Nederlands Draadje 2 - Voor mensen met en zonder leerprobleem

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Whaha, ech nie dat ze het in Almere gaan doen. Dat overleeft het huis niet. :wink: Het is glas he. Dat breekt zo met al die vandalen.
 
Maar je dan kunnen we toch makkelijk bij Gerard komen :D

True , je kan beter vriendelijke zeeuwen hebben. Een ding , als het maar geen limbo's zijn!:lol: Dan nog liever Almere.
 
lmfao.


Juist , we zijn alweer bijna aan ons 4e draadje toe!:up:
 
Woei Depeche Mode op de radio :love:

Herninnert me aan het feit dat ik ze nog live moet meemaken.
 
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
En om het nieuwe jaar goed te beginnen is er wat leuks op TV!
'From the sky down' is vanavond te zien bij de NTR (NL 3) om 22:00.

Dus als je die nog niet hebt gezien... :)
 
Gelukkig Nieuw jaar. :)

Ik zag het idd Martijn, maar wel raar dat ze de titel er niet bijzetten. Het stond in onze gids als Achtung Baby. Lol, m'n ouders helemaal enthousiast aan me doorgeven dat er iets van U2 op tv kwam, kom ik weer met m'n "al gezien".
 
Gellukig Nieuwjaar iedereen :hug:

Ik ben m'n jaar weer goed ingegaan :lmao:
Filtersysteem op m'n werk ging kapot. Bam alles blank, waterval van de trap, de hele rambam.
 
Ej , ik heb al meer dan een week geleden nieuwjaar gewenst meissie :madspit:.
 
Tja we lopen elkaar nogal mis de laatste tijd. :sad:


Ik heb je trouwens nodig op msn. :sad: Ik ben alle emoticons van msn kwijt, die moeten er allemaal opnieuw op.
 
Tja we lopen elkaar nogal mis de laatste tijd. :sad:


Ik heb je trouwens nodig op msn. :sad: Ik ben alle emoticons van msn kwijt, die moeten er allemaal opnieuw op.


:evil: Hahaha


Maar nu ben ik er maar ben jij er weer niet...:sexywink:
 
haha , op de 20ste dude , schaam je...

naja beter laat dan nooit.:wink:
 
En gisteren dan, een vette nasty file, maar dan ineens Streets op Veronica en toen daarna een stom nummer kwam, Sunday op Radio 2! :hyper:

:up:
Het is dan toch wel een beetje een marteling hoor, Streets op de radio horen terwijl je niet het gaspedaal kan intrappen. :crack:
 
Whaha, dat kan ik me voorstellen. Ik moet altijd wel opletten als ik rij met U2 op, sommige nummers ga je ongemerkt toch wat harder dan andere...
 
:lol: Heb wel 'ns iemand keihard een honkbal in z'n kruis geslagen toen het draaide bij Gym. Ach, het was een eikel die me aan het sarren was(hij was de pitcher en zei dat ik er niks van kon), dus ik vond het wel grappig. Home Run! :D
 
Wat zei schreeuwde hij : Strike 1!
of had je de HONKbal naast andere ballen ook geraakt?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom