Nederlands Draadje!

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
ik ben vorige week zondag door mijn rug gegaan
bier /wijn drinken in combinatie met pijnstillers werkt tegen de pijn!
 
Oh moet je gaan volleyballen. Vraag me niet hoe maar ik had sinds maandag ook vreselijke rugpijn(vertild bij werk ofzo) en toen ik onder de ibuprofen en bier ging volleyballen was het de volgende dag een HOOP minder!! :D
 
ik ben vorige week zondag door mijn rug gegaan
bier /wijn drinken in combinatie met pijnstillers werkt tegen de pijn!
Een algemeen verschijnsel blijkbaar,...2 weken terug zat ik 4 dagen thuis met rugpijn,.....
 
Mijn laatste aanwinst waren de kaartjes voor Javier Guzman, ondertussen al geweest waren toevallig opnames voor zijn DVD. Was ontzettend gaaf.

Arno Hintjes nog nooit van gehoord , loop nu even door zijn wiki pagina,
lijkt me niet echt mijn ding, heb je misschien een leuk youtube linkje van zijn werk ?
 
Mijn laatste aanwinst waren de kaartjes voor Javier Guzman, ondertussen al geweest waren toevallig opnames voor zijn DVD. Was ontzettend gaaf.

Tof! Ik ga morgen in Carré.
Ben erg benieuwd of hij net zo goed is als in Delerium. Wat vond jij van de show? (geen spoilers! :wink:)
 
Ik heb Delirium nog niet helemaal gezien, maar wel enkele stukken. Eerlijk gezegd vond ik deze show stukken beter. Hij was in topconditie de show gaat eerst alle kanten op, lekker scherpe grappen, en alles land op het eind goed op zin pootjes. Was erg tevreden, je vermaakt je wel.
Wij zaten wat ver weg dus als je nog betere laatsen hebt als ons geniet je al helemaal van.

Vind het een leuke vent, lekker onvoorspelbaar, maar hij weet je erg goed te overtuigen.
Morgen gaan we spoileren :wink:
 
Hey! :)
Nogmaals gaaf dat je naar Javier Guzman bent geweest, Domo! :D
Delirium vond ik een goede show, vooral omdat het een stuk harder en persoonlijker was. En ik heb er nog een gezien die gewoon hilarisch was maar ik weet de naam van de show zo even net te noemen .. :)
 
/Hoelang moet jij nog naar school ?:hyper: Of hoe kort ?:wink:

ik heb volgende week tentamens, week erna nog een her en dan ben ik klaar. :reject: Keuzenvakken en eindprojecten stel ik uit tot volgend jaar en de vakken die in juni gegeven worden heb ik allemaal al gehaald.
Ik moet nog wel werken, dus echt vakantie is het niet. Meer 3 dagen vrij in de week. :wink:
 
ik heb volgende week tentamens, week erna nog een her en dan ben ik klaar. :reject: Keuzenvakken en eindprojecten stel ik uit tot volgend jaar en de vakken die in juni gegeven worden heb ik allemaal al gehaald.
Ik moet nog wel werken, dus echt vakantie is het niet. Meer 3 dagen vrij in de week. :wink:

En 3 dagen vrij in de week vind je vast heel erg :p
 
Mijn laatste aanwinst waren de kaartjes voor Javier Guzman, ondertussen al geweest waren toevallig opnames voor zijn DVD. Was ontzettend gaaf.

Arno Hintjes nog nooit van gehoord , loop nu even door zijn wiki pagina,
lijkt me niet echt mijn ding, heb je misschien een leuk youtube linkje van zijn werk ?

:wave:
Mag ik hier nog es effe binnenspringen? :D

Nog nooit van Arno gehoord, dat mogen we zo niet laten hoor!!! :sad:

Er is teveel van Arno om te melden, maar hier is zijn laatste single, live in De Laatste Show (tv show) met de DLS band:
ARNO - "Brussels" - Live at De Laaste Show (VRT) March 23rd 2010 Video by ARNO - MySpace Video
Op zijn myspace staat er wel al nieuw werk..
ARNO on MySpace Music - Free Streaming MP3s, Pictures & Music Downloads

Een single van zijn vorige plaat, YouTube - Arno, 'Mourir à plusieurs'

Je zal merken dat hij zowel in het Engels als in het Frans zingt :)
Hij is niet voor niets geridderd in Parijs (enkele jaren voor Bono die eer kreeg) ;)

Nog eentje,in het Engels en live,
YouTube - Arno bathroom singer

Hij coverde ook andere artiesten maar geeft er een eigen draai aan, zoals Les filles du bord de mer (origineel van onze Italo-Belg Adamo).
Kijk vooral hoe hij het publiek bespeelt te Werchter (vanaf 2.50 min) en zijn sneer naar G.Bush (5 min) en geniet van het publiek dat van begint tot einde met de armen in de lucht meezwaait. Dat spreekt boekdelen denk ik..
YouTube - Arno Live in Werchter (JVTP)
(dit fragment komt trouwens uit zijn DVD Live in Brussels, Arno :: Live In Brussels - goddeau.com :: magazine over muziek en andere)

Arno is eigelijk nog bekender van zijn oudere werk vroeger (hij is al 61 nu) bij TC Matic. Ohlalala (uit 1981) ken je zeker en vast ;-)
YouTube - TC Matic - Oh la la

Dan heb in nog een leuke afsluiter, zijn versie van de vlaamse Toy story, Jij bent een vriend van mij. Ik vind dat hij heel goed bij Randy Newman (origineel) aansluit kwa timbre en klank.
YouTube - Je bent een vriend van mij - Arno Hintjens [Toy Story Soundtrack]

Je kan op youtube nog heel veel clipjes en interviews bekijken, maar je zal hem niet altijd verstaan, want hij spreekt meestal niet heel duidelijk AN :lol: en hij stottert ook veel al lijkt dat de laatste jaren fel geminderd, (ofwel zijn we hem nu zodanig gewoon dat we het niet meer horen hihi)
 
Dankje Geety, ik ga nu even het materiaal doorspitten :lol:
ik heb volgende week tentamens, week erna nog een her en dan ben ik klaar. :reject: Keuzenvakken en eindprojecten stel ik uit tot volgend jaar en de vakken die in juni gegeven worden heb ik allemaal al gehaald.
Ik moet nog wel werken, dus echt vakantie is het niet. Meer 3 dagen vrij in de week. :wink:

Ik nog 4 weken, en een heleboel uitval.:shifty:
Ik ken het, Ik ga 6 weken nog fulltime werken. En tussendoor nog naar Frankfurt en Hannover ,
dan moet ik het reizen wel gewend zijn, aangezien ik dat voor die weken werk ook het hele land door ga cruisen, daarna neem ik 7 weken. 3 dagen per week vrij.
 
TC Matic,....mijn allereerste concert. Als broekie van 15 met open ogen kijken naar een tongkussende Arno met Jean marie ( de gitarist ) Tja,.....
 
Okee, even weer wat leven in de brouwerij trappen, na het nieuws van vandaag.
Edge heeft gezegd dat ze rond half augustus verwachten de tour weer op te pakken,
dat is precies rond de datums van Frankfurt en Hannover dus het zal er zeker om spannen.

Ik denk persoonlijk dat ze het wel gaan halen, jullie?
 
Ik weet het nog niet. Maar volgens mij horen we op z'n vroegst pas over zo'n 4 weken iets hierover.
Dit nieuws helpt mij niet echt om de vakantieplannen voor Spanje (San Sebastian en Sevilla) te realiseren. Al denk ik dat ik nog steeds door moet gaan met mijn visumaanvraag voor Rusland.
 
Edge heeft net een video gepost op u2.com , :cute: Sorry maar het maakt me zo blij.
Geeft al eeen hoop meer vertrouwen.
 
I know. En hij zegt dat ze in Turijn beginnen! Dat is het concert op mijn verjaardag wat dus betekend dat FF en Hannover doorgaan!!!!!!!! :yippie:

En daarnet ook nog Electrical Storm op 3FM! Deze dag is al een stuk beter dan gisteren!

Moge Bono maar snel herstellen! :lol: En Edge hem tegenhouden als ie al te vroeg weer wil stuiteren.
 
Vanavond in één van de Irish pubs hier in Utrecht gehangen. Dat ze dan U2 draaien is vrij voor de hand liggend natuurlijk (EBTTRT & Mysterious Ways) maar ze draaiden ook Fast Cars! Hoe geniaal is dat :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom