Nederlands Draadje 2 - Voor mensen met en zonder leerprobleem

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Dat kan nou toch eens helemaal mogelijk zijn in deze ..bijna vrije wereld.
 
Tussen hele albums kan ik nooit kiezen :crack: staat gelijk aan marteling.
 
Radio Paradise draaide City of Blinding Lights en City Of Delusion achter elkaar.
Mooi momentje voor jullie ;)
 
Mijn zusje zegt altijd 'u twee' :lol:

Maar ja, als je een beetje Engels kan, begrijp ik niet echt hoe het een probleem kan zijn...
 
Zoooooo Terug van weggeweest! :love: Foo Gighters waren echt zo'n brute afsluiting:hyper:
Zoveel meer moois, Kaiser Chiefs (publiek was helaas niet vooruit te branden..En ze speelden echt goed..) Volbeat,Kings of Leon , Elbow, Deadmau5 , Graffiti6 etc :hyper:
En het beste is , ik ben 3 avonden lang doorgegaan naar alle afterparty's en ben nog steeds hyper en niet moe. Zelfs geen spierpijn te bekennen .
 
:lol: Hoe doe je dat in godsnaam?

Dat wil ik ook weten. Na 3 dagen Lowlands ben ik altijd doodop.

^^ Wodka-Red Bull ipv bier?:cute:


Geen alcohol idd , daar ga je idd dood van.
En voor de rest gewoon jong zijn ;) helpt ook.
Hyper , ik heb ook gewoon 2 uur gelopen met al mijn bagage, en werd na 30 minuten gewoon immuun voor de spierpijn.
Dus ik dacht dat ik de rekening er na gewoon kreeg, maar ook niks!
:applaud::hyper::hyper: Foo Gighters houd je wel wakkerrrrrrrr
 
Zoveel ouder ben ik nou ook weer niet! :angry:



En ik heb niet gefeest en zit hier met een blauwe knie en gekneusd schaambeen. :grumpy: Not fair!
 
Zoveel ouder ben ik nou ook weer niet! :angry:



En ik heb niet gefeest en zit hier met een blauwe knie en gekneusd schaambeen. :grumpy: Not fair!


Had het ook tegen Popmartijn:wink:


En balen... Alleen die kneuzing al.. Voel het al pijn doen als ik het lees :huh:
 
Ik werd vanochtend fijn gewekt door m'n kat die erbovenop sprong. :scream: Waarom doet dit zo ziekelijk veel pijn?


We moeten maar gaan kijken wanneer we ons dagje R'dam ergens tussen kunnen proppen. Het is al veel te lang geleden ;)
 
hallo mensen, ik zie eigenlijk nu pas dat hier ook een nederlandse afdeling is! ik kijk normaal eigenlijk alleen op de 'even better than the real thing' draadjes omdat ik erg geinterreseerd ben in de geheimen van de 'edge sound'

ik zql me even kort voorstellen.
ik ben Robert, geboren en woonachtig in Rotterdam en sinds 1985 U2 fan.
Eerste concert was 1987 in de kuip en sindsdien zit U2 in mijn bloed en heb ik elke tour een nederlands concert gezien, helaas nooit in het buitenland U2 bezocht maar ik sluit niet uit dat dat nog gebeurt.

ik hoop hier nog vaker te komen, lijkt me leuk!

ps, nog nederlandse gitaristen aanwezig die zich in het zweet werken om als the edge te klinken?

gr, robert
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom