Once upon a time the Dutch ruled this forum

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Hallo allemaal, weten jullie dat U2 morgenavond in de serie Entourage komt? Om 20.00 op Ned.3.
Ze gaan naar een U2 concert heb ik gehoord, je ziet 2 liedjes, en Bono zegt happy birthday Johnny Drama.
Het stond niet in mijn tvgids, dus ik dacht zal het op de site zetten, bij het zoeken naar de beste plaats, kwam ik deze thread tegen, nog nooit gezien :reject:
Anyway, ik hoop dat een paar van jullie het op tijd zien, altijd leuk om U2 op tv te zien!
 
Ik kan me echt niet meer herinneren dat een twix een raider heette, dat is vast voor mijn tijd...
Maar wat gaaf dat er zoveel andere Nederlanders/Belgen zijn hier. Had ik nooit gedacht! :ohmy:
 
Hebben jullie ooit winter dan, daar?

Dat gezegd, volgens mij wordt het 9 graden hier dit weekend. Niet echt warm. Maar ook niet (winter) koud.
:)
 
Eindelijk weer warmte! Ik heb vanavond spontaan mn handschoenen uitgedaan omdat ik het zo warm had! Kwam dan wel van trainen, maargoed.

Stuk beter dan die -10 van 2 weken terug!

20C klinkt best goed nu.
 
Hebben jullie ooit winter dan, daar?

Winter is hier meer het regen-seizoen.
Hoewel dat dus ook nog niet echt wil vlotten.
Klinkt misschien raar, maar hier loop ik meestal te :), als het regent.


Miringeltje!!:wave:

Alles goed?

:wave:

Ja, alles goed.
Met jou ook zag/las ik in de foto-thread!!! :up:

hier binnen is het ook 20C

Hehehe!
Hoopte al dat iemand dat zou zeggen / opmerken.
Maar dit was toch echt buiten.
 
Haha! :lol: Echt Nederlands hier! Een beetje praten over het weer!

Tuurlijk, dat is wat we het beste doen. Altijd maar klagen over het weer!:p En over de NS natuurlijk. Vanmorgen gingen de deuren nie dicht, gezellig 20 minuten vertraging. Ach, t is beter dan vorige week, toen was het 1.5 uur vanwege een defecte trein!
 
Tuurlijk, dat is wat we het beste doen. Altijd maar klagen over het weer!:p En over de NS natuurlijk. Vanmorgen gingen de deuren nie dicht, gezellig 20 minuten vertraging. Ach, t is beter dan vorige week, toen was het 1.5 uur vanwege een defecte trein!

hahahaha ben blij dat ik lease-bak heb .. nooooit meer NS voor mij:)
heb jaaarenlang ellende daarmee gehad.
 
Doe maar luxe. Naja ik moet naar de Vu Amsterdam toe elke dag dus het is het niet waard een auto aan te schaffen, te veel files!
 
Winter is hier meer het regen-seizoen.
Hoewel dat dus ook nog niet echt wil vlotten.
Klinkt misschien raar, maar hier loop ik meestal te :), als het regent.

Nou, dat wil ik niet echt regen-seizoen noemen. Meer een wellicht iets-minder-zonnige tijd. :p
*heeft het begin en staartje van het regenseizoen meegemaakt in India*
 
hahahaha ben blij dat ik lease-bak heb .. nooooit meer NS voor mij:)
heb jaaarenlang ellende daarmee gehad.

Ik heb nu beide (lease-auto en NS-kaart). Ik ga tegenwoordig wel weer regelmatig met de trein. Want Utrecht-Heerlen is toch een eindje (en 's ochtends niet altijd even fijn met de auto). De trein is bijna net zo snel, alleen wel wat handiger (want tijd om te slapen en te werken).
 
Ik ga lekker met de bus! Paar keer meegemaakt met de trein te moeten en dat was alle keren een ramp. Heb wel een auto maar om Utrecht-Centrum een beetje te bereiken, nou nee... En zo'n P+R transfer, tja, is toch duurder dan een OV eh :wink:
 
Back
Top Bottom