Nederlands Draadje!

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Een echte u2 fan verkoopt inderdaad lichaamsdelen voor de collector items :sexywink:
 
Ja U2 konden ze waars. niet betalen na die boete :wink:
Wel balen, Misschien volgend jaar, dan zou het precies 30 jaar zijn na hun laatste pinkpop optreden.
Dat zou wel mooi zijn :D
 
1981 - 2011 :drool:

Ik blijf positief, ik denk iig dat Smeets altijd wel probeert U2 te paaien.
En de aanhouder wint. Zeker nu hij Bruce heeft gehad, En dit jaar Coldplay,
kan hij na nog een keer U2 met gerust hart met pensioen :shifty:
 
Er lopen hier gekloonde sinterklazen rond! Eentje op hakken :yikes:


edit : Ik ga naar huis met een mini spaarvarken en notittie boekje! Oh the Joy.
er was onder andere ook een spaarkoe, een barbie, een drinkspel , en een mini poolset te winnen.


:lmao:
 
Hahaha, doet me denken aan vorig jaar. Ik reed langs een basisschool en aan de ene kant van de weg liep een Sint, en aan de andere kant liep er een de andere kant op.. Hopelijk hebben die kinderen niets gezien...:lol:
 
WAIE zojuist ontvangen , hoes, en het jasje beiden een beetje beschadigd aan de bovenkant, maar niet door vervoer , want de doos is nog helemaal heel :hmm:
De plaat ziet er gewoon nog keurig uit.
Vanavond even kijken of de platenspeler hem nog goed genoeg vind.


Kunnen we met z'n allen geen belachelijke actie bedenken om een u2 marathon aan te vragen :p
 
:hmm: Da's nog best een idee ook. Als we geld bij elkaar leggen kunnen we dan ze zo gek krijgen dat ze onze requests achter elkaar draaien?
 
Wat geld en een idiote actie is voor menig 3fm dj ontzettend verleidelijk :wink:
 
Kreeg zojuist een mailtje van Vintage Vinyl dat mijn order daar binnen is (nu nog?). :panic: Ik geloof niks tot dat ik het in mijn handen heb, maar m'n hart maakte wel een klein sprongetje:wink:
 
:grumpy: Typisch. De enige dag dat er hier niemand thuis is tot 1 uur 's middags komt de postbode IN DE OCHTEND. Heb nu een prachtig briefje dat ie morgen tussen 1 en 6 komt... Hopen dat ik dan al terug ben van m'n examen maar ik betwijfel het!

VV is betrouwbaar Tom, maak je geen zorgen. Domo heeft die van haar al, en de mijne heb ik hopelijk morgen.
 
Jep , mijn copy heb ik , alles zat heel veilig verpakt enzo...
 
VV is betrouwbaar Tom, maak je geen zorgen. Domo heeft die van haar al, en de mijne heb ik hopelijk morgen.

Dat geeft me weer wat vertrouwen! Kreeg gisteren van Bol.com een excuusmail voor de vertraging met een €5 kortingsbon, en vandaag is de bestelling geannuleerd. Toch leuk voor een volgende bestelling!

Mijn grootste ontdekking van vandaag is dat Domo een zij is! :)
 
:lmao: Leuk he ! Internet :kiss:

b.t.w. je had het kunnen weten, ik zit 75% van mijn tijd hier in PLEBA.. :giggle:
 
Trouwens, hoe was de setlist party gisteren? Tijdens het concert dacht ik dat de thread wel zou ontploffen. Stuck In A Moment... en In A Little While beiden in het concert! Stuck... was trouwens best goed, vond het niet erg om het te horen. :)
 
Ik zit iedere keer of werk of heb iets anders! Heb echt nog geen setlist party meegemaakt sinds europa.... :doh: Balen!
 
Dat geeft me weer wat vertrouwen! Kreeg gisteren van Bol.com een excuusmail voor de vertraging met een €5 kortingsbon, en vandaag is de bestelling geannuleerd. Toch leuk voor een volgende bestelling!

Mijn grootste ontdekking van vandaag is dat Domo een zij is! :)
:D Ik heb nummer 88 vandaag binnengekregen! Mooi kadootje voor m'n examen.


:lmao: WAT? Hahahahaha. Hoeveel mannen ken jij die volledig over Edge en Bono kwijlen? :wink:
Trouwens, hoe was de setlist party gisteren? Tijdens het concert dacht ik dat de thread wel zou ontploffen. Stuck In A Moment... en In A Little While beiden in het concert! Stuck... was trouwens best goed, vond het niet erg om het te horen. :)

:angry: :hate: Ik ben blij dat ik moest werken.
 
De rest. Het nummer, de muziek, de tekst, de amerikaanse video, het album waar het op staat en last but certainly not least de walgelijke akoestische versie waar je bijna spontaan van over je nek gaat.

:wink: Dat alles is mijn persoonlijke mening natuurlijk.
 
That's a really... unusual opinion.:hmm: I really like the song, but of course, not everyone likes the same. I think ATYCLB is really a great album!

But I'm probably not gonna like the club-album...:|
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom