Nederlands Draadje!

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Nu op DWDD: Bert vd Kamp over Bono!! OOR reporter die hem aardig kent.

Nu showen ze One wat ie speelde met de Buskers afgelopen winter in Dublin, en hij is z'n tekst kwijt. :lol: Echt geweldig hoe hij t voor elkaar krijgt om de tekst van DAT nummer kan vergeten.
 
Wooaaa Pinkpop zou wel heel erg vet zijn! 30 jaar nadat ze er voor het eerst opstonden! :up:


Maargoed, het is een 'die hoort van die' verhaal, dus sja, twijfelachtig.
 
In het restaurant (OK, sport bar) waar ik gisteren was hadden ze op een gegeven moment HTDAAB op de shuffle (en repeat) staan. Leuke verassing, al vind ik het niet echt een sterk album.
 
hallo vrienden

ik heb per ongeluk 2 kopieen gemaakt van de Brussel 23-09-2010 concert,
nu verkoop ik deze voor een kleine bedrag....incl. verzending voor 5.50 €

het is wel een CD-R met CD jewel case + cover hoesje.

vindt het zonde om deze weg te gooien.....
 
doet me denken aan die *** die op marktplaats echt fucking veel bootlegs loopt te verkopen voor geld...:angry:


Ik heb vandaag WOWY:huh: en TUF:love: gehoord op de radio.
 
Als je het zonde vind om 'm weg te gooien, vraag er dan tenminste een redelijke prijs voor. Je kan bekant een hele spindle cdroms kopen voor 5 euro tegenwoordig..
 
Dat lijkt me juist een goede reden om hem gewoon te geven aan een mede u2 fan , zoek anders even een paar van die hyves af, verloot hem met een prijsvraag ofzo.
 
Is dat het werk van een vertalingsmachine ? :lol:

mag ik mee naar Australie in je rugzak GG?
 
:p Natuurlijk, dacht je echt dat ik COBL in de tussentijd vloeiend Machinaal Nederlands heb leren spreken?

Als ik de loterij win, prima. Maargoed, ik heb nog 1 kans en dat is die van 10 november. Ff de jackpot winnen(ok ok, 100,000 is genoeg!) en dan kan ik iig ook een jaar studie extra bekostigen, dus dan zeg ik fuck all en ga ik lekker naar Oz voor een maand of twee. :wink: Je bent welkom om mee te gaan, maar ik heb in Melbourne al een bed, t wordt wel erg krap met z'n drietjes. Dus dat wordt een bank voor jou.
 
Nope, ik heb alleen Sunday Bloody Sunday gehoord...

Nu ik de hele dag 3fm hoor kan ik wel lekker mee babbelen hierover :)
 
Walk On :hmm:

Ach, ze wisselen goed af met U2 nummers. En eigenlijk is het wel een mooi nummer. Mss leer ik atyclb nog eens te waarderen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom