Nederlands Draadje 2 - Voor mensen met en zonder leerprobleem

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Hier niet nee.... tis dood . Pa heeft nu dunner gips rond z'n arm.
Chirurg zij dat zn hand er goed uit zag. Dat maar geloven. :D
 
:shifty: Degene met het sign zitten hier niet, maar de meeste U2 gangers kennen ze wel. DutchElevation.

;) Wij stonden er een stukkie naar rechts van, vanaf 't podium gezien dan.
 
Ik zat hoog en droog op de tweede ring. Goed geluid, goed verstaanbaar, alleen die bewegende ledschermen in de vorm van hun logo waren biet heel goed te zien.
 
Oh die waren beneden echt briljant. :p Vooral als ze naar beneden kwamen, jezus wat dichtbij.

Jammer dat ik nie wist dat je kwam, had je nog ff langs kunnen komen toen we in de rij stonden te wachten. :D Waren met allemaal U2 fans.
 
Die hele rij stond vol met U2 ppl. :huh: Was echt bizar! Wij stonden 2e nacht int midden , front row. Topplaats! Goed Geluid op alletwee de dagen.
Veeeeeeeel interactie met Gary en Pablo gehad :love:
 
Ik wist eerst ook niet dat ik kwam. Was een verrassing! :) Nou ben ik ook niet de grootste Snow Patrol fan, maar na het concert ben ik ze wel veel beter gaan waarderen. Live zijn ze blijkbaar muzikaler dan op cd.

Ik vind, persoonlijk, dat ze op het volgende album helemaal uit hun 'plaat' moeten gaan. Doe eens iets geks, buiten de box. (Achtung Baby?) Anders lopen ze het risico dat het teveel van hetzelfde gaat worden.

Wel stoer dat ze zelfstandig 2x Ahoy kunnen vullen!
 
Ik vind dat een concert van The Waterboys ook Iers genoeg was. Toch? :)

Het echte Ierland komt over enkele maanden, als ik er naar toe ga voor vakantie. :yippie:
 
:D Same here. Kan niet wachten. Hopelijk kan ik nog tickets voor Snow Patrol krijgen in de tussentijd, dat zou het al helemaal geweldig maken.


;) Kan ik eindelijk ook eens die rare Marty ontmoeten waar ik zoveel over hoor...
 
:D Same here. Kan niet wachten. Hopelijk kan ik nog tickets voor Snow Patrol krijgen in de tussentijd, dat zou het al helemaal geweldig maken.

Ja, ik ben ook nog op zoek naar kaarten. Kwam er net een dag te laat achter dat er een Snow Patrol concert zou zijn.

;) Kan ik eindelijk ook eens die rare Marty ontmoeten waar ik zoveel over hoor...

Aan de andere kant... misschien moet ik toch maar niet voor Snow Patrol kaarten gaan, maar die dag gewoon in een hutje op de hei zitten... ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom