Nederlands Draadje!

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Wij hebben wat meer leuke namen: Junkie XL, Asteroids Galaxy Tour, Waylon, De Staat zijn onder andere van de partij.
 
:drool: Junkie XL en De Staat!!! + Asteroids Galaxy Tour klinkt ook goed, kende ik eigenlijk niet!
Waylon is niet mijn ding, maar jullie line up is al een stuk beter.
 
Wij hebben wat meer leuke namen: Junkie XL, Asteroids Galaxy Tour, Waylon, De Staat zijn onder andere van de partij.

Jaaaa strak he? + Destine natuurlijk
Ik weet waar ik de hele middag/avond te vinden ben.

Op Koninginnedag stond ik volgens goede traditie voor onze Ierse pub naar Michael Robinson te kijken. (Ier, nu woonachtig in Utrecht) en hij speelt daar altijd covers van klassiekers. Van U2 kregen we I stil haven't found en Stuck in a moment voorgeschoteld. Ik blij.
 
Waar wonen jullie? ik heb de neiging om op de trein te springen , OP de trein , niet ervoor :wink:
 
Kan er niet op komen . Ik denk dat ze aan het updaten zijn :(
Kijk later op de dag nog even.
 
We hebben nog geen plannen, ik ben net terug gekomen van een lang weekend Ardennen :)

Hier in Waalwijk (jawel, van die gedegradeerde voetbalclub :wink: ) komen meestal wel lokale bandjes en er is veul bier, dus morgen even het centrum checken!
 
Ja het is inderdaad stil, wij liggen ook 10 tot 8 uur op hun voor :wink:.
MAar het is zowiezo stil de laatste tijd... Pas als de tour begint zul je merken hoe druk het hier kan zijn, setlist party's , foto threads, fan reviews, en heeeel veel gezeik over de setlists :p Want niemand is helemaal tevreden. No matter wat ze spelen.

Ik verveel me,.....ik dacht kom weer eens langs.:reject:
 
lol , Hoe kan dat nu, telkens als ik hier weer ben denk ik aan de testje/interference meetings. zucht, de goede oude tijden.:shifty:

Dan moeten we die binnenkort weer eens gaan houden. Liefst ergens waar bier is. :)
Al kunnen we ook cultureel gaan doen en een tentoonstelling of zo bezoeken. Condoomjurken of zo... :p
 
Ik verveel me,.....ik dacht kom weer eens langs.:reject:

Haha, welkom terug! Interference meeting lijkt me echt wel eens gaaf.
Condoomjurken :lmao:Waren ze in mijn maat? Ik ben echt geinteresseerd!:wink:

Wij krijgen Guus Meeuwis. :doh: Iemand nog eieren over?

Dat bewijst inderdaad , dat het altijd erger kan. Ik voel met je mee!

Rotte vis, prullebakresten, kan allemaal.
 
Ja hoor, en wat doet de oude poep van interference op een mooie 5 mei dag,.....rondhangen op internet. :doh:
 
Ja hoor, en wat doet de oude poep van interference op een mooie 5 mei dag,.....rondhangen op internet. :doh:

Nou, ik probeerde zojuist naar het Bevrijdingsfestival te gaan, maar ik kwam het terrein niet op. Het was er te druk. Leuk zeg, heb ik eens vrij op 5 mei, gaat iedereen naar het Bevrijdingsfestival...
 
:sad:


Voor de whiskey drinkers onder ons,.....

Een lekkere, en betaalbare, Whiskey ( bij de mitra. ):D

login_bottle.jpg
 
Kom hier net terug van het bevrijdingsfestival Vliss, na Cmon en Kipsky was er geen hond te doen,
Wel uber tevreden met hun optreden. Ging er echt goed aan toe, bier in de lucht , en Cmon heeft zo hard lopen springen dat Kipsky zijn keyboard op het podium viel : Kapot!
die gast balen, maar pikte het snel en goed op.
 
Bevrijdingsfestival in Zwolle was leuk! Veel bier over me heen gekregen en dat soort dingen terwijl ik nog niet eens 16 ben, maar ja. :) er trad een geweeeeldige folk/punk-band op, wordt in het midden van het nummer live verbinding gemaakt met Groningen, waar Guus Meeuwis staat te brullen.. Publiek viel helemaal stil! :):)
 
Bevrijdingsfestival in Zwolle was leuk! Veel bier over me heen gekregen en dat soort dingen terwijl ik nog niet eens 16 ben, maar ja. :) er trad een geweeeeldige folk/punk-band op, wordt in het midden van het nummer live verbinding gemaakt met Groningen, waar Guus Meeuwis staat te brullen.. Publiek viel helemaal stil! :):)

En jullie hadden Bettie Serveert! :up:
 
Jaaa, geweldig zijn ze, hé? :) Helaas kon ik niet kijken, ze treedden pas op om half 11 ofzo.. Gelukkig ben ik op m'n verjaardag naar hun concert geweest!

:yes:
Ja, ze zijn inderdaad erg goed. Hun nieuwste album is ook super. Ik zag ze trouwens ook in Zwolle, eind maart. Prima concert! En Hedon is een leuk zaaltje. :)
 
Bevrijdingsfestival in Zwolle was leuk! Veel bier over me heen gekregen en dat soort dingen terwijl ik nog niet eens 16 ben, maar ja. :) er trad een geweeeeldige folk/punk-band op, wordt in het midden van het nummer live verbinding gemaakt met Groningen, waar Guus Meeuwis staat te brullen.. Publiek viel helemaal stil! :):)

Haha , dat biergevoel had ik ook bij Cmon en Kypski! Gellukig kwam Guus meeuwis pas bij ons door , toen er een rapgroep aan de bak was. Dus die heb ik zo goed als gemist.
Hoe heette die folk/punk band?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom