Nederlands Draadje 2 - Voor mensen met en zonder leerprobleem

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
't origineel is idd in Barcelona gespeeld, voor de video opnames van BB.

Vanochtend In A Lifetime op radio2, dat was nogal een verrassing!
 
Zo hè! Dat mag ook in de krant :) wel bijzonder.

Nou, dat nummer is altijd wel te vinden in de Top 2000, dus zo bijzonder is het ook weer niet voor Radio 2. Dat neemt niet weg dat het wel altijd leuk is om het nummer weer op de radio te horen. :)

Gaan er nog mensen morgen naar Elbow?

Ikke! :happy:
 
Niet hier, Domo wilde niet. :p


Lekker zelfstandig ben jij,:p


ik heb ze al 3 keer gezien, zelfs al het nieuwe spul van Build a Rocket Boys. Dus ik mis weinig
Vind Guy&Co prachtig maar moet even de financien een beetje beheren,
aangezien ik een AB box set heb betaald van 300+ euro,
die nog niet is aangekomen :angry:
 
Dat geval met jouw box is echt raar. Gelukkig denkt iedereen op dit forum met je mee :)

Ik heb zelf vandaag de superdeluxe aangeschaft. De singles en plaat had ik al, dus €72 was meer gerechtvaardigd dan +/- 300. Het ziet er echt heel vet uit!
 
hmmmm , Hallelujah cover van Jeff buckley blijft zo epish mooi.
 
Dat geval met jouw box is echt raar. Gelukkig denkt iedereen op dit forum met je mee :)

Ik heb zelf vandaag de superdeluxe aangeschaft. De singles en plaat had ik al, dus €72 was meer gerechtvaardigd dan +/- 300. Het ziet er echt heel vet uit!

Jup, echt belachelijk hoe ze zulke grote pakketten kwijtraken. En het waren er twee! Maarja, het is fijn dat er veel mensen behulpzaam zijn hier, en tof dat ik nu een advocaat achter me heb die ik om advies kan vragen. :p U2fans zijn echt veelzijdig.

Superdeluxe hebben Domo en ik bij de Fame zien staan. Zag er echt fijn uit, die was al enorm groot. :lol:
 
Wachten duurt ook zo lang :sad:


Omg we hebben zo hard van Duitsland verloren!:sad::sad::sad::sad::sad:
 
Galeongirl said:
.

Superdeluxe hebben Domo en ik bij de Fame zien staan. Zag er echt fijn uit, die was al enorm groot. :lol:

daar komt de mijne ook vandaan :) ze hadden echt een enorme stapel! Waar het mij met name om ging was de posterset. Die is in elk geval binnen! Jeuj
 
Ja ze hadden er echt superveel. Eerst bij de ingang van de muziek/game sectie, daarnaast aan de achterkant ook echt een berg! :p enthousiast ingekocht. Naja maakt toch nie meer uit gezien ze er toch kapot op gaan.


En alweer 2 dagen niks van Universal gehoord. Ik vertrouw dit echt voor geen meter. :|
 
Ik word een beetje ironisch van jou. :tsk:

edge-s-pinky-o.gif
 
Lol ze blijven het proberen he. :p

Ik heb de top 2000 maar weer eens geirriteerd door grotendeels 90s U2 te stemmen, en Electrical Storm natuurlijk. Alles wat Radio 2 100% negeert(En ja ik heb dus NIET op One gestemd). Niet dat het veel uit gaat maken, maar toch.
 
Toen ik gisteren thuiskwam zag ik dat de stemming al was gesloten. En dat Bohemian Rhapsody weer op #1 staat.
Was dus te laat daarvoor. :(
 
Mja, same old, same old. Maar gelukkig is het niet "De Avond", daar vind ik echt helemaal niks aan.


Nog steeds vind ik dat een hacker op oudejaarsavond Radio2 moet hacken en hun versie van Bohemian Rhapsody moet vervangen met de Muppets versie, maar wel zo ge-edit dat het intro het origineel is, dus wanneer ze erachter komen is het al te laat. :mac:
 
Hmm... Een onzin-opmerking van mij wordt ineens erg serieus genomen in een ander draadje. Yep, dit is nog steeds Interference. :)
 
Kan niet slapen .. dan maar mobiel internetten.

Vast in eykiw ?.. waarom post of lees je het nog. Ik Ontwijk dat deel van het forum al bijna een jaar . Er komt toch nooit iets nuttigs uit.
Van wie dan ook .

Altijd het Same old welles nietes
En Ik heb gelijk want bla bla ,
Feit dit leugen dat... remaster niet remaster wel..


Word al moe als Ik Aah dat forum denk.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom