Nederlands draadje 3 - Die rare hollanders

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
..leuk om allemaal bekende namen tegen te komen na zo'n lange tijd niet actief te zijn geweest op de verschillende fora.
Zelf ga ik niet naar de shows in Amsterdam; in die week van het schooljaar ben ik met de examenklassen op pad voor een werkweek in het buitenland

Ik klaag verder niet; mijn eXPERIENCE pre sale code heb ik gebruikt voor de Tourpremiere in Vancouver, Mijn iNNOCENCE code is opgegaan aan Keulen 2.

Weer genoeg om naar uit te kijken het komende jaar. Enjoy the show, voor iedereen die gaat
 
ik heb enkele kaarten al kunnen ruilen (ovb) omdat ik de kaarten nog niet in bezit heb....

----------------
U2015 : Cologne 1 , London 3+4 , NY 1+2
 
Wauw did draadje bestaat nog! :eek:

Ik ga iig naar beide amsterdam shows en de dublin shows als ik daar kaarten voor kan krijgen. Maar daar moeten we nog eventjes op wachten. :D
 
Wauw did draadje bestaat nog! :eek:

Ik ga iig naar beide amsterdam shows en de dublin shows als ik daar kaarten voor kan krijgen. Maar daar moeten we nog eventjes op wachten. :D

inderdaad nog wel :applaud:

----------------
U2015 : Cologne 1 , London 3+4 , NY 1+2
 
Dus.... Ik hoop nog steeds (als er een volgende leg een datum komt) naar California te gaan :lol: En sowieso word het Dublin gezien ik nog nooit Ierland doorgereisd ben.
 
Tuurlijk. Ik heb mijn eigen tickets al. Probeer alleen nog wat vrienden naar binnen te loodsen. :lol: No stress. :D:D
 
Jep. Ook al kaartjes voor. Kijk nog wel hoe of wat.. En of ik ga.. U2 heeft voorang. En SOAD heb ik in de Ziggo al een keer gezien. Aanrader om om live te zien.
 
Ik ben er vandaag niet doorheen gekomen voor Amsterdam. (En ja, nu zijn er alleen nog maar enkele zitplaatsen over). Maar goed dat ik in de presale al heb kunnen scoren.

Had gelukkig wel geluk met Antwerpen. :)
 
Ik geloof dat ik mijn laptop opnieuw op moet starten om weer aan de praat te krijgen na dit Antwerpen+A'dam drama.
 
Ga gellukig niet naar Antwerpen. Scheelt weer wat moeite.
 
Jep. Ook al kaartjes voor. Kijk nog wel hoe of wat.. En of ik ga.. U2 heeft voorang. En SOAD heb ik in de Ziggo al een keer gezien. Aanrader om om live te zien.

Duuude je gaat me niet laten stikken jo!



Ik kwam er vandaag ook totaal niet doorheen. Wachten tot er weer tickets vrijkomen danmaar...
 
Haha, staan doe ik niet meer. lekker met een biertje op een stoel in vak 209 ( de tweede rij zodat er niet al te veel mensen voor me zitten ) Misschien ga ik wel helemaal niet heen, tegen die tijd komt er ook bezoek uit the USA als het bij de gewone voorverkoop niet werkt, dan sta ik misschien wel mijn plekje af.
:lol: ik ga toch maar, ik sta mijn plekje niet af aan iemand die al naar 4 concerten gaat.:hyper:
 
ik ga proberen voor beiden te scoren (kansloos) En als dat niet lukt ruil ik een van mn tickets om. Voor Amsterdam 4 denk ik. :doh:
 
Zijn er eigenlijk wel eens nederlandse gatherings? En zo Ja, wat gebeurt er op zo'n gathering?

Sent from my LG-E610v using U2 Interference mobile app
 
Zijn er eigenlijk wel eens nederlandse gatherings? En zo Ja, wat gebeurt er op zo'n gathering?

Sent from my LG-E610v using U2 Interference mobile app

Niet specifiek dat ik weet, maar meestal gaan we gewoon met de U2 bende naar andere concerten. :lol: Onder andere Snow Patrol en Muse waren al gezellig. Daarvoor happie eten enzo, altijd leuk.
 
Zijn er eigenlijk wel eens nederlandse gatherings? En zo Ja, wat gebeurt er op zo'n gathering?

Sent from my LG-E610v using U2 Interference mobile app

Ik weet dat er wel eens van die U2 avonden zijn, in kroegjes in gehuchten in plaatsen waar niemand vaak komt..
Volgens mij is er een U2 fanclub Nederland die wel eens dingetjes organiseert.

Voor de rest is er niet een specifiek draadje voor meetings van Nederlanders op dit forum.
 
Potverdorie! Kom er nu pas achter dat ik nog een keer in kan loggen en kaarten kon kopen met mijn presale code!
GA's zijn helaas al weg :angry:
 
Potverdorie! Kom er nu pas achter dat ik nog een keer in kan loggen en kaarten kon kopen met mijn presale code!
GA's zijn helaas al weg :angry:
Met een al gebruikte pre sale code ? Er schijnt een onderzoek gaande te zijn want je mag hem maar 1 keer mag gebruiken.
 
Echt? Ik dacht dat ze daar achteraan gegaan waren, Jari zei dat er al mensen hun tickets gecanceld waren door dit soort idioterie..
 
Back
Top Bottom