Nederlands Draadje!

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
En Parijs blijft dichterbij komen... Ik ben echt razend benieuwd naar de setlist omdat het feitelijk Parijs III is natuurlijk :applaud: Speel alle nieuwe nummers maar ofzo... *hint*
Heeft iemand het nummer van Bono?
 
En Parijs blijft dichterbij komen... Ik ben echt razend benieuwd naar de setlist omdat het feitelijk Parijs III is natuurlijk :applaud: Speel alle nieuwe nummers maar ofzo... *hint*
Heeft iemand het nummer van Bono?

Ja , hij staat onder mijn tweede sneltoets, Edge staat op 1 :shifty:
 
:tsk: Dat nummer mochten we nie doorgeven Domo! Daar krijgen we problemen mee met Larry!

Gellukig heeft ie per ongelijk David Beckham aangeklikt :shifty:

Larry kan ik wel aan, ik vraag em gewoon wat ik Maandag mee moet nemen voor hem uit de drumafdeling van de muziekwinkel
scratchchin.gif

Aleen hopen dat het geen Djembe is van 5000 euro!~ :yikes:
 
hier ook nog 4 dagen, ben wel toe aan even weg. nu maar hopen dat mijn rug t gaat redden tot die tijd en dan de week erna hup t ziekenhuis in voor mijn hernia operatie.
 
heb em al 5 maanden dus dit redt ik ook nog wel ;) in frankfurt en hannover durfde ik niet te veel te springen ,maar nu kan ik los gaan,maakt dan toch niks meer uit ;) al moet ik wel dag 2 ook nog mee kunnen maken
 
ik las op een site, dat een Duitse fan gehoord had van een U2 crew (in Brussel)
dat U2 volgend jaar (2011) weer naar Europa kwam (na de US tour) en dat Rotterdam een van de genoemde steden was ??
 
Rotterdam ? Dream on :lol:
Ik trakteer iedereen op een rondje als dat gebeurd.
We moeten nog eens dat ene avondje doen.
 
:applaud: tja lijkt mij ook onwaarschijnlijk, maar beter als ze wel naar NL komen....
(ik hoor ook maar geruchten en wil het delen met jullie) zoniet dan schrijf ik geen geruchten meer hier :up:
 
Ik snap het, en het zou erg mooi zijn maar het lijkt me idd zo stug.
Kom eerst maar eens op met dat nwe album , mannen :drool:
 
en las dit op een andere site :

U2 gaat januari 2011 nieuwe CD opnemen in Black Rock Studios op Santorini. De release is waarschijnlijk oktober of november 2011. Behalve de nieuwe nummers Return of the Stringray Guitar, North Star en Mercy zullen er 8 nummers aan toegevoegd worden, deels materiaal dat is blijven liggen, deels splinternieuwe nummers geschreven door Bono tijdens z'n noodgedwongen rustperiode.
 
en las dit op een andere site :

U2 gaat januari 2011 nieuwe CD opnemen in Black Rock Studios op Santorini. De release is waarschijnlijk oktober of november 2011. Behalve de nieuwe nummers Return of the Stringray Guitar, North Star en Mercy zullen er 8 nummers aan toegevoegd worden, deels materiaal dat is blijven liggen, deels splinternieuwe nummers geschreven door Bono tijdens z'n noodgedwongen rustperiode.

Mja da's een rumoer wat al eerder in t engels opkwam. Bleek weinig substantieels te zijn. De info over die drie nummers hebben ze hiervanaf gehaald, van het thread waarin mensen denken dat er een EP komt met Stingray, NS, EBW, Glasto en Mercy.
 
Al zouden ze een EP maken met een banjo cover van IALW,
Als glasto er op staat ... Koop ik 'm:drool:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom