Nederlands Draadje!

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
2-0. Leuk.
Maar 1 gewonnen wedstrijd maakt nog geen wereldkampioen. En het spel (afgezien van Elia) was niet echt om over naar huis te schrijven...
 
Kuyt , en Elia waren klasse, v.d. Vaart wisselen was ik echt blij mee, die stond echt niet op scherp vandaag.
Een wedstrijd in de zak, nog veeeeeeeeel te gaan.
Maar we hebben deze vooral door de denen zelf te winnen :giggle:
 
2-0. Leuk.
Maar 1 gewonnen wedstrijd maakt nog geen wereldkampioen. En het spel (afgezien van Elia) was niet echt om over naar huis te schrijven...

Mee eens. Ze tikten wat mij betreft veel te traag en te veel rond. Had wat meer pit in gemogen, maarja daar had Robben voor gezorgd als hij had meegedaan. Elia had een aantal erg mooie acties, en er waren een aantal mooie kansen, maar over het algemeen zijn ze er nog LANG niet.
 
Een goed begin is het halve werk.
Als Nederland achter zou hebben gestaan dan hadden ze de moed opgegeven en was de tweede helft mogelijk nog belabberder geweest.
Inderdaad, de tweede helft is essentieel voor Nederland. Meestal als ze nog 0-0 of voor staan , gaan ze dan alleen maar beter spelen.
 
Ik heb japan nog niet zien spelen, maar als ze zoals vorige wedstrijs spelen moeten we echt uitkijken. Snijder dumpen en Huntelaar er in, v.d. vaart eruit en Eliah permanent er in!:wink: Dan zijn we wel veilig.
 
Nee man, Sneijder speelde goed! En als je Elia er permanent ingooit dan haal je z'n snelheid en verassingselement weg. Je kan beter solide beginnen en dan Elia of Robben er bijgooien als extra versnelling.
 
Maar v.d.vaart was echt een beetje sneu die dag. Hopen dat hij een beetje wakker blijft deze keer.
 
nee ik zou Sneijder ook erin laten en Robben erbij maar V. Persie eruit, speelde slecht
Elia zou ik in de 2e helft erin zetten.
 
:lmao: De Nuon reclame vind ik echt ZO meesterlijk he!!!

Ik weet niet of Robben een hele wedstrijd kan spelen. Zou wel heel erg tof zijn! Laatste geruchten zijn dat ze hem willen bewaren voor de volgende ronde. Is dat niet een beetje voorbarig?
 
Ik heb een fransoos in huis op dit moment :p leuk om te pesten. Ik heb hem overtuigd om voor Nederland te gaan juichen.
 
Frankrijk speelt echt om te janken. Ik was vroeger altijd voor ze, Zidane was mijn held. Maar nu? Pfft, ze horen niet eens in het toernooi te zijn gezien de handsbal van Henry.


:corn: Ik ben net thuis en kijk nu Duitsland - Servie. Ik amuseer me kostelijk! Klose met rood eraf, 0-1 voor Servie!



Link voor die reclame hm... ff youtuben

http://www.youtube.com/watch?v=9hpN0URrfeE
 
het zou echt mooi zijn als Duitsland er bij de voorrondes al uit ging
 
Chapeau voor de jappen, ze speelden erg goed! Ze waren in betere conditie als NL. We kwamen er met een sisser van af, ze kwamen echt zoooo close.
 
Het was echt GEWELDIG! Jezus man, hoe kunnen die gasten zoveel beter zijn dan November? Toen waren ze al echt goed, maar nu waren ze echt nog veel beter! Duidelijk een stadiumband en geen arena's! Setlist was echt tof, t nieuwe podium ook. :D Ik zal later wel een foto posten, ben net wakker.

Dit was het enige nadeel. Rond een uurtje of half 12 was t wel klaar, rond een uurtje of half 2 waren we goed en wel Nijmegen uit en stonden we nog bijna een uur vast op de A73. Ach ja, ik ben allang blij dat ik een lift had, met de trein was ik waarschijnlijk nooit meer thuisgekomen(laatste ging om 0.00 door werkzaamheden:doh: ).
 
Het was echt GEWELDIG! Jezus man, hoe kunnen die gasten zoveel beter zijn dan November? Toen waren ze al echt goed, maar nu waren ze echt nog veel beter! Duidelijk een stadiumband en geen arena's! Setlist was echt tof, t nieuwe podium ook. :D Ik zal later wel een foto posten, ben net wakker.

Dit was het enige nadeel. Rond een uurtje of half 12 was t wel klaar, rond een uurtje of half 2 waren we goed en wel Nijmegen uit en stonden we nog bijna een uur vast op de A73. Ach ja, ik ben allang blij dat ik een lift had, met de trein was ik waarschijnlijk nooit meer thuisgekomen(laatste ging om 0.00 door werkzaamheden:doh: ).
Aah zo mooi om te horen :hyper: Ik heb echt het volste vertrouwen dat ze Rock Werchter weg gaan knallen! En ja ze waren al zo goed, hun muziek is inderdaad ook echt stadiongeluid. modderdikke Anthems gewoon!

Foto's :drool:
En dat treinvrvoer ken ik , in Zeeland en gaan de treinen standaard niet later als 12 uur. en half 1 in het weekend.
 
en Viva la France kunnen al naar huis :wave::wave:

Sorry, Laurent!:D:D:D

Waar ie 'ie eigenlijk, heb hem al een tijdje niet meer ontwaard op 't forum!





Ik was gisteren verbaasd dat de Japanners zo snel, wendbaar en onvermoeibaar waren. Ik had ze niet bepaald hoog zitten met voetbal.
Toch hebben ze een soort van zwakte vertoond door met zijn elven hun helft dicht te gooien en met zijn twee"en op een man te spelen. Ze speelden extreem verdedigend en niet aanvallend.


Tegen Kameroen as. donderdag zal het wel spannend worden!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom