Prins Claus overleden

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

Popmartijn

Blue Crack Supplier
Joined
Jun 19, 2001
Messages
32,863
Location
Netherlands
Hallo,

Ik heb net gehoord dat ZKH prins Claus is overleden. Nu was hij al een tijdje ziek, maar niettemin vind ik het toch nog steeds onverwacht. Vanmiddag had ik nog op Teletekst gelezen over zijn gezondheidstoestand. Die zou nog steeds 'broos en kwetsbaar' zijn en geen verandering zijn in vergelijking met voorheen. Geen verslechtering is goed nieuws dacht ik nog...
Ik had hem altijd wel een mooi figuur gevonden, prins Claus. Aan de ene kant leek hij strak het protocol te volgen, aan de andere kant sprong hij ook weleens leuk uit de band (de 'stropdas'-rede, etc.).

Bedankt voor alles.
Veel sterkte aan het Koninklijk Huis.

Martijn (die wel vond dat Balkenende een beetje aan het overacting was)
 
tsja, ik hoorde om 8 uur nog tijdens hetjournaal op de radio dat de situatie onveranderd was

dan is het inderdaad toch wel schrikken als je naderhand hoort dat hij om 7 uur al overleden was

leek mij een inspirerend persoon
hij zal zeker gemist worden

mijn medeleven aan zijn naasten
 
Moge de familie en vrienden van Claus de steun en troots krijgen die ze nodig hebben.
 
Ik schrok er toch ook wel een beetje van ja (opvallend dat NL interferencers hier toch altijd bovenop het nieuws zitten). Ik had het altijd een beetje met Claus te doen, in de zin van dat je sommige mensen volgens mij niet in een koninklijk stramien moet duwen (Maxima is er ook zo eentje...).

Maar hij heeft zich volgens de media achter de schermen toch nog behoorlijk 'nuttig' (!?) weten te maken. Wist ik ook niet, maar dat hoor je ook altijd pas nadat de persoon overleden is.

Hierbij ook mijn sympathi?n voor alle betrokkenen. :up:
 
Last edited:
My deepest condolences to the Royal Family and the Dutch people. I can't say I know much about Prince Claus, but I heard he was very supportive to my fellow citizen M?xima when she had to adapt to her new life.
 
Back
Top Bottom