Once upon a time the Dutch ruled this forum

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

Vorsprung

War Child
Joined
Jun 9, 2000
Messages
976
Location
Netherlands
[onzinnig populisme-mode]

Weet je nog? Vroegah???? Toen Twix nog Raider heette en seks nog vies was? Maar vooral, toen wij dit forum domineerden?

Waar staan we nu? Het eerste Nederlandstalige postje staat op pagina drie en is al meer dan een jaar oud!
Zijn we verbannen, is ons de mond gesnoerd. Durven we niet meer omdat ik hier nog maar sporadisch rondhang. Zo sterk kan mijn invloed ook nooit zijn geweest.

Waar is die VOC-mentaliteit gebleven? Sta op kameraden! Sluit de rijen. Verdrijf die tirannie die mij mijn hard doorwondt!

[/onzinnig populisme-mode]
 
Tja, we hebben dit forum een beetje laten verstoffen de laatste tijd.
Denkend aan vroeger... toen water nog schoon was en sex vies
...toen schepen van hout waren en mannen van staal

Ik wordt er zelf nostalgisch van. :snif:


:wink:


Enne, hoe gaat het nu met je?
 
Als ik op sta en de rijen sluit, krijg ik dan een Raider uh, ik bedoel Twix aangeboden! :drool:

Ik zou niet weten of de Nederlanders ooit dit forum domineerden.
Toen was ik nog niet aan boord. :wink:

Over domineren en VOC gesproken, als bepaalde dingen in het verleden anders waren gegaan, hadden alle Amerikanen nu misschien wel Nederlands gesproken.

:lol:
 
Ehm, ik was hier toen nog niet toen wij blijkbaar dit forum domineerden, net zoals Miringeltje, maar ja, ik zag deze thread en dacht ik kom toch maar even kijken! Nostalgie, nostalgie...

Het Wilhelmus citeren om aan een vorm van 'nation-building' te doen? :wink:

Enne, ik wil ook wel een Twix hoor... :drool:

Ja Miringeltje, daar dacht ik ook aan!! :lol:
 
Vorsprung said:
[onzinnig populisme-mode]

Weet je nog? Vroegah???? Toen Twix nog Raider heette en seks nog vies was? Maar vooral, toen wij dit forum domineerden?

Waar staan we nu? Het eerste Nederlandstalige postje staat op pagina drie en is al meer dan een jaar oud!
Zijn we verbannen, is ons de mond gesnoerd. Durven we niet meer omdat ik hier nog maar sporadisch rondhang. Zo sterk kan mijn invloed ook nooit zijn geweest.

Waar is die VOC-mentaliteit gebleven? Sta op kameraden! Sluit de rijen. Verdrijf die tirannie die mij mijn hard doorwondt!

[/onzinnig populisme-mode]
En waar ben je nu ?
 
Oh leuk weer eens wat Nederlanders om Nederlands mee te spreken.. het verbaast me iedere keer om te zien dat dat ook kan hier.. Af en toe voelt het alsof ik de enige Nederlander ben hier snif snif

Enne, wat een nostalgie allemaal. Voor mij is Twix altijd Twix geweest (Heb er gister nog een opgesnoept trouwens) Ben dus van de jongere generatie ofzo.. :laugh:

Wanneer was dat eigenlijk de tijd dat Twix Raider heette? :huh:
 
Ik weet niet precies wanneer de naam van Raider veranderd is in twix. Lang geleden in ieder geval:(

PS, jullie moeten natuurlijk niet allemaal Nederlanders zijn om Nederlands te kunnen praten hé.
Wij Belgen kunnen er ook wat van hoor :tongue:
 
Wat de pot schaft? Geen idee, ik heb niks gekookt..

Heb wel trek in boerenkool met worst of hutspot ofzo.. Lekker nu het kouder begint te worden.

:yes:
 
sulawesigirl4 said:
The Dutch always rule.

:sexywink:

Yeah but sometimes we're a bunch of sleeping rulers. Kom op mensen wakker worden. Valt er nog wat te melden?
Bijvoorbeeld over het gerucht dat er dit jaar nog ergens een U2-concert in Parijs gaat plaatsgrijpen???
 
Het stormt nu ontzettend in Nederland. Ik hoop dat die storm gauw overgaat want ik wil wel weer gewoon naar huis kunnen volgende week maandag en niet stranden op het vliegveld als ik naar Amsterdam wil vliegen.. :(
 
Ik zit in Limerick. Was van plan om komende maandag terug te vliegen vanuit Dublin naar Amsterdam.

Hoorde net dat Schiphol maar de helft van alle geplande vluchten aan kan nu.

Dat wordt nog heel wat om daarna dan alles weer normaal op gang te krijgen denk ik zo:huh:
 
Nah, volgens mij zit je maandag wel goed.
Dat moet wel, want maandag vlieg ik ook, maar dan van Schiphol af (naar Mumbai, India)
 
denk het ook eigenlijk. Mijn vader liet me schrikken alleen hij begon over annulleringen op maandag. Lijkt me sterk

India, daar wil ik ook nog eens heen in de toekomst.
 
Adam'sbaby said:
India, daar wil ik ook nog eens heen in de toekomst.

Mumbai is geen vakantie-stad, maar het is zeker een hele ervaring om daar te zijn. Je moet het een keer meegemaakt hebben.

De rest van India heb ik nog niet gezien.
 
Back
Top Bottom