie gezet in de Zwolse Courant dus misschien gaat dat beter.
 
Originally posted by Gloria:
En TOBE: ik weet het ook niet waar je was maar ook al was je er wel (zoals ik) dan was het waarschijnlijk toch niet gelukt.

Wanneer was de sale? Ik heb trouwens gehoord, via de chat, dat ze de verkoop 5 minuten van tevoren aankondigden? Is dit waar?
 
Originally posted by Tobe:
Wanneer was de sale? Ik heb trouwens gehoord, via de chat, dat ze de verkoop 5 minuten van tevoren aankondigden? Is dit waar?

De verkoop was maandag. Begon om 1 uur GMT , 14.00 uur voor ons en was 5 minuten daarvoor aangekondigd op de Ierse radio en U2.com. Dit om te voorkomen dat dezelfde problemen als de vorige keer ontstonden.
 
Back
Top Bottom