Nederlands Draadje 2 - Voor mensen met en zonder leerprobleem

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Ben je nou al gedouched? Ik geloof dat ik het hier begin te ruiken.


DIE LUCHT ! [/gerardekdom]
 
Daar ben ik al een jaar immuun voor, eerder die kameel! :angry:
 
Ze is gister ook weer terug naar huis gegaan.
Samen met de rest van de beestenboel.
 
Even better than the real thing!!!!!! 3fm is back yay!
 
Ik zag die aflevering... hij blijft grappig, maar zo gestoord. Die makers van South Park zijn echt knettergek. (maar wel hilarisch:lol:)

360 tour op tv, dat moet ik zien! :) bedankt voor de tip
 
zaterdag de 360 tour vanuit Rose Bowl bij BNN!

:hmm: Interessant.
Ik heb de DVD nog steeds niet (want waarom de DVD kopen als de concerten nog aan de gang zijn?), dus een keertje op TV kijken is dan wel leuk. :)
 
:hmm: Interessant.
Ik heb de DVD nog steeds niet (want waarom de DVD kopen als de concerten nog aan de gang zijn?), dus een keertje op TV kijken is dan wel leuk. :)

Heb de boxset, maar ik vind het balen dat het de minst boeiende concert DVD ooit is... :doh: (behalve Edge in HD/Blueray:wink:)

Van mij mogen ze er nu nog wel eentje filmen.
De tour is zoveel beter vergeleken met 2009.
 
Mee eens. De huidige tour is echt niet te vergelijken met die uit '09. Zoveel meer energie. :shifty: En leather.

:hmm: 360 Live from Amsterdam 2011?
 
Mee eens. De huidige tour is echt niet te vergelijken met die uit '09. Zoveel meer energie. :shifty: En leather.

:hmm: 360 Live from Amsterdam 2011?

Word moeilijk om daar camera lijnen te spannen met al die vakwerk buizen door het hele stadion heen, de arena zelf is ook niet echt pretty,
en de spire is amper te zien...

Ik zeg dus... Ja zeker! maar dan moet het dak wel open:angry:
 
oei! wij hebben morgen een nieuw jaars feestje bij de buren
maar ik moet dit wel zien!
 
is dat niet een beetje aan de late kant :giggle:
Laat je je buren toch de TV op BNN zetten
 
Ik had vanmiddag een :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead: momentje. Schaam me kapot. Was 3fm aan het luisteren en tijdens de intro van een nummer vroeg ik me af welk U2 het ook al weer was. Niet zo vreemd als je de complete collectie kent. Bleek het coldplay te zijn. Dat krijg je als Brian Eno overal met z'n poten aan mag zitten!

:reject:

Mag ik een ban van het forum?
 
Ik verwar een bepaald coldplay intro altijd met een nummer van blof,
vraag me niet welke nummers het allebei zijn , want titels van hun daar doe ik niet aan.
 
Irritant is dat. Ik moest bij één van de laatste singles van Kane bij de intro altijd aan MOS denken. Dat orgeltje lijkt teveel.:angry: (Was ook rond de tijd dat we het nieuws over de vierde single aan het afwachten waren. Ik wacht nog steeds)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom