Nederlands Draadje!

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Je moet wel zeggen , die jappanners kunnen rennen :yikes:
Ze speelden inderdaad weer ontzettend compact, wat kut is want Nederland komt er dan amper door.
Ik ben trouwens blij dat de keeper het zo goed doet tot nu toe! Die langharige jappaner, had echt een paar gevaarlijke schoten op het doel gedaan en hij had ze allemaal.

Ik dacht persoonlijk dat er na v.d. Sar niks meer was , maar dat neem ik terug tot nu toe.:shifty:
 
Het was echt GEWELDIG! Jezus man, hoe kunnen die gasten zoveel beter zijn dan November? Toen waren ze al echt goed, maar nu waren ze echt nog veel beter! Duidelijk een stadiumband en geen arena's! Setlist was echt tof, t nieuwe podium ook. :D Ik zal later wel een foto posten, ben net wakker.

Muse was inderdaad erg goed! :up:
(maar ik moet zeggen, ik kom net terug van Crowded House en, hoewel totaal anders, denk dat dat concert nog beter was :bow: )
Dat podium van Muse was trouwens echt mega! Was het echt zo groot, of lag het ook aan het perspectief? Whoa!

Dit was het enige nadeel. Rond een uurtje of half 12 was t wel klaar, rond een uurtje of half 2 waren we goed en wel Nijmegen uit en stonden we nog bijna een uur vast op de A73. Ach ja, ik ben allang blij dat ik een lift had, met de trein was ik waarschijnlijk nooit meer thuisgekomen(laatste ging om 0.00 door werkzaamheden:doh: ).

Hmm... Het einde van Muse was volgens mij iets na elven. Rond 23:15 stond ik bij de pendelbussen en rond 23:50 zat ik in een trein naar Utrecht. Was dus redelijk op tijd thuis (iets na 1-en). Dus soms zit het mee...
 
Tegen Kameroen as. donderdag zal het wel spannend worden!

Mwoa, 'k denk het niet. Nederland is al door en het moet zelfs raar lopen wil Nederland niet eerste worden in de poule. Dus de wedstrijd tegen Kameroen (die al uitgeschakeld is) doet er dus niet zo heel veel toe. Ik zie het als een veredelde oefeninterland.
 
Muse was inderdaad erg goed! :up:
(maar ik moet zeggen, ik kom net terug van Crowded House en, hoewel totaal anders, denk dat dat concert nog beter was :bow: )
Dat podium van Muse was trouwens echt mega! Was het echt zo groot, of lag het ook aan het perspectief? Whoa!



Hmm... Het einde van Muse was volgens mij iets na elven. Rond 23:15 stond ik bij de pendelbussen en rond 23:50 zat ik in een trein naar Utrecht. Was dus redelijk op tijd thuis (iets na 1-en). Dus soms zit het mee...

Het was echt zo groot. :p Het was net zo hoog als de geluidsmasten, ik schat een metertje of 10-15 dat dat was.

Mja kwart over elf kwamen wij het veld af ofzoiets. Ik kon onze lift naar huis niet vinden, ze bleken nog binnen te staan. :doh: En de trein naar huis was echt heel moeilijk geweest omdat we van utrecht dan via weesp naar almere moesten ofzo.
 
Stond je een beetje goed? Ik be erg benieuwd naar die foto's. :hyper: *hint hint*
 
Muse was inderdaad erg goed! :up:
(maar ik moet zeggen, ik kom net terug van Crowded House en, hoewel totaal anders, denk dat dat concert nog beter was :bow: )

Foto's, foto's! :hyper: Waren ze nog net zo goed als vroeger?


Ik ga vanavond trouwens naar The Big Four: Metallica, Anthrax, Slayer en Megadeth live vanuit Sofia. :rockon: Via satelliet in het Pathé theater in Eindhoven te volgen. Ik ben benieuwd hoe dat zal zijn. Afgezien van de muziek komt het me nogal burgerlijk over!
 
:wink: ja, ook hebben velen van die eerste metal-generatie al kinderen.
Ook gaan wij met een hele groep, maar we komen allemaal zo'n beetje van het werk af. Twee van mijn vrienden komen dan zowieso in pak!:hyper:
 
Het Big Four concert was echt super vet! Alle bands waren in topvorm, wel was Dave Mustain van Megadeth slecht bij stem.
Alleen jammer dat je in een bioscoop wel het echte concertgevoel mist, ook al is het een live verbinding. Als je gaat plassen of drinken gaat halen mis je een heel deel en je kan niet even een peuk opsteken. Iedereen was ook super rustig, alleen op het laatst gingen we met een stel naar voren om eens goed te headbangen!:rockon:
 
:up: Ik zat het einde van de wedstrijd. Blij te zijn dat Robben meespeelde en gelijk ook nog een aantal goeie acties had ook! Hij blijft mijn man of the match welke match ie ook speelt. :D


:uhoh: Oh juist ja, die foto's.. oeps. Uhm, vanmiddag? Ik moet eerst even mijn overige FF tickets op de post doen. :D Weer wat geld voor m'n U2 potje erbij. Nu zijn al mijn extra tickets weg. Nou ja, op de Brussels tickets na die ik nog niet heb en dus niet op kan sturen. :doh:
 
:up: Ik zat het einde van de wedstrijd. Blij te zijn dat Robben meespeelde en gelijk ook nog een aantal goeie acties had ook! Hij blijft mijn man of the match welke match ie ook speelt. :D


:uhoh: Oh juist ja, die foto's.. oeps. Uhm, vanmiddag? Ik moet eerst even mijn overige FF tickets op de post doen. :D Weer wat geld voor m'n U2 potje erbij. Nu zijn al mijn extra tickets weg. Nou ja, op de Brussels tickets na die ik nog niet heb en dus niet op kan sturen. :doh:

Ik heb wat filmpies bekeken, stage zag er echt awesome uit.
Een paar maten van me waren gegaan en zijden dat de lichtshow enorm was,
alleen dat het nog niet erg donker was , viel tegen.

Uhg , anders ik wel , ik hoop echt dat ze die sturen als ik THUIS ben.
Nog kaartjes over voor brussel 1 ?:flirt:
 
Heb het net op youtube gekeken , het was mijnverjaardag / visite/ kon dus niet kijken :(
Helemaal te gek.
 
Nog gefeliciteerd met je verjaardag! :drunk: :dance:

Lang zal ze leven
Lang zal ze leven
Lang zal ze leven in de gloria
In de gloria! In de gloria!


:)
 
Danku , danku allen! :giggle: Ben de dag ervoor echt los gegaan,
Met mijn oom zou het nog wel kunnen maar de rest van de fam. zou het niet erg kunnen warderen. :shifty: :lmao:

Matt straalde echt als een kind in de snoepwinkel ge-wel-dig!
I love Dom , serieus dat ventje kan drummen. Jah , ik zie Edge wel het 4e lid van Muse zijn. :wink: Niet ten koste van U2 natuurlijk.
 
Zijn er wel meerdere, heb je Brazilie - Chili gezien ? Wat een baklap zeg!
 
Echt de scheidsen dit WK zijn echt bagger. Naja, Robben is teminste weer terug. <3

hoewel het niet lang zal duren. Brazilie gaan ze ECHT nie redden!
 
Yep , het had mooier geweest dat ze tegen Duitsland moesten, die er uit kickten,
en dan een Finale Nederland-Brazillie. Achjah , ik zit in Werchter als we verpulverd worden.
 
:giggle: Ik zie het wel , als ik terug kom uit Belgie , en alle straten zijn nog oranje : Dan weet ik nog genoeg.
En Brazilie is helaas een goede tegenstander. Dus het zou geen schande zijn om daar tegen te verliezen , als we goed zouden spelen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom