Nederlands Draadje!

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Ah ik ging toevallig even eten toen Guus er was. He jammer nou toch he. :wink:

heb je heartgold al uit :hyper:

En teringjantje! er is een heel muse concert van the resistance tour online gezet. Ik ga nu kijken ....
 
:drool: wat een lekkere band zeg. Ik ga ze op RW zien , maar ik moet zeker een tour van hun mee zien te pakken.

Wil je de link Jorinde? dan stuur ik hem namelijk via PM
 
:drool: wat een lekkere band zeg. Ik ga ze op RW zien , maar ik moet zeker een tour van hun mee zien te pakken.

Wil je de link Jorinde? dan stuur ik hem namelijk via PM

Ja, ik hou van Muse!:cute: Ik ga er waarschijnlijk ook nog heen, m'n broer is er al een keer geweest, haha.:wink:
De folk/punkband die optreedde (grapje toch) heet trouwens Mala Vita.

Isgoed, is het ook voor mensen die soms gewoon heel vreemde dingen typen?:hmm:
 
Ik zag Muse een aantal jaren geleden op Lowlands en dat was erg goed! :up:
En ook vorig jaar, in het voorprogramma van U2, was het weer prima!

Ik ga ze 19 juni zien in Nijmegen. Dat zal weer leuk worden. :)
 
Duidelijk , Ik weet ook zeker dat ik niet teleurgesteld zal worden op rockwerchter. Wat een topband!
 
Ja, ik hou van Muse!:cute: Ik ga er waarschijnlijk ook nog heen, m'n broer is er al een keer geweest, haha.:wink:
De folk/punkband die optreedde (grapje toch) heet trouwens Mala Vita.

Isgoed, is het ook voor mensen die soms gewoon heel vreemde dingen typen?:hmm:

Ook prima :wink:
 
ik stuur je nog wel een berichtje , nooit geschoten is altijd mis. Bij mij doet ie het echt gewoon.
 
heb je heartgold al uit :hyper:

En teringjantje! er is een heel muse concert van the resistance tour online gezet. Ik ga nu kijken ....

Whaha nee, ik heb 1 badge. Ben nu online wat hacks aan het spelen van ruby en fire red. Da's ook lache. En deze week veel met vrienden gegamed. :D

OMG echt? Vet. :hyper: Is het Rotterdam concert er ook? K kan nie wachten tot 19 juni, ze waren echt zo goed in november he!
 
Whaha nee, ik heb 1 badge. Ben nu online wat hacks aan het spelen van ruby en fire red. Da's ook lache. En deze week veel met vrienden gegamed. :D

OMG echt? Vet. :hyper: Is het Rotterdam concert er ook? K kan nie wachten tot 19 juni, ze waren echt zo goed in november he!

Het staat op hun myspace, dus snel gaan kijken!! :drool: Ze zijn wunderbahr!
Helaas aleen een amerikaans concert. Geen rotterdam. Was het maar zo.
Eigenlijk moeten we met zijn allen naar Nijmegen gaan, en allemaal HD camera's meenemen en een retegoede bootleg maken :wink:
 
Ik kom net terug uit de stad, Bettie Serveert en Racoon waren er, heerlijk avondje muziek gehad , en mijn camera meegenomen, om wat te oefenen met handmatig instellen. Heb echt genoten.
Ik kende Bettie Serveert nog niet echt goed, maar ze waren geweldig.
Het was wel vet koud.
 
Hun gitarist is toch ook de zanger van Moss? Was erg onder de indruk van hem.
Hij had een paar bloedmooie gitaren en is lekker experimenteel.:up::up:
 
Hun gitarist is toch ook de zanger van Moss? Was erg onder de indruk van hem.

Peter Visser? Nee, hij zit niet in Moss. Al zijn de bands wel vriendschappelijk met elkaar. Op het laatste album van Bettie Serveert staat in ieder geval een nog niet eerder uitgebracht nummer van Moss (toepasselijk getiteld Mossie)

Hij had een paar bloedmooie gitaren en is lekker experimenteel.:up::up:

Hij kan zich inderdaad goed uitleven op de gitaar. Hij heeft er blijkbaar 18 volgens Carol (wat ze verklapte tijdens wat slap gelul op het podium tijdens hun try-out in Utrecht afgelopen december :) ).
 
Dat nummer speelden ze dus in Middelburg, en ze zijden inderdaad dat ze graag met Moss rondgingen. Dat was me dus nog niet helemaal duidelijk.

Hij had er gister 5 mee, waarvan 2 gibson SG's , zwart en rode finish, en nog een die ik nog niet ken , maar Edge heeft er ook een.:wink:

Nog wat foto's gemaakt ook

IMG_2029-1.jpg

IMG_2106.jpg

IMG_1978.jpg


IMG_1985.jpg


Ik hoop echt dat ik mijn camera mee naar binnen krijg bij u2. Ik vind het heerlijk om foto's te maken van bands:hyper:
 
Dat nummer speelden ze dus in Middelburg, en ze zijden inderdaad dat ze graag met Moss rondgingen.

Aaarghh!!!
I wil dat nummer (Palomine) al tijden horen, maar ze spelen het niet als ik in het publiek ben. Maar, ik ben blij dat ze het nog steeds spelen, want dan heb ik nog steeds de kans dat ik het eens zelf kan horen.


Trouwens, een paar dagen geleden was het 'treedden op' en nu is het 'ze zijden'.
Wat is dat met Bettie Serveert en goed Nederlandsch taalgebruik... :p
 
Ik hoop echt dat ik mijn camera mee naar binnen krijg bij u2. Ik vind het heerlijk om foto's te maken van bands:hyper:

Als je geen professionele (lees: (digitale) spiegel reflex camera) heb, dan is het geen probleem om bij U2 een camera mee te nemen.
 
Dat is het punt, ik HEB een spiegelreflex , maar er zijn al meerdere malen mensen binnengekomen met dezelfde camera. Zelfs als ze er een objectief ob hebbne die groter is als 50 mm ( De algemene maar die word toegestaan) Dus volgens mij ligt het ook gewoon aan de security.
 
Aaarghh!!!
I wil dat nummer (Palomine) al tijden horen, maar ze spelen het niet als ik in het publiek ben. Maar, ik ben blij dat ze het nog steeds spelen, want dan heb ik nog steeds de kans dat ik het eens zelf kan horen.


Trouwens, een paar dagen geleden was het 'treedden op' en nu is het 'ze zijden'.
Wat is dat met Bettie Serveert en goed Nederlandsch taalgebruik... :p

:uhoh: Ik weer met mijn incorrect Nederlands.
 
Eerste lijkt me een Fernandes Vertigo of een Fender Jaguar met de metaalplaatjes eraf....aan de nek te zien is het een fender, want fernandes heeft 3 stemknoppen per kant.

onderaan v.l.n.r. Lijkt me een Gibson SG, nog een Gibson SG, Dit is dan waarschijnlijk dezelfde gitaar als op de foto boven en het is dus een Fender Jaguar, Fender telecaster


:wink: Tevreden? Dit zijn allemaal gitaren die Edge ook heeft trouwens, dus had je wel moeten herkennen.
 
Hij had er gister 5 mee, waarvan 2 gibson SG's , zwart en rode finish, en nog een die ik nog niet ken , maar Edge heeft er ook een.:wink:

Tevreden :D

Dat wist ik dus ook , maar niet wat voor gitaar het was. :reject::fist: k speel niet eens gitaar, dus mijn gitaarkennis is zich nu langzaam aan het opbouwen.
En die Telecaster waarvan ik net zie dat ik hem vergeten ben, wist ik ook nog , omdat Bruce die altijd heeft:lol: En Edge natuurlijk ook...Meerdere:wink:
 
Oh lol ik had dat even gemist. :p Mja Fender Jaguar kan je o.a. zien in de Electrical Storm video. :wink:
Telecaster gebruikte Edge veel op Vertigo en Elevation tours(oa SBS, Walk On, Vertigo) maar deze tour lijkt hij toch wat meer traditioneler te gaan spelen. SBS weer terug op de strat. Vertigo speelt ie overigens nog steeds wel op de tele. Walk on ben ik nu niet helemaal meer zeker van, kan het me ff niet herrinneren.

Ik ben hier echt veel te brak voor. :crack:
 
Jaah , gellukig staat er geen jaguar opgeschreven :wink:
Brak ?! Iets teveel gedronken ? :sexywink:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom