Nederlands Draadje!

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Acrobat Cover vind ik goed , maar vergeleken bij die van LIB en TUF :drool:
Die video er van op youtube doet het dus niet meer ! :angry:

edit : oh wacht hij heeft er net een nwe versie van opgezet.

Mag ik even zeggen hoe frigging goed hun drummer is.
 
eigenlijk is het na the scene and de kecks alleen maar minder geworden
: oud :

Het hoogtepunt was natuurlijk de UDS.
:)

Samen met de Claw Boys Claw is zij volgens mij trouwens de enige Nederlandse act die in het voorprogramma van U2 heeft gestaan.
 
Bah, Kane vind ik echt vreselijk. Stel copycats die te veel op U2 willen lijken + Dinand kreunt en steunt meer dan hij zingt.:yikes:

Yep.
Volgens mij hadden ze in 2005 voor de U2 concerten een of andere prijsvraag op de radio waarin je de Dinand Douche song moest raden. Iemand die met veel gekreun en gesteun in een echoënde douche een U2 nummer hijgt. 't Was net Kane.


(heeft wel die U2 tribute CD/DVD van ze... :shifty: )
 
eigenlijk is het na the scene and de kecks alleen maar minder geworden
: oud :


:crack: Zeker oud! De kecks ?! :wink::hug:


Moss, Racoon, Anouk (okee alleen het vroege werk van haar),
Krezip , Intwine, De Staat, Moke... Ga door... Het valt volgens mij wel mee met de algemene gesteldheid van onze popcultuur.:wink:
 
Anouk vind ik persoonlijk hoer... Niet zo aardig..

Maar Krezip was fokking goed.


En whatabout mother-ffing Kyteman :combust: toch wel de belangrijkste naast Moss.
 
Ja, Kyteman en Voicst zijn erg goed.
Net zoals GEM en Roosbeef.
En ik ben blij dat Bettie Serveert er nog steeds is.
:)
 
Ja, Kyteman en Voicst zijn erg goed.
Net zoals GEM en Roosbeef.
En ik ben blij dat Bettie Serveert er nog steeds is.
:)

Bettie Serveert heb ik voor het eerst , "per ongeluk" gezien. Ze openden voor Racoon, tijdens een evenement, was erg goede muziek.
Hun gitarist is echt heel gaaf. Leuk bandje :applaud: Heb gelijk de dag erna al hun nummers opgezocht.
 
:shrug: Ik vind Kane goed, vond di-rect goed, vind Anouk en Krezip ook goed en Kyteman vind ik helemaal niks. Dit gaat 'm nie worden! :lol:
 
Skik
d'as tof

Had vandaag weer eens hun eerste CD opgezet. Toch wel een klassiekertje hoor. Ik Heb Wel 's Zo'n Dag, Tomme, Betonpaolties (voor degenen die het niet weten, die benne kut!), Klotenweer, Noar Huus en ga zo maar door. :up:

(Planet Ultra van de Urban Dance Squad klonk trouwens ook nog steeds erg goed :) )
 
Kut! Echt nét gemist.

Gisteren wel All I Want Is You :)

Ik vind het echt prachtig hoe Ekdom telkens "DÜSSELDORF!" zegt
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom