Nederlands Draadje!

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Ik mocht dit jaar voor het eerst, ook gelijk gedaan ook. Nu maar kijken of het ook helpt:tsk:
 
Ik mocht dit jaar voor het eerst, ook gelijk gedaan ook. Nu maar kijken of het ook helpt:tsk:

Tuurlijk helpt het. Het geeft je zowiezo vier jaar het recht om te kankeren op alles wat de regering doet (of de partij waarop je hebt gestemd in de regering komt of niet).
:D
 
Dat was mijn tweede keus, liep heel erg te twijfelen tussen PVDA en SP,
maar PVDA had enkele standpunten die voor mij zwaarder meetelden.
 
Haha , redelijk distured , ik denk dat het nog wel even duurt voor er een coalitie is gevormd. Want ze willen allemaal niet meewerken met de PVV.
Een van mijn vrindinnen had op PVV gestemd , maar niet op wilders zij ze.
Dus ik "Maar wilders IS de PVV" .... Al goed, het is haar eigen stem en ze heeft het recht.

Rita Verdonk is de grootste fail:lol:
 
Haha , redelijk distured , ik denk dat het nog wel even duurt voor er een coalitie is gevormd. Want ze willen allemaal niet meewerken met de PVV.
Een van mijn vrindinnen had op PVV gestemd , maar niet op wilders zij ze.
Dus ik "Maar wilders IS de PVV" .... Al goed, het is haar eigen stem en ze heeft het recht.

Rita Verdonk is de grootste fail:lol:

.. Ik dacht dat Rita's promotiefilmpje een grap was.



:|
 
GG Je nwe avi / sig :up::love:

Dat promotie filmpje heb ik gemist. Gellukig:wink:
 
ik heb ook gestemd
al zal een Duitse annexatie nodig zijn om van de politiek hier nog wat te maken
en daar is het ook al niet veel soeps
 
Ik moet nog kijken of er een leuke kroeg in Utrecht waar je goed Nederland - Denemarken kan kijken. Het mag raar lijken, maar ik ben normaal gesproken nooit om 13:30 in de kroeg te vinden. :)
Ik ga morgen maar eens op onderzoek uit...
 
Ik hoop dat het morgen slecht weer word, dan kan ik thuisblijven en naar de wedstrijd kijken.
 
Ik ga naar mijn werk/oude middelbare school. Iedereen is om 13.30 uit en ze streamen de wedstrijd in de aula op een enorm beamerscherm. :up: Prima geregeld!
 
Ik ga naar mijn werk/oude middelbare school. Iedereen is om 13.30 uit en ze streamen de wedstrijd in de aula op een enorm beamerscherm. :up: Prima geregeld!
Ergens hoop ik dat ze dat ook bij ons doen , maar ik denk het niet :/
Dat word "ziekmelden" voor mij, ik wou zowieso nog op stap met een vriendin die dag , zij gaat emigreren en het is haar laatste middag hier . Dus dat word gewoon een laatste middag : Drinken, WK, en Vrij.

Lang leve de 18 jaar.
 
Oh da's wel apart dan. Waar gaat ze heen?

Het enige nadeel aan mijn situatie is dat het tijdens werktijd op een middelbare school is. Aka bier niet toegestaan. :doh:
achja, als ik het op de Uni zou kijken was het ook niet toegestaan, mag pas na 16u tegenwoordig.
 
Hier kun je in de kantine gaan kijken, maar dan moet je de uren wel inhalen...
Ik ga voor een live stream, als de NOS site dan al niet platligt, of de radio.

Veel kijkplezier straks allemaal!:applaud:
 
Idd, ik heb vrij van school (genomen) , moest nog een sprintje trekken om de trein te halen ook:lol:
Zit nu thuis met een oranje ijsje , shirt en de radio aan.
Oh da's wel apart dan. Waar gaat ze heen?

Het enige nadeel aan mijn situatie is dat het tijdens werktijd op een middelbare school is. Aka bier niet toegestaan. :doh:
achja, als ik het op de Uni zou kijken was het ook niet toegestaan, mag pas na 16u tegenwoordig.

Engeland, ze heeft banden met haar familie verbroken , woont bij d'r peetvader tot morgen , en gaat daarheen om een nwe start te maken. Hopelijk dat dat ook lukt.
Met die economie daar, ze heeft in ieder geval al een baan

Bij mij op school precies hetzelfde probleem, al controleren ze er niet echt op,
de agri is 2 minuten lopen, doet je bieries in plastic ijsthee fles , en voila.
 
Hm dat is wel een aparte situatie.


Ik ben toch maar thuis gebleven. M'n moeder was ook thuis dus wel gezellig.

Wow ik ben zwaar onder de indruk. Onze jongens zongen zowaar MEE met het Wilhemus! Dat is wel een hele verbetering!
 
Haha , volgens mij zijn ze daar het afgelopen jaar in gehamerd. 0-0 ......
 
het ziet er niet echt goed uit. Ze hebben aardige kansen maar benutten ze niet. En de Denen hebben nu al tweemaal gevaarlijke kansen gehad! Ik ben echt bang dat er een tegentreffer gaat komen..
 
En we hebben een nieuwe spits in ons nederlandse team :up: Simon Poulsen. Prachtige kopbal vriend!


ETA: Elia inwisselen voor vdvaart was een briljante keuze! Prachtig doelpunt ingetikt door Kuyt! :yippie: 2-0
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom