Nederlands Draadje!

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Urban Dance Squad was zeker de eerste twee platen helemaal te gek en met een fantastische gitarist. En een band uit Utreg natuurlijk!!!!

Nou, die andere drie platen zijn ook geweldig. En je hebt gelijk, Rene van Barneveld (Tres Manos) is een fantastische gitarist. Misschien wel de beste die we hebben in Nederland. Wat nou John Frusciante? In een rechtvaardiger wereld hoort Rene de gitaargod van de afgelopen 3 decenia te zijn!
 
was interference nou even plat of loopt mijn computer nou te bitchen ?
 
:sad: Het was vreeeeeeeeeselijk! Hele avond zonder de blue crack!


:wink: Ik ben uit verveling maar tv gaan kijken. Je denkt toch nie dat ik wat productiefs zou doen he?


:D Weet je al of je naar de Chibicon gaat Domo? M'n kostuum is bijna klaar, heb vandaag kettingen gehaald voor aan de broek. Pfft, losers die dat bij kledingzaken gaan halen. Die van mij komen vet hip van de praxis voor 2 euro per meter. :p
 
:sad: Het was vreeeeeeeeeselijk! Hele avond zonder de blue crack!


:wink: Ik ben uit verveling maar tv gaan kijken. Je denkt toch nie dat ik wat productiefs zou doen he?


:D Weet je al of je naar de Chibicon gaat Domo? M'n kostuum is bijna klaar, heb vandaag kettingen gehaald voor aan de broek. Pfft, losers die dat bij kledingzaken gaan halen. Die van mij komen vet hip van de praxis voor 2 euro per meter. :p

Phew ik dacht dat het aan mij lag.

Ik ook : Mentalist en House FTW!:D


Het is 10 juli he? Ik kom dan wel die week nog gesloopt van Rock Werchter af , maar ik hoop dat ik dan bijgeslapen ben.
Het is heel verleidelijk om een kaartje te kopen en mn CP heb ik al af.
Zal ik een kaartje kopen ? online is het toch cheaper.

En ja, ik moet soms ook even 3 keer kijken waar sommige mensen op hun ideetjes komen. :giggle: ben je wel eens op Aniway forum geweest?
Ik wil niet eens weten hoe sommigen daar denken.
Ik deed ook wel eens van die rood witte plastic kopen, de dikke soort. En dan met primer en zilver er over heen, scheelt een hoop gewicht.
 
:hi5: Dat was dus precies wat ik keek gisteravond! :love: House Ftw.


Mja het is 10 juli. Online is het cheaper, maar ik geloof dat je net buiten de voorverkoop van 15 april zit dus het zal nu wat duurder uitkomen. Wij hebben ze inmiddels binnen, supergoedkope zelfprintdingen.

Mja heb ik wel gedaan ja toen ik ideetjes opdeed voor m'n kostuum. Echt veel fora! Maar die ketting was niet meer te vinden, is vroeger door capcom.jp verkocht en daar hadden de meesten 'm vandaan. Iemand had m zelf gemaakt met polystyreen platen, dus dat ga ik ook maar proberen. Heb al een bus metaalverf gekocht.

Oh ik heb nu een redelijk gewichtige RVS voor om m'n middel(ja die gozer draagt een ketting als riem:doh: ) en een verzinkte voor eraan. Dan nog zo'n verzinkte voor de ketting, gezien ze 18 kilo kunnen hebben. Verbaasde me nogal, zulke kleine kettingen die toch oersterk zijn!

En karabijnhaken om alles te verbinden. Prachtig systeem. :D
 
Duidelijk, ik dacht echt dat ie weer aan de pillen zat,
maar toen ze over die labrador begonnen :lmao: niet te volgen. Beste character ever!
Das the real shit! Karabijnhaken zijn je vriend.

Sterke dingen inderdaad.
Even kijken of een vriend van mij te porren is om mee te gaan.
Mijn broek was echt een pain in the ass om te maken,
Riemen, buckle's, zakken, en kilometers wit sticksel.

Heb nu lekker 3fm op btw, en maar wachten op die u2 plaat .
Haha , Stereophonics spelen nu , ook zeer goed.
 
Duidelijk, ik dacht echt dat ie weer aan de pillen zat,
maar toen ze over die labrador begonnen :lmao: niet te volgen. Beste character ever!

Het is een van de weinige series waar ik voor wil thuisblijven. Hoe sarcastischer zijn opmerkingen, hoe beter.
:lol:
 
Duidelijk , ik kijk nooit TV , behalve als het donderdag en vrijdag House is! :corn:
 
Haha precies, ik kijk alleen echt donderdag Tv. Heerlijk dat sarcasme. Ik baal er heel erg van dat de oude afleveringen nu op Net5 op Vrijdag komen. :doh: Ik sport op vrijdag, dus dinsdag vond ik wel prettig!

Dat klinkt als een interessant project. :lol: Ik ben blij dat ik niet zo heel veel aan mijn outfit hoef te sleutelen!
 
Haha precies, ik kijk alleen echt donderdag Tv. Heerlijk dat sarcasme. Ik baal er heel erg van dat de oude afleveringen nu op Net5 op Vrijdag komen. :doh: Ik sport op vrijdag, dus dinsdag vond ik wel prettig!

Dat klinkt als een interessant project. :lol: Ik ben blij dat ik niet zo heel veel aan mijn outfit hoef te sleutelen!

Het resultaat mag er zijn ! Dus daar ben ik blij mee.
Moet aleen nog eens een nieuwe riem kopen , en een ketting maken.
in de vorm van dit http://www.anime-toybox.com/catalog/DSC00943.JPG

moet te doen zijn.
 
Hm, weet je al hoe je dat gaat maken? Metaal snijden of ook kunststof met metaalverf? :hmm:
Deze moet ik gaan maken. Echt balen dat de website ze niet meer verkoopt!
garyuupendant.jpg
 
Degene die ik heb zijn nog te koop, vooral op de wat grotere cons met deallerrooms, zijn ze makkelijk te vinden. Maar ik twijfel over de kwaliteit. Metaal snijden heb ik al geprobeerd, maar dat was te dun, en te grof om de goede vormen te maken.
Kunstof is de beste optie, moet aleen even kijken wat nou een beetje goed spul daarvoor is. Ik wou dat ze hier van dat WonderFlex hadden.

Dat is gewoon even verhitten met een fohn , en buigen hou je het wilt, af laten koelen , en klaar.
 
Ik zocht een materiaal waar ik makkelijk ronde vormen mee kon maken, zonder er al teveel moeite moeten doen, en het moest er goed uitzien (ik ben behoorlijk pietje precies als het gaat om materialen) Daarbij moest het ook licht zijn want je moet er een dag mee rondsleuren.

Zo kwam ik op wonderflex, Ik als de nerd die ik ben , moet als ik een nieuw iets vind om te doen er alles van weten. Dus zoek ik alles op , op internationale site's , tutorials , en ook japanse sites . (Ik heb zon handige vertaler op mijn laptop maar die is nu dood, dus moet even een nieuwe zoeken)

Het komt gewoon op een rol, een rol ja , het is flexibel als het nog niet is verhit voor de eerste keer. Je kan rollen kopen van verschillende groote's ,
en je kan er alles van maken, echt alles, als je maar weet hoe je een mal moet maken. Superspul.

En dit is toch wel een van de duidelijkere site's.
Ze heeft er zelfs een heel tutoria boek over geschreven.
http://www.amethyst-angel.com/propcloset/aa_wonderflex_tutorial.html

Ik ben echt een materiaalfreak , mijn ma heeft ook wel eens goede ideetjes.
Het enige probleem is dat het prijzig is omdat je het moet laten verschepen. Het is nergens in nederland te vinden. HEb al bij verschillende kunsstof handelaars gezocht , en bouwmarkten, hobbywinkels... Everything.
De betrouwbaarste site is Cosplaysuplies.com Het is redelijk prijzig, maar het is echt je geld waard. Ik ken mensen die er complete harnassem van hebben gemaakt, levensecht..


Iedereen zecht trouwens dat je beter friendly plastic kan gebruiken om het glad te maken maar daar moet je niet intrappen.
Niet intrappen! Je kan het beste acryllic primer gebruiken, dat gebruiken schilders altijd om de structuur uit een schildersdoek te halen,
lekker een paar lagen er over heen spuiten en dan het materiaal gladschuren.
 
We hebben in ieder geval al een headstart op dit fora :evil: , Nu , de rest nog.
 
Ik zocht een materiaal waar ik makkelijk ronde vormen mee kon maken, zonder er al teveel moeite moeten doen, en het moest er goed uitzien (ik ben behoorlijk pietje precies als het gaat om materialen) Daarbij moest het ook licht zijn want je moet er een dag mee rondsleuren.

Zo kwam ik op wonderflex, Ik als de nerd die ik ben , moet als ik een nieuw iets vind om te doen er alles van weten. Dus zoek ik alles op , op internationale site's , tutorials , en ook japanse sites . (Ik heb zon handige vertaler op mijn laptop maar die is nu dood, dus moet even een nieuwe zoeken)

Het komt gewoon op een rol, een rol ja , het is flexibel als het nog niet is verhit voor de eerste keer. Je kan rollen kopen van verschillende groote's ,
en je kan er alles van maken, echt alles, als je maar weet hoe je een mal moet maken. Superspul.

En dit is toch wel een van de duidelijkere site's.
Ze heeft er zelfs een heel tutoria boek over geschreven.
http://www.amethyst-angel.com/propcloset/aa_wonderflex_tutorial.html

Ik ben echt een materiaalfreak , mijn ma heeft ook wel eens goede ideetjes.
Het enige probleem is dat het prijzig is omdat je het moet laten verschepen. Het is nergens in nederland te vinden. HEb al bij verschillende kunsstof handelaars gezocht , en bouwmarkten, hobbywinkels... Everything.
De betrouwbaarste site is Cosplaysuplies.com Het is redelijk prijzig, maar het is echt je geld waard. Ik ken mensen die er complete harnassem van hebben gemaakt, levensecht..


Iedereen zecht trouwens dat je beter friendly plastic kan gebruiken om het glad te maken maar daar moet je niet intrappen.
Niet intrappen! Je kan het beste acryllic primer gebruiken, dat gebruiken schilders altijd om de structuur uit een schildersdoek te halen,
lekker een paar lagen er over heen spuiten en dan het materiaal gladschuren.

Wow dat klinkt echt behoorlijk tof. Balen dat het hier niet te koop is btw.
Zeg, jij hebt dus veel verstand van materialen he. :hmm: Enig idee wat ik het beste kan gebruiken om een kleine opdruk op een overhemd te zetten? Die ketting staat namelijk in iets andere vorm op z'n overhemd. Hoe kan ik dat het beste doen, textielverf ofzo?





Ha een nieuw slachtoffer in het draadje. :mac: Welkom, welkom.
 
Ja textielverf is een pre, en heel veel geduld. Textielstiften zijn rommel. Gaat nooit gelijk. En houd er even rekening me welke kleuren welke dekken, of je eventueel meerdere lagen moet doen etc.

Tis fucking mooi weer vandaag! Echt een perfecte dag om op een park te werken.
 
Het is heel simpel, gaat om deze opdruk.
http://img685.imageshack.us/img685/802/klavierart6.jpg
Ik link maar ff omdat het plaatje nogal groot is. :wink:

Heb je textielverf in die kleur? Het is beetje goudkleurig denk ik. En waar koop ik dat? Hobbywinkels o.i.d.? :p Ja ik heb hier echt totaal geen verstand van.


Het is idd echt super weer. Heb echt 2 uur buiten voor pampus gelegen. :love: Heerlijk! Als ik nou nog eens bruin kon worden was het al helemaal leuk.
 
Het is heel simpel, gaat om deze opdruk.
http://img685.imageshack.us/img685/802/klavierart6.jpg
Ik link maar ff omdat het plaatje nogal groot is. :wink:

Heb je textielverf in die kleur? Het is beetje goudkleurig denk ik. En waar koop ik dat? Hobbywinkels o.i.d.? :p Ja ik heb hier echt totaal geen verstand van.


Het is idd echt super weer. Heb echt 2 uur buiten voor pampus gelegen. :love: Heerlijk! Als ik nou nog eens bruin kon worden was het al helemaal leuk.

Goed is vaak te vinden! En ik zal inderdaad als eerste naar de hobbywinkel gaan , voor een klein potje, en een dun penseeltje.

Werd ik nou ook maar bruin :reject: dat duurt eeuwen.
 
Ik wordt niet bruin. Ik wordt rood. :| gister op z'n hoogst 1 uurtje in de zon gelegen, WEL ingesmeerd en mn armen en nek zijn verbrand. :scream:
 
:reject: Oeh dan heb ik niks te klagen , als ik ergens verbrand dan is het wel mn neus of jukbeenderen . Ik hoef amper in te smeren.
Haha , je nwe avi :up: , heb je die screenshot/foto zelf gemaakt en dan het soulsilverlogo er op geplakt?
 
Jup, foto van t scherm. Heb er een aantal, waaronder met m'n shiny Ampharos en me vaporeon. Echt tof hoe ze zelfs buiten t gevechtsscherm shiny blijven. :D
 
Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back
Top Bottom