Nederlands Draadje!

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Hier krijg ik kippenvel van. Maar guess what?? UITVERKOCHT!:angry:

Dat had ik met Kasabian ! Ik denk alleen neit dat je de kans hebt om avanged sevenfold alsnog te zien voor een u2 concert.

Uitverkochte concerten zijn zo frustrerend als je zelf nog een kaartje wil!
 
Ik vond Kasabian best duur voor een Tivoli concert. Voor dat geld zou je denken dat ze er ineens een HMH van gemaakt hebben.

Over hmh gesproken. Ik heb een tickets gescoord voor Vampire Weekend. Vond ze te duur op de site dus heb ik via marktplaats eentje geregeld (ik ga niet alleen hoor) voor bijna de helft!:hyper:
 
Normaal wel, maar het concert is (was?) nog niet uitverkocht. Iets met vraag en aanbod :wink: Concerttechnisch is het zo een mooi jaar geweest! Ik ben benieuwd wat 2011 gaat brengen.
 
En het concertjaar is nog niet voorbij! Tindersticks, Prince, The Waterboys en U2 moeten nog komen! :hyper:
(Helaas mis ik wel Lady Gaga :) )
 
Mja, Lady Gaga dacht ik dat het mss wel leuk was om heen te gaan. Geen speciale fan maar als artiest heb ik er wel zwaar respect voor. Maar de kaarten zijn me toch iets te duur (en ik bezoek teveel andere leuke concertjes/-en :wink:) *Niet vergeten dat ik daar nog vanaf moet*

Het LeGuessWho festival komt ook nog in Utrecht :cabbagepatch: Dat wordt een hoop leuke namen bezoeken!
 
Kasabian waren best oke. Beter dan Interpol. :up:

Ja , alleen in Frankfurt vooral was het geluid zo slecht , het leek de amsterdam arena wel, met dat gegalm! :sad: Dat vond ik echt zonde!
Ze zijn zo goed! Hannover maakte het wel goed, maarjah , dat was ook echt een fangirl dream come true ;)

Vampire weekend heb ik al gezien op Rock Werchter, leuk voor een keertje!
verder niet echt mijn ding. Wel grappig was dat ze voor Them Croocked Vultures openden :lol: " Well, I don't think any other pop band can say they opened for Dave Grohl & Co "
Alle metalheads vonden ze maar homo's , ik heb me goed kunnen amuseren
met hun gezeik over VW.


Zo we komen al weer snel aan bij die 1000 posts als het zo door gaat!
 
hm ik zou er niet zelf naartoe gaan maar ze is inderdaad goed in wat ze doet
 
Yep! Nou, het is eigenlijk een hel stom verhaal.:hmm: Vroegaaaaa, ging op 11 november al het vee naar binnen. En als de kinderen dan op 11 november zouden lopen zouden ze ze ongelofelijk gaan stinken naar koeien.:nerd: Lang leve de 21ste eeuw.:sexywink:
 
Kom gewoon lekker in Zeeland wonen , daar doen we niet aan al die zingende koters :love:
Wat een rust!
 
hey vrienden, ik krijg met de feestdagen een Sony NEX3 toestel, ik neem aan dat je deze niet kan meenemen naar een concert, o.a. U2

sony-nex-3-alpha.jpg
 
Ik neem aan dat de lens verwisselbaar is ? Zo ja , dan moet je er een lens tot 50 mm op zetten en dan mag ie legaal naar binnen.
anders , mag je er helemaal niet mee naar binnen. Lens is te groot.


of je kan altijd smokkelen:wink: Zo moeilijk met zo'n cameratje is het nou ook niet.
 
Dat snap ik aangezien iedere camera met lens standaard een 18-55 er op krijgt.
Die foto daarboven heeft een tele-zoom lens .

Maar bassically dan is die ook niet toegestaan , 50 mm of kleiner en daar word op gecontroleerd , dat weet ik uit ervaring al: smokkelen dus.


Edit : Ennnn Pride op 3fm
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom