Nederlands draadje 3 - Die rare hollanders

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Sjongejonge wat is het hier still.:sad: Die Ieren schieten ook niet op he!
 
Hee waar is Pablo heen? :grumpy: Die avatar bedoelde ik niet.


Ja wij zitten ook op Depeche Mode te wachten Martijn. :D Als het goed is gaan ze binnenkort touren.
 
Haha ja die van Slayer heb ik gehoord ja, briljant. :D

Veronica top 1000 luister ik al jaren mniet meer, is toch altijd hetzelfde liedje(lol letterlijk). Net als de album top zoveel. De radiozender heb ik ook opgegeven, werd het zat dat het altijd dezelfde muziek is. Nu ben ik heilig 3FM fan. :D Stuk meer afwisseling.
 
Hee waar is Pablo heen? :grumpy: Die avatar bedoelde ik niet.


Ja wij zitten ook op Depeche Mode te wachten Martijn. :D Als het goed is gaan ze binnenkort touren.

Ze touren al, :wink: Ze slaan alleen NL over de 1e leg.

Daarom Werchter voor mij. Depeche Mode word echt nu of nooit. Dit kan echt de laatste tour zijn. Ze zijn al evenlang bezig als U2.
Als de 2e EU leg word aangekondigt geef ik wel een seintje.
Ik verwacht dat ze dan sowieso naar de Ziggo komen.

En dan pik ik Berlijn ook nog wel even mee gezien ik daar nu een logeeradresje heb!:hyper: Eerst hun nieuwe album nog even afwachten maar dat duurt niet lang meer. Flood en Hillier hebben het afgemixt, en Anton corbijn is al dingen aan het filmen voor hun tour visuals.


Pablo is AWOL net zoals de rest van Snow Patrol , en U2:angry:
 
ik ben er ook weer, Depeche Mode is nooit echt mijn favoriet geweest, wel Morrissey

Morrissey heb ik zo'n 4 jaar geleden eens gezien (in de HMH). Ik vond het toen erg teleurstellend. Maar goed, ieder zijn voorkeuren. :)

Ik ga eens kijken of Depeche Mode dan ergens in de buurt van Nederland te zien is...
 
Depeche Mode lijkt me wel vet om eens live te zien. Heb verder nog geen concert of festivalplannen. Wel ga ik in juni 2013 naar Iron Maiden in het Ziggodome:) maar dat duurt nog n beetje lang.
 
ik heb dit jaar nog niks gepland, wou eerst naar Bruce gaan, maar dan ga ik op vakantie.......
 
Eerst Doe Maar in januari/februari (ga ze volgens mij 3x zien, leve de nostalgie!) en Carice van Houten ( :love: ) in april. Ik sta ook op het punt om een kaartje te kopen voor Bruce Springsteen in juni.
Dus al voldoende om naar uit te kijken. :)
 
Wel knap hoor, zo oud en dan nog steeds naar concerten gaan. Bij mij is het heilige concert vuur wel een beetje gedoofd.:reject:
 
Gelukkig, want er willen er nog een stel mee met onze groep. :) Nog een tip voor een vette live band is Steel Panther, die heb ik begin november in De Melkweg gezien. Die zijn een soort parodieband op de heavy metalbands uit de jaren '80.
 
Muse, Killers, Depeche Mode, Doe Maar.

Doe maar is echt gewoon feest. Toen ik nog bij een valkenier hielp hadden we enorm lange dagen savonds kwam je dan thuis, keihard muziek aan en dan kon je weer knallen
Maar doe maar is gewoon nederlandse trots.
 
Doe maar is zeker vet! Een vriendin van me is ernaar toe geweest, jaloers dat ik ben!

Dat symphonica gedoe hoefde ik dus niet te zien. Maar straks Doe Maar zonder gasten (hoop ik), daar ben ik wel voor! Afgezien van Joost Belifante dan, die mag wel speciale gast zien. Want Nederwiet is gewoon een klassieker!
 
Ik denk dat ze wel zinder of met een bescheiden orchestrale begeleiding komen. 2 jaar geleden was ik bij Sting op Symphonica in Rosso en die had tevens zijn eigen muzikanten meegenomen. Ook zijn zoon heeft meegezongen (die van Fiction Plane).
Ik heb trouwens net kaarten binnen voor Alan Parsons op 27 maart in Eindhoven! Joeehoe! Die wil ik echt al kei lang zien!:)
 
Back
Top Bottom