Over die vreemde boodschap

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

Gloria

The Fly
Joined
Apr 3, 2001
Messages
146
Location
The Netherlands
Als je de letters achterste voren leest krijg je "Ik hou ervan om te haten" (maar dan in het Engels. Ik ken die persoon verder niet, maar hij post altijd wel hele vreemde stellingen (zoals homosexualiteit is een ziekte etc) dus ik vraag me af of we het niet gewoon moeten laten voor wat het is.

Wat vinden jullie?
 
Ik vind dat het niet gepast is om te praten achter iemands rug om in een andere taal. Maar het kan geen kwaad gezamenlijk af te spreken niet te diep op zijn uitlatingen in te gaan.
biggrin.gif
 
-Never mind, ik zie het al.

Ik vind het trouwens best leuk om over mensen in een andere taal te roddelen. Vandaar dat ik Nederlands heb geleerd, want hier zijn niet genoeg Denen.
wink.gif


[This message has been edited by Klodomir (edited 07-13-2001).]
 
Originally posted by DrTeeth:
Ik vind dat het niet gepast is om te praten achter iemands rug om in een andere taal. Maar het kan geen kwaad gezamenlijk af te spreken niet te diep op zijn uitlatingen in te gaan.
biggrin.gif

Heb je gelijk in, was ook niet mijn bedoeling. Het ging mij er inderdaad om om niet te diep er op in te gaan.

greetings
 
ik had wel gezien dat hij achterstevoren typte.. maar wel met een vout.

En wees niet bang over dat achter zijn rug om praten, hij en nog een paar andere irritante forumfiguren worden constant onder de loep genomen in de chats.

Er zijn er ook bij die zich een newbie nick hebben aangemeten, maar eigenlijk al vaste klanten zijn.

En die van dat berichtje kan er gewoon niet tegen, dat wij ons eigen forumpje hebben.

------------------
You got my head filled with songs

Tobe, or not Tobe...
 
Ik heb gelezen in het forum "everything you know is wrong" dat hij nu in de ban is gezet door de moderators. Hij mag hier niet meer komen.
 
hij heeft een aantal dingen uitgehaald in de chat die niet helemaal juist waren... werd toen daar geband, maar probeerde wel vaak erin te komen... toen heeft hij in Everything gepost dat hij een eigen chat was begonnen, met url erbij etc... maar daar waren 'ze' vrij snel achter gekomen en hebben het gedeleted...

dat is wat ik ervan weet...
 
schijnt hier in de mode te zijn... het was alleen niet zo slim van hem om het te posten...
 
ach ja
er zullen hier in dit forum altijd wel dingen blijven gebeuren waar je maar beter niet al te veel aandacht aan kunt besteden

(zo herinneren enkele onder ons zich die zgn revolutie nog wel, mozes kriebels!)

------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
die met LEBA (in andere volgorde..)??

herinner ik me vaag iets van..
 

Latest posts

Back
Top Bottom